| Yleinen riimiharjoitustopik | |
|
+11Loeggg Hämärä hommailija VINOT MONOT ama-cms eosb Light Cameli wincapitamies TAPPAJA-K Saniteetti BUNADULKQ 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
BUNADULKQ KYNG OV DA HYLL
Kill Count : 2129 Points : 1002373 Age : 104 Home Planet : Vammala
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 27, 2010 4:49 pm | |
| mä oon majuri, en mikkää puolukka ku pärähän mestoille esitä kuollutta piän hommat hottin niiku vitun termari pallit tarkastan, oon vitun terkkari ei roiku, ei karvakkaa kasva no vosut tänä päivää ei diggaa äijää karvasta äijää raavasta, vittuun ne kissat et niin tosiaan tiiä mitä missaat rullaan ees taas niinku toimistotuoli jätkän jäädytän niinku noidannuoli oon hella kutosella, mellakka kutosella ku koitin saada vosut lainil juustosella mul on geimii ku mikko kuustosella vähän, mut sitäki kovempi panee kovempi juoksee isoo miestä hanee en armoo ala ane-lee, meen pois | |
|
| |
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 27, 2010 5:22 pm | |
| ait ait jäbät tiputtaa niinku suurin pudottaja oon tasolla jonne sä et yllä ees kurottamal oon nopeempi, eli sä alat huohottamaan jätän sut jurottamaan alat varmaa murottamaan muistutan nyt että olen kuin netti etsivä et oo mun messissä koska muistutat neiti etsivää tai jotain amista, lukioneitii etsivää se ei toimi ja jos toimii, niin se muija ei oo fiksu ensinkään mä etsin elämäs jotain kestävää, jotain henkevää mut mitään toivoo muijarintamal en mää nää kun jokaisel tytöllä jonka nään on vettä pääs niinku bigi sano, on yksinkertaisuus pettävää jos et tienny tota, on jääny väliin kotitehtävät mut jos "ei ees kiinnostaa" ni oo tyhmä, en oo estämäs sä olet kusipää, moni ois voinu olla sun ystäväs mut sä olit homo itsekäs, halusit voittajan pystiä pidit muita tyhminä, nyt sun leukaperät nykivät koska tää räppinekru on matkal kohti NYCiä ja siel oon vaan niitä isoja kiviä etsimässä et voin tunkee isoimman niist sun perähyttiis HÄ! MITÄ!? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 27, 2010 5:36 pm | |
| ei vittu, voisiksä mulle haamukirjottaa jätkän pitäs kirjottaa jotai runokirjojaa sullon sitä wittii, kieltä tiputat sitä shittii missei oo mitää mieltä en sitä kiellä, koitan tota eellist yhä niellä ei vaan mahu mun kaaliin soitan sulle vittu torvifanfaarin soot roomailainen, mä silkka barbaari tuijotan puhki varpaani no nostetaanpa pää pystyyn, kyl mää pystyn pysyyn pinnalla, sillä kuulusalla hinnalla millä hyvänsä, millä kynällä sä rustaat iha sama piän su selustaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 27, 2010 5:59 pm | |
| pimppi, pimppi pimppi pimppi, pimppi pimppi pimppi, heinä, alkomaholi kaikki mitä tarviit, siinä ne oli mut moni, ei tajuu, ei niil mitää hajuu et noil toimeen hyvin tulee ekaks ryyppyy, sit rupeet sätkää vähitellen sytyttelee ämmä alkaa kyseleen joko pannaan, ja pannaanhan näin se tuntuu parhaalta pimppi, pimppi pimppi pimppi, pimppi pimppi | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 27, 2010 6:27 pm | |
| arvostaisin, mutta fanfaarit ovat turhia niiden tahtiin on kyseenalaista juhlia kun niillä on säestetty liikaa kansanmurhia vain molli voi mutaisen mieleni tyynnyttää yönsilmässä, kyyneleet valuu turtles tyynyltä mitä teen kyvyillä jos ne huomaa vain yksi pitää vaan lymyillä, niinku kaapissa natsi mun tekotaiteellisuus haisee täältä sinne asti tunnustus olematon kuin joensuus kunnon hatsi luulin kun olin lapsi tätä maailmaa paremmaksi kuin mitä se on, tai mitä se pystyy koskaan olemaan ennen valehtelin harvoin, nykyisin solkenaan oot hyväs tilantees jos sul on ystäviä joiden kaa voit pitää hauskaa ja kuunnella vaikka Jodecia yksin tunnit kasvaa pitkiksi kuin monta milleniaa sisäises maailmas asutan yksiöö jonku hillerin kaa sille otukselle kuin hitler bunkkerissa pillerin jaan itse istun valehtelijan tuolissa vakavana mun aseen kaa ootan hetkee jolloin tuntuu oikeelta elo lopettaa koitan itseäni kovettaa, nyt ei oo aikaa sopertaa tungen isoo kiveä sun pyllyys yhä kovempaa | |
|
| |
ama-cms Young Padawan
Kill Count : 15 Points : 17
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Pe Tammi 29, 2010 10:01 pm | |
| 29.1.2010 helsinki kallio 19:45 - 21:15 syntyi:
Satu Suomesta (kuvittele keskihidas kuulalta omittu flow[kirjotettu PLLP diggailun ohessa])
ayo yo tsekit
Muutamii ajatuksii sulle asuntolainasta jo taisit arvata et se on vitun sairasta pankin isokenkää vaimos saa käydä naimassa jos ennen kuolemaa haluutte irti siit painosta
tätä maata huolella pedataan vaan vitun rikkaille älä elätä unelmii, älä turhaa mitään kikkaile pidä suus kii maksa laskut verot tuloerot menot pokerit kenot jokerit ja väsyneet pitkävedot työväen nerot päiväl paskaduunis yöl hoidetaa selonteot näin sanoo Kuula ja näin se vaan menee, oman onnensa seppä keittiös hirttosolmuu kattoonsa tekee
sä tunnet tän tarinan ja se saa sut nauramaan mut miks ihmees, et oo ite niin kaukana sä tiedät tän tarinan ja se saat sut nauramaan mut miks ihmees, et oo ite niin kaukana
Kalliost Korsoon se on Kybärin alkuu orjan arki hankalaa, ongelmalapsi seimes parkuu Pyhä henki ei siittäny lähihoitsu-Liisaa mut liisa ei tiä kuka sen teki, liisa liikaa hiisaa hampait viisaan liikaa poistettuina piisaa ei täällä kukaan mitään enää kelaa muutku lisää liksaa
orjat rotanpyöräs kovaa skabaansa hoitaa ja juoksee samaa aikaa isokenkä sitä telkkarirealityna katselee kunnon pomolle tavallisen ihmisen arki pelkkää viihdettä jos pyydät nätisti saat imee sen kyrvän kaunista mettä, mahlaa, vettä kultaista sekä että: työväenluokan peruspuurtajalle pankin ruhtinaan kaunis paska on juhla-ateria joka nautitaan päätteeks arjen raskaan työväenluokan peruspuurtajalle tarjotaan mitali kaulaan, käden puristus, ja sit seuraavaks saat alottaa haudankaivuun hauraan
sä tunnet tän tarinan ja se saa sut nauramaan mut miks ihmees, et oo ite niin kaukana sä tiedät tän tarinan ja se saat sut nauramaan mut miks ihmees, et oo ite niin kaukana
- | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Pe Tammi 29, 2010 10:26 pm | |
| jou ama jäbä vei tilanteen aika vakavaks tuskin pystysit seisoo isojen sanojes takana mä aion hakata sut niinkun likaisen pakanan takana valkoisen lakanan voin spotata sun aikamoisen pakaran ison kiven napata ja sen sun pyllyysi pakata koska pidän sua nadana eli en minään muuna kun enintään napana joka on täynnä nöyhtää joka haisee kakalta siellä mc koppakuoriainen voi vaik ravata ja jos sä et uskalla mua tavata nii sen ison kiven mist puhuin voit tosta alta ladata [You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
ama-cms Young Padawan
Kill Count : 15 Points : 17
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 30, 2010 1:03 am | |
| pikkukänäs läpällä vastaus vastineesee 01:00, 30.1.2010 stadi kallio akseli vielä riittää bissee ait ait ait ait jou mä tulin tänne, mut heti synty biiffii oisimpa ollu hiljaa, ei oltu samaa tiimii löysin isoo kivee pudotettuna oven eteen wincapita murahti piirs viivan veriseen veteen päivänsäteet haaveet heivaan mäkeen ja lähen hanee sun mutsis ja faijas silti pankin herraa menee panee et oo jengis oikees jos oon sulle viholline mitä, ooks sit ite joukois porvarin pirullisen mun perseen paskaa haluut tutkii sun kivilläs kato tarkkaa silmilläs oon sun isäs ja sun miniäs naapurissas istuu mies ja tekos kyl ylös kirjaa räpiköit vastaan mut vastavirtaan haluumattas valut hiljaa viikses vahattuna, oikeet unelmas tapettuna veljistäs et välitä ne viruu vankilas raiskattuna liekkipaidan ylin nappi auki avattuna niinko tappi mappi täynnä maksamattomii velkojas loppuuko happi mä olen kaheksan miljardii sä yksin syljet raivoo paahtoleipäs päälle kaadat sukupuukotettujen maitoo mä voin kuolla kyllä - sä vitun kovat hakkaat ihan sama minne sä nöyhtää ja kiviäs nakkaat kuolen ristillä sunki puolesta niinko jeesus et sä silti siit palkaks saa sitä unelmies mersuu | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
| |
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 30, 2010 3:11 pm | |
| aman läpppii jaksoin vähän alusta en lue muita, nostan itteni jalustalle jotain pankeista, joo saatanesta neo mutta en jaksa välittäää enää paljoo mistää onko millää minkää kanssa mitää tekemistää pistän viinat lasii | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 30, 2010 7:09 pm | |
| | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 31, 2010 3:57 am | |
| - karhuvaara kirjoitti:
Tiiät kyl. Horo moro | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 31, 2010 4:02 am | |
| kilta on koolla uskokoon kuka tunnistaa jäsenet esillä yöllä kun silmät ummistaa mit mieltä jammi jummista tykkää humista, tykkän hummista tykkään junista, eri kunnista joiden läpi ajan tunnissa kilta on koolla koita siis se ymmärtää (PLIIS) ettei tääl oo se ainut ruokaympyrää | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 31, 2010 3:33 pm | |
| tykkään kundista, joka antaa tykkään nunnista, jotka kantaa lapsia, vaikkeivat ollenkaan sais panna KILTA on talossa, valoja vilkuteellee baarimikko, meitsi rillutteleee pillut menee simputteleee pimpottelee ovikelloja selloja soitan sellossa mun mutkaa tykkii asetta kanuunaa luodit viuhuu kolisee rappaukset lentää räppäykset kengästä, se on iso | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 31, 2010 4:08 pm | |
| 7 teloitustyylistä murhaa ei katumusta koska olen surmaaja lahtaaja maskeerajat tietää pelin hengen piilota meikillä lika, sikakin kuin kolibri räpyttelee, poliisi hätyytteleee sämme, pännii elo, tässä siis Velodromilla ajan fillarilla rundia, pussissa niinku julmia tekoja sodassa tehnyt mies, ties kaikkea laista maistan itämaista ruokaa, shaicce, raipe kentällä lätkää pätkää sätkää mäccään pillu kipee, sielu ripee katoamaan ladotaan pinoon laudat, kakkosneloset pakko pelossa, veliset, kellit | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 31, 2010 4:54 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 31, 2010 10:41 pm | |
| joo tehdään hassuja asentoja, poseja turha estellä, kyl mä saan su naises pillua koskea kostea, laitetaanhan ineen, meizi imee sen kuivaksi, ei tuu lapsii, koska syöt pillerii ei tarvi kauaa tapella, ei tarvi erii meitsi tiputtaa tyrmäyksellä ekalla minuutilla teen mun ja sun kisus väliin sillan ollaan sillä kuuluisalla samalla taajudella koska meitsi osaa näitä taajuuxii vaihdella joka horo tahtoo mun vitun kylkee mutta ku kerra oot ollu ni saa ruumiis kylmet koska tiedät liikaa, oot vaa piikaa vedän viinaa, mulla viiraa viillän valtimot auki, hillo virtaa ei oo tunteilla hintaa, pillaan illan ku illan, tappamalla isännän | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 31, 2010 10:47 pm | |
| elämä on kovaa, elämä on kovaa elämä vie ojaan, elämä vie ojaan elämä on kovaa, elämä on kovaa elämä vie ojaan, elämä vie ojaan joo ei tästä hommasta varmaan mitää oo tulossa ei tuu tulosta vaikka kuinka murjotaan murjotan, kotona korkkaan sen lestin hyvä jos pääseen hätäni kanssa enää veskiin paskon housuun mutta mitäpä tuosta jos ei elämä oo arvosta, samapa se o kuolla nuolla terää, lusikka viskaa sinne nurkkaan kurkkaan toiselle puolelle, turhaan pitäs ampuu otsaan, ei näillä lääkkeillä lähe koskaan kostan jokaselle elävälle olennolle, tosta saat ja tosta, pistän kanveesiin ja karkuu juoksen ei paljoo kiinnosta mitä tuo tullessaan huomen kuolen, kuten sanottua, vuolen puuta joka o finaalissa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 31, 2010 10:55 pm | |
| pidän sen yhden siellä kammiossa pidän päällä naamiota, kaavioita seuraan, 17 laukausta lippaassa ku syljen ni se o vitun pikasta bläu bläu 30 kutii ku messis o kivääri syljen metallii luotikaupalla sisääsi liha mätänee, arvet vuotaa en vitussa aio armollista kuolemaa sulle suoda niin big lurch mulla on kidutuskammio oho, kävi skidi vahinko kuolit jo ennen 24 tuntii no, sulla kävi munkki, lunkii kädet on vakaat, takaan lasket sataan ku haluut hautaan oon keskiajalta, ruuvipenkkejä on kestit majalla, muulilla kenkiä siihen sidon narun ja sun kivekset toiseen päähän ruuvipenkin väliin, ei sun lapsia paljoa nähdä eipä varmaan muutenkaan ois tuskin jätkä lapsii tehdä vois spermas on heikkoo ja mun nektariii | |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
Kill Count : 2309 Points : 1002593 Home Planet : OULUBÅRG
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik To Helmi 25, 2010 3:47 pm | |
| | |
|
| |
Hämärä hommailija Council Member
Kill Count : 4897 Points : 2005222 Age : 35 Home Planet : :suspect:
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Pe Maalis 05, 2010 12:10 am | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Maalis 10, 2010 4:10 pm | |
| kokeillaan:
siinäpä o kerrassaan pantavan näkönen akka näyttää olevan myös antavan näkönen akka ei tosin kaike maailma vähäkainuille, 10 rock ku aamuyöst geen reiät täyttää 10 cock rock, jes, hyvä, kokat nokkaa jeppiskamaa keskustan kokouksis ja seurakunnas ravaa mr. coolness, juopuneena kaahaa kahtasataa ja aina oikeudes saa takuuvarmasti pataa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik To Maalis 18, 2010 2:04 am | |
| riimii ja muuta, soitan mun suuta ja laulan vain jos joku koskee mun luuta | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik To Maalis 18, 2010 2:08 am | |
| joo harjottaa, alan ympäristööni kartottaa haisen pahalle ja se kaik mun luota karkottaa | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Maalis 20, 2010 6:36 pm | |
| Yritin älytä tota vitun ämpäriä, se otti musta selätysvoiton yo ei rimmaa mut go vit teh flou vitun you | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik | |
| |
|
| |
| Yleinen riimiharjoitustopik | |
|