| Yleinen riimiharjoitustopik | |
|
+11Loeggg Hämärä hommailija VINOT MONOT ama-cms eosb Light Cameli wincapitamies TAPPAJA-K Saniteetti BUNADULKQ 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ti Syys 07, 2010 4:59 pm | |
| Selaan vanhoja riimifiluja ja eisssss.. hirveetä myötähäpeää (itse jo noussut monia leveleitä kirjoittajana ja mc:nä kuitenkin) mut välillä ihan hauskoja ja oveliakin läppiä, pistetään tänne jotain ainakin, kun tuskin näitä enää nauhotan paitsi jos saan jostain sieniä.. löyty kokonaisia biisejäkin mut en laita niitAHAH mä olin sun lempiräppäris bäkkäril ja ennenku se älykääpiö äkkäsi join sen viinat ku se laval räppäsi samal ku sä oot häppäril wäkkäri poke potkii sut kärkkäril mäkkärist koska huusit vessas et oon härkäsin mitä sä oikee ees kelasit ku tätä räppipelii pelasit väsyneitä biisejäs nettiin latasit suosittelen et maanpinnalle palaisit enne puuta halasit nyt kaikuu träkil bitch ja matafakasit vammasta koko toi teidän sessarointi mun räpit toimii niinku alkaloidit ja sanat on teille kitkerii vastavoimii joista johtuu heittereiden pahoinvointi vois sanoo että taas pahoin voitti jälleen tälläkin kertaa mulla ei kulje suonis battle räppärin verta silti mun tekniikkaa voi canibukseen vertaa paskasi ei kiinnostaa habituksen herraa vaikka mut canibuksen fanituksest servaatmä tukka putkel juosten kusten verta pusken aiheutan masennuksen joka saa sut tekee riman alituksen ja kun aloitan esityksen sä aloitat liman erityksen haistan jo oksennuksen hanki levydiili ja lättys julkaise mä varastan sitten alennuksestja kerran mulkaisen huokaisen ja päästän suusta halvennuksen kun ollaan kasvotusten sä myönnät että väärin tuli tehtyy mä en välitä vaan puukotan niin et sult veri ehtyy maassa kylmehtyy ja sun äitis menehtyy suruun ennenkö puhuu ois kannattanu muhun perehtyy mut ei se mitään nagetti kaikkihan joskus erehtyy paitsi mä ja se on se ero eli jos sä oot rooma mä oon nero iso famdikki poltettu sun naamaas rivo zapasnikki panee sua avohaavaan mä en tavottele täällä vallankahvaa maapallo on mun egolle aivan liian ahdas lyrikaalinen nero ämseit träkil lahtaa en tarvii tuntii vaan minuuttia kahta
haha kunnon meininki, ei vittu mut ihan huvittavia läppiä mitä vois kehitää ja käyttää näissä kyl on katos ku mulla on simple plan miten päihitän sut niinku kimbles dääm jotain biisien nimiä?!?!? - Lainaus :
- surullisin mies joka ei koskaan itkenyt
alko vituttaa part 2
liian kännissä runkkaamaan
hermit the frog HAHAHAHHAH kusikaarel taivaanrantaa maalailen mutten vieläkään puita halaile vaan oon katukoira vähän niinku se lassie samal aito rastafari haile selassie luvatusta maasta kossun sekä rassien lähiräkälässä soi taatusti kone hassisen oon niin ghetto et ees tarvii massii en ai mist tää biitti, no mä varastin sen vitun äpärä vannon kautta mun kassien et pysty jyrää mua ees kanssa tankkien LOLOOLOLOL tarinankerrnotaa: tein virheen kun kysyin sen huoralt juomista sekuntin päästä otin osumaa sen coltista ulos sinkoutuvista panoksista kovista, aloin luopua eduista, luojan luomista veri ruiskus suonista, en nää ehkä huomista tää on tragikoomista, luopuisin tästä roolista ainut mitä halusin oli pientä hörppyy boolista tää on absurdia, ei voi ees olla näin turhia murhia, silti mä lähestyn kuoleman kurvia viimeinen asia mitä näin oli se huora kurvikasHAhahahahah roofll seriffit yrittää viedä mua raastupaan ei saa sentin senttiä ne ei saa ees almuja ei, sä et nää halluja pete matkaa sinne mis kasvaa palmuja | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ti Syys 07, 2010 5:02 pm | |
| mun läpistä ei ota selvää ees mats ja professori mun aivot toimii nopeemmin kun nasan nopein prosessori solonen teki levyn kun se poses oli mun haave nuoren oli et mun levy posses olis mut se unelma iän myötä kuoli oisin mieluummin pyörätuolis ku jakaisin bassolehdes jonku teknohomon kaa sivun puoliks mieluummin ottaisin luodist mieluummin kävisin kumitta huoris koska bassolehden touhus ei oo mitään mieltä whadap basso mitä jengi on mieltä must bassofoorumi pitäs kieltää koska se seisoo mun ja elämän tiellä toi oli kyl 2009 jolloin basso kukoisti semisti | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ti Syys 07, 2010 5:05 pm | |
| viedään tää vitun topic bäkkiin tasoon jengin habitus wiikkii niinku bb asol juon kaakaota pullosta jos lukee lasol mul on massii niinku niil maharajoil läpät pyörii just just hyvän maun rajoil aika ajoin, vikat tavut aina ajois oon nopeempi kun schumacher aika ajois imelää paskaa kuuntelen aivan pajois sen verta makeeta että sun haima hajois sen verta kova mc ettei arekaan kajois
BOM, tota are kajo läppää on kyl kirjottanu monesti vähän eri taval ja tarkotus käyttää, en oo nimittäin kuullu keltään?? | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ti Syys 07, 2010 5:24 pm | |
| Joo huomaa kyl kehityksen. No kyl se kaikil se ekan vuoden ainakin on aika hakemista. Hhm, vois kyl postaa iteki jotain vanhoja riimejä joskus, mitä vähän nyt löytyy. Suurin osa kyl paperil tais olla, ne on sit jotaan osastoa 2002-2004. | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ti Syys 07, 2010 7:53 pm | |
| | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ti Syys 07, 2010 7:58 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ti Syys 07, 2010 8:18 pm | |
| mulla ei kulje suonis battle räppärin verta | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Syys 08, 2010 6:52 am | |
| | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Syys 08, 2010 6:54 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Syys 08, 2010 2:55 pm | |
| iceman we mEet againnst | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Syys 08, 2010 7:58 pm | |
| tämän vuoden puolella vois kirjottaa riimiharjoitusta | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Syys 08, 2010 8:07 pm | |
| this summer, dickehed and people uncke sam is atomic bomb
feat. varsfa | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ti Syys 14, 2010 9:36 am | |
| # Avatar Käyttäjätunnus Huumori Join date Viimeisin käynti Kill Count PM Kotisivu 1 HUOMIO HENRI Päijät-hämeestä 26.12.2009 Tänään kello 10:35 am 6003 Lähetä yksityinen viesti 2 wincapitamies Ei kiitos 21.12.2009 Tänään kello 12:59 am 5952 Lähetä yksityinen viesti 3 D1ckhed nesąžiningas 21.12.2009 Tänään kello 1:25 am 3426 Lähetä yksityinen viesti [You must be registered and logged in to see this link.] 4 Lökäpöxxxyt 21.12.2009 Tänään kello 12:33 am 2471 Lähetä yksityinen viesti 5 ROPOTTIMIES 06.01.2010 tuntematon 2104 Lähetä yksityinen viesti | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ti Syys 14, 2010 1:13 pm | |
| Oon kiilannu MC Robon ohi | |
|
| |
Hämärä hommailija Council Member
Kill Count : 4897 Points : 2005222 Age : 35 Home Planet : :suspect:
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Syys 15, 2010 7:12 pm | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Syys 15, 2010 7:16 pm | |
| | |
|
| |
BUNADULKQ KYNG OV DA HYLL
Kill Count : 2129 Points : 1002373 Age : 104 Home Planet : Vammala
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ma Syys 20, 2010 3:55 pm | |
| yleistä riimiharjoitusta riimei vailla tarkoitusta jätkii vailla karvoitusta meitsin ei vailla arvotusta et saa meitsilt arvostusta kuulin Kotkas ku Marko bustas Marko jää harvoin suustaan kiinni, koska markon riimit ei ole kliinit mut meikän läpät saa naiset riisuu bikinit kädes daiquirit, hämmästyy taikuritki kun nää tairutit litki naises pillumehut kuiviin drinkkis huiviin taas kerran yllän suorituksiin huimiin mut ei mennä kuosituksen puintiin näytön ääressä kirjotus mikrofoniin rytmiin sijotus strudiol tapahtuu huolellinen hiostus
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ma Syys 20, 2010 4:04 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ma Syys 20, 2010 4:04 pm | |
| feat. varsfa | |
|
| |
BUNADULKQ KYNG OV DA HYLL
Kill Count : 2129 Points : 1002373 Age : 104 Home Planet : Vammala
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ma Syys 20, 2010 5:24 pm | |
| 7 minuuttia aikaa ennenkuin pitää lähteä hakemas budii, viisi tähteä vielä pitää menmää opiskelemaan et voin tulla mun viisaudul kovistelemaan tuun koristelemaan sun koko kortttelin luoteihin taas tuun monistelemaan, luoteihin bordelleihin, ja puoteihin taas luon teihin pelkoa taas, tuun perii velkoja taas vien telkkoja taas, jätkä pystyttää telttoja taas eiku vien neki, nukut ehdoitta maas pistän sun asuntos vuokralle, hyvin pian huomaatte jos meette puhuu voitte luottaa et puollamme periateetta vasikan pieksemisen pahimmillaan homman viemisen siihen pisteeseen ettei yksinkertasesti onnistu kieliminen
| |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ma Syys 20, 2010 5:27 pm | |
| | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ma Syys 20, 2010 6:13 pm | |
| | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ma Syys 20, 2010 6:13 pm | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ma Syys 20, 2010 6:15 pm | |
| Mitä huora tekee mikillä? Käyttää dildona? | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ma Syys 20, 2010 6:21 pm | |
| Huohottaa jotain. On kai maailmassa monta muutakin ihmistä kenelle ei pitäisi antaa tai kenen ei pitäisi omistaa mikkiä. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik | |
| |
|
| |
| Yleinen riimiharjoitustopik | |
|