| Yleinen riimiharjoitustopik | |
|
+11Loeggg Hämärä hommailija VINOT MONOT ama-cms eosb Light Cameli wincapitamies TAPPAJA-K Saniteetti BUNADULKQ 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
BUNADULKQ KYNG OV DA HYLL
Kill Count : 2129 Points : 1002373 Age : 104 Home Planet : Vammala
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 20, 2010 6:48 pm | |
| mujuu tujuu, kuluu puujuu muutama gemmi palaa gemmi hasaa, gemmi massaa gemmit tassaa olon et vassaa molo, koloos muuten pitäs sun kaivautuu mut turha vaivautuu, aikaan täysi kuun tuun sut hakee ja puren kurkun auki olet purtu auki, olen kurkkutauti joku mätä tai vastaava, vaimos raskaana henkarilla kaivetaan lasta ja uloshan se putkahtaa, henki muksulta mutkalla | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 20, 2010 6:58 pm | |
| kikkeli mikkelisssä vilppipeli tetrikessä, virvelillä nikkeliä kismetissä Lisbethistä pistimellä mehut puristettiin yo | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 20, 2010 9:25 pm | |
| olen husleri, esiinnyn hustleris puskemist teen vaan sivutyönä pushaan jopa yöllä, myönnän slängään gäng bängään välil työstän sitä levyy välillä en jatkuvasti kuitenki häsläten tonnistäkkejä, oz:n kräkkejä väsäten kiloja, taloja, joissa iloja, piloja kiloja vyötärölläkin, "työttömänäkin" ajan lexuksella, ajan benzille käytän pukua ja nahka kenkiä pelaan venttiä, venytän senttiä jotta saisin vielä hetkiä miljoonien kanssa, iskelmäunelmia niinku tapani kansa tjsp | |
|
| |
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 20, 2010 9:36 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 20, 2010 9:40 pm | |
| kahvit on juotu, vitusti kolisee varon vittu poliisei ku oon nii vitun kuosissa et menis putkassa vuosia pitää suosia pieniä teitä pieniä liikkeitä, ryöstäen syöstää ne vallasta yks kiska kerrallaa yks kauppa yks juna pankki kerrallaa ei mee hyvin herrallaa njet njet | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Ke Tammi 20, 2010 9:52 pm | |
| tais misterilt männä rahat pois palo palat sain kevyyt jalat uin ku kala vedessä, kivet valuu selältä jos tää on unta niin mä en haluu herätä elä saatana herätä, jumalaa pelkäävä tai sut selvetes selätän, kuhan ennätän kadul rännätään, koton voi levähtää kadul jännätään, koton ei pahaa nää kun palaan takas, musta sinne pala jää hala bääk, tää oli teille vitun kamapäät | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik To Tammi 21, 2010 6:48 pm | |
| isoo pommii, isoi hommii tommi läntisen portti kongis bongii katkotaan sormii, soitetaan sumutorvii voitetaan ku muut lorvii hyvää puuta ratti niinkuu loirii hurttii, koirii, noitii, loisii, voisi toisinkin tehdä mutten tee en oo kutten tee, ei riitä yks talo syyks joku jalo, iha sama yo | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik To Tammi 21, 2010 7:14 pm | |
| vittu tippu lippu nippu ditto | |
|
| |
eosb WELHOTAR
Kill Count : 86 Points : 91 Age : 34 Home Planet : ÖLYT
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik To Tammi 21, 2010 7:22 pm | |
| - wincapitamies kirjoitti:
- vittu tippu lippu nippu ditto
KOVVAA KAMMAA JAMMAA LAMMAA JNE | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik To Tammi 21, 2010 7:32 pm | |
| JNS | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik To Tammi 21, 2010 7:56 pm | |
| jonas | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik To Tammi 21, 2010 8:01 pm | |
| koomas se pielistä troolas ei tullu kalaa ja meni konkkaan perheyritys pien perheen yritys olikin valtava erehdys, olo petetty tuli ku asunto meni enneku lumi suli heti luuli et peli puuli ruulssi muuvssi joul kuussi | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 23, 2010 3:10 pm | |
| riimi tiimi iso skiimi auto ei liisi, viini sippi kuppi dränkki blunti savu kuski limo tuhti maju lasta räppäys, the jumala p | |
|
| |
Light Padawan
Kill Count : 331 Points : 1000387 Age : 34 Home Planet : Mikkeli
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 23, 2010 3:19 pm | |
| Harjotusta pitkäst aikaa 300 kiloo penkist raikaa ku tippuu painot lattiaan hornankattilaan kun anne mattilaan asennettiin metallisiruja en tuntenu tunnonkipuja iskelmä-aseman radiovipuja mä säädin kun ulos häädin monet juontajat, vinkinantajat soittaa numeroon ku haasteenkantajat Iskelmän kommervenkit mä tiedän, ruuvipenkit ala-asteen vienhän omaan kotistudioon, joilla moden peukalot väännän vinoon ja asentoon laitan maailman asiat, kaikelle omat karsinat | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 23, 2010 3:38 pm | |
| | |
|
| |
| |
| |
Light Padawan
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 23, 2010 6:51 pm | |
| ^ Nimenomaan aseena ruuvinväännin kuin kaukosäädin mä sut täältä asti pois käänsin Ulos kanavalta conan o' brianin tapaan muttet markkaakaan tuu siitä hyvästä saamaan jenkeissä dollareissa autolla ajan ekstaaseissa vieressä cherin näköinen nainen vitun aineissa ei kytät edes pysäytä aiheesta, säälii mua pahamaineisesta aikeesta miten otinkaan kyytiin sen ostarin kaiteesta nojas porttiin ku äiti haukku sitä asenteesta se avautu mulle siinä autossa muttei ruumiillisesti vaan oraalisesta aukosta josta tuli sanoja sammaltavaisia en kysynyt enempää vaan kävin saniaisia poimimassa
itselleni en sille en aio viedä sitä vihille ei kiinnosta naiset kun bravossa mittarit sojottaa vittu seitkyttuhat ja risat kilsoja vinossa amis-linjaa monia avonaisia kruisaan satamaan ja horon heitän laivaan | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 23, 2010 7:39 pm | |
| aijjaa no nyt mä en kyllä ihan snaijjaa tää on friistailii aivan, mutta yhtä aikaa tää on taikaa joka shainaa niinku tähdet taivaal en tarvii hype-mänii joka mun paskaa haippaa kun mulla ei oo tommosta vaivaa et rupeisin riimirakennetta vaihtaa koska mielestäni aa loppu on parhain ei sitä tarvii kaihtaa, teen sillä isoo raitaa ja mul on riimihuolto takuu, ihan aina kärrään pakuun vainaat koska mun tyylit on sairaat niinku hautuumaan lapsella joka niit ruumiita painaa sit äiti tulee huoneeseen ja joutuu sanoo hi mom en oo se mc kaivuri joka hiekkalaatikolla kaivaa vaan oon mc vesuri joka tenukepit tieltään raivaa semmoset niinku ilkka ja rookie lastaan orjalaivaan en säästä ketään joka illalla lastaan poraa haimaan blaastaan ihan aina, biitin päälle sanaa ihanaista älä siis kanavaa vaihda, jos haluut matskuu omanlaista YO | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 23, 2010 7:43 pm | |
| seuraavan lainin tokas sanas sulle essiivi lapsi mun muNA on messinkii pahvi ja se näkyy joensuust aina helsinkii asti mun setit on hot shit ja ne palaa paremmin ku hatsis | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik La Tammi 23, 2010 7:46 pm | |
| eikun vitut mun munahan on rautaa ja jos mun muna kuolis, niin sen takuulla polttohautaan se on vähän niinkun epäonnisen grillaajan kohtalo eli makkara nuotios | |
|
| |
Light Padawan
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 24, 2010 2:31 am | |
| Kovasti unta koitan talteen kerätä et voisin aamul ajois jo herätä keittää aamukahvit, antaa pannun kunnolla kehrätä liian syvää ei oo hyvää vaan täytyy chatissa kissoille iskee silmää hymiönä kielilipoen kaiken riskee raan jos kaikille näit jaan joku pera ottaa numeron ja hiillostaa joka päivä vaik koitin vaa suhteita kiillottaa viimesimmästä on jo siis aikaa mut peralle en enää lämmitä sängys paikkaa sillä vaan ettei mul oo siitä tietoakaan ei edes kiinnosta, kääriydyn omaan lakanaan ja luen iltarukouksen hartaan ja kaihoisen toivon vaan vapauden sen ainoan valtuuden hienoja sanoja moninaisia näpytellen uniikin käsiloukku mun hyllys roikkuu sitä näpräillen hyvän yön terveiset vitun rawki tony hawki ja eskon äiti. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 24, 2010 4:01 pm | |
| olo on paha, da ru de ny kuivumaan ku pyykit narulle silti kyllä savulle, kyllä havuille vaikken ookkaa mikää hiihtäjä vaan itämaan tietäjä siittäjä, ori sonni ja niin edelleen en siis yhtään leveile kuhan lämpimiksein turisen tuu mu reviirille, murisen revin tissiliivis, ne auki puraisen et näe mua kun häikäisee ennustan tulevan päivälleen näkyjä ohi silmien ku junat mäkkylän oon legendaarine ku oulun känkkylät | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 24, 2010 5:11 pm | |
| shiiiet mikissä taas se og kolli muttei dala dollii, eikä oo rastoi niinku junol tai olli mollil optimisti jollin purjeen poimin omin voimin turneen soitin rommikolaa, se murheet poisti toi iloa kuin joystick, mut itseään toisti eli lopulta kaikki seivit se poisti muisti meni ja yrjöt seinille roiskin vessan laatotuskin kusesta loisti kun mä omas paskas suihkussa voihkin jotain mörköjä mun alitajunta loihti ne kuumottaa mua joka puolelta oon kumottunu ja flippaan vitun huolella olo kun oisin järjen toisella puolella syväl hulluudessa, mun huuto kuuluu vessast haittapuolii kuuluisuudessa kaiken skeidan seassa, hiestä märkänä pidin itseeni härkänä, mut olin vaan hiiri päällä spiidit, viriilin pyörin kuin tuuliviiri mestoissa joissa jengillä on prosentti liivit ja näistä oloist tiputan dosentin riimit kiviiso perseeseen poraurutui | |
|
| |
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik Su Tammi 24, 2010 7:01 pm | |
| tee fyffee, tee massii tee käsin, tee kaksin laskin messissä, vaaka beesissä stäshi auton penkissä patja ois liian iisi, poliisi tulisi kolkuttelee oviini jos tietäis mitä mä puuhaan eipä tiiä, soittavat vaan suutaan suuntaan jos toiseenki paketit liikkuu, kiikkuu kaakkuu tulee pala kakkuu, napsuu mut mistäpä ei selviäis mistäpä ei henkii jäis riskeikin tunnetusti otetaan otetaan nappei, otetaan poretta ruumiita löytyy joesta | |
|
| |
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleinen riimiharjoitustopik | |
| |
|
| |
| Yleinen riimiharjoitustopik | |