| Tenorin blogi | |
|
+10tuntematontommi eosb BUNADULKQ Kelemi D1ckhed Hämärä hommailija wincapitamies TAPPAJA-K Loeggg Ärjyvä Tenori 14 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Matti Young Padawan
Kill Count : 78 Points : 86 Age : 53 Home Planet : Suomi Finland
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ke Helmi 02, 2011 11:23 pm | |
| No mitäs, jos Makkosen rouva saikin pitkästä aikaa kunnon kyydit löylyissä, jos esim. oman miehen kolmas jalka on ollut jo hyvän aikaa levossa. | |
|
| |
Ärjyvä Tenori Young Padawan
Kill Count : 146 Points : 162 Age : 57
| Aihe: Vs: Tenorin blogi To Helmi 03, 2011 8:30 am | |
| Saunottiinkin Makkos-rouvan kanssa yhdessä. Toki rva Makkonen ei sitä tiedä. Ei siitä saunasta samalla lailla nauti lauteiden alla, mutta pääsipähän sitten omalla vuorolla ylälauteille. | |
|
| |
Matti Young Padawan
| Aihe: Vs: Tenorin blogi To Helmi 03, 2011 10:12 am | |
| Oliko hyvä näkymät? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi To Helmi 03, 2011 10:28 am | |
| Kyllähän kunnon pillu on aina ilo silmälle. | |
|
| |
Marjatta Jedi
Kill Count : 510 Points : 524 Age : 35
| Aihe: Vs: Tenorin blogi To Helmi 03, 2011 4:39 pm | |
| | |
|
| |
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Tenorin blogi To Helmi 03, 2011 5:01 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Helmi 06, 2011 5:04 pm | |
| Termos taas!
Jone oli voittanut liput talviklassikkoon, joten olihan se lähdettävä kaveriks hokikatsomoon. Kävi kuitenkin niin että kaljanmyynti loppu jo pelin alussa, joten ei tietenkää jääty sinne. Mentiin sit Alkon kautta kotisohvalle kasseja kaivamaan.
Oon tässä vähän pohtinu että Alkon pitäis ottaa käyttöön joku plussakorttia vastaava systeemi. Kuitenkin tulee ostettua sieltä kohtuullisen paljon elintarvikkeita, joten olis kiva saada jotain boonusta. Sit myös noihin thaihieromalaitoksiin vois saada jonku bonuksen, koska sieltä tulee hankittua elinhierontaa. Se on jännä että thaimaassa hieronta keskittyy vahvasti tuohon munan seudulle. Et jos hengaat thaimaalaisen naisen (tai sellasen kullikkaan naisen) kanssa, kannattaa varoa pyytämästä hierontaa ainakaan kovin julkisella paikalla. Paitsi jos tykkää sellasesta. Kyllähän pieni käsityö jouduttaa esimerkiksi junamatkaa kivasti.
Jos joku sattuu tietämään missä näitä thaihierojia koulutetaan, niin vinkatkaa ihmeessä, voisin mennä sinne harjoituskohteeksi, vähä niinku parturi-kampaajakoulussaki saa leikkauksen halvemmalla. Samalla saa myös tuijotella nuoria tyttösiä, joten siinä on kaikki pelkkää plussaa. Vieläkun trimmaisivat vähän alapäästäkin niin aijai. Siinä vois toisella kädellä saksia ja toisella thaihieroa, olis tehokasta ja aikaa säästävää.
Nyt kuitenkin päivällistä. Ajattelin laittaa pekonia, silliä ja puuroa. Ruokajuomana piimä, auttaa krapulaan.
MORTSO! | |
|
| |
Marjatta Jedi
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Helmi 07, 2011 5:15 pm | |
| Alapäänparturi "Saisinko afropermiksen häpykarvoilleni?" | |
|
| |
tuntematontommi Young Padawan
Kill Count : 50 Points : 51 Age : 47
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ke Helmi 09, 2011 11:51 am | |
| ryyppääminen ja paneminen kiinnostaa : ) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Pe Helmi 11, 2011 7:36 pm | |
| Terve!
On pakko tulla kertomaan mun viime yön unesta! 3rd railin Kepe soitti mulle ja tarjos levydiiliä, mutta sanoin ettei kiinnosta ku Iso-H on tarjonnu jo parempaa, vaikkei tietty ollukkaa. Sit Kepe sano ettei voi mitää ja sen jälkeen Iso-H soitti ja sano että olis iso diili tulossa. Sit tein levyn ja voitin sillä Oscarin ja sain niin paljon pillua että tuli yliannostus, niinku Tiger Woodsilla.
Sit ajeltiin Ferrarilla ympäri maailmaa ja ryypättiin.
Aijai että oli hieno uni.
Nyt ryypylle, Morse! | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Pe Helmi 11, 2011 7:46 pm | |
| Kepe on kylläkin Monspin pomo. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Pe Helmi 11, 2011 7:56 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Pe Helmi 11, 2011 8:00 pm | |
| No työttömien piriräppiä ne molemmat tekee, joten ei se oo niin tarkkaa! | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Helmi 13, 2011 12:04 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ke Helmi 16, 2011 8:42 pm | |
| Terveppä terve!
Mä oon aina ollu aika hyvä luovassa pillunhankinnassa. Eli hankkimaan räysää mielikuvituksillisin keinoin. Toissapäivänä keksin että voisin soittaa ambulanssin ja yrittää pelittää vähä niitä ensihoitajia, koska hoitsut on usein aika kuumia kinkkuja. Ambulanssipillussa on myös se hyvä puoli että se tulee todella nopeasti (paikalle siis, ei mun kanssa naiset juurikaan taida muuten tulla). Pistin sit näppäränä kaverina luuriin 112 ja soitin että sydämestä ottaa. Auto päräyttikin pihaan aika nopeasti ja munakin oli jo puolikovana, kunnes autosta tuli ulos KAKS KARJUA. ETTÄ ÄRJYTTI!!! Toinen sellanen nyrkillä tapettava sintti ja toinen kalju korsto. Se vähäinenki pullistuma valahti täysin löysäks ja alko oikeesti ottamaan sydämestä vitutuksen takia. No enhän mä niille ovea suostunu avaamaan ja mursivat sitte mun oven. Noista tuppaa tulla aika laskut, joten päätin sitten feikata että oon tajuton ja toivoo että ne ajais mut sairaalaan, jossa vois olla niitä naispuolisia hoitsuja. Eihän se onnistunu ja nyt taitaa jonkunlaiset rapsut olla tulossa. No, se on mulle tuttua ja tekevälle sattuu vai miten sitä sanotaankaan. Niiden sakkojen hinnalla ois saanu maksullista laittaa joka koloon koko illan, mutta toisaalta sainpahan uusia kokemuksia.
Elämässä muuten aika seesteinen vaihe. Vähän tullu taas kuorossa käytyä ja tuntuu että laulurytmi on löytymässä taas. Oon yrittänyt kontrolloida käytöstä kuorotreeneissä runkkaamalla aina ennen treenejä, mutta kyllä ne himot sieltä kassien pohjalta aina välillä löytyy, mutta sitten ei auta ku hoilata mela jäykkänä.
Yritin päästä Maria!:n yleisöksi, koska siellä tänään kuulemma joku saa kulliin lisää kokoa. Pitää ottaa lähetys nauhalle ja katsoa tarkkaan miten se tehdään, josko kotikonstein pystyis tekemään vastaavaa.
Eipä tässä tällä kertaa muuta, MOUROU! | |
|
| |
Matti Young Padawan
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Pe Helmi 18, 2011 10:37 pm | |
| Matti laittaa varauksetonta [You must be registered and logged in to see this image.] Ei sieltä ambulanssin suunnalta kyl pillua kannata yrittää | |
|
| |
Marjatta Jedi
| Aihe: Vs: Tenorin blogi La Helmi 19, 2011 11:47 pm | |
| Tarvitseeko Tenori isomman peniksen? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Helmi 20, 2011 11:24 pm | |
| No en TARVITSE, mutta kyllähän jättimäinen kulli isoa kullia kivempi on.
Toisaalta eihän itselle oo niin väliä sillä elimen koolla, koska hyvältä tuntuu isossa ja pienessä. Panemissa tärkeintä kuitenkin on että molemmat nauttii, mies ja penis. | |
|
| |
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Helmi 21, 2011 12:47 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Helmi 21, 2011 2:26 am | |
| truth | |
|
| |
Marjatta Jedi
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Helmi 21, 2011 10:08 pm | |
| Mutta Tenori ajattele vähän edes naisia, sellanen jätti sattuu naista ja sitä paitsi jos se on ihan mega-jätti niin se ei edes mahdu sisään =( | |
|
| |
Kelemi Council Member
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Helmi 21, 2011 10:47 pm | |
| No jos ei suuhunkaan mahu nii sit runkataan... Toisaalta mitäpä minä tuommosia tällä pelillä ees ajattelen | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ti Helmi 22, 2011 10:13 pm | |
| Niin, herää kuitenkin kysymys, kumpi on tärkeämpää; muiden miesten kunnioittavat katseet saunassa, vai naisten tuntemukset?
Niinpä.
Sitäpaitsi, siitä samaisesta kolosta pitäis mahtua muutaman kilon painoinen rääpäle ulos, joten kyllä sinne yks kulli aina mahtuu. | |
|
| |
Kelemi Council Member
| |
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ke Helmi 23, 2011 5:34 pm | |
| Terve taas.
Toivottavasti blogin viimeisien postauksien sävy ei oo saanu lukijoita ajattelemaan etten ajattelisi naisia ollenkaan. Päinvastoin, ajattelen naisia paljonkin. Ajattelen myös paljon miten naisia saa. Jos joku nainen on pahoittanut mielensä, lohdutan mielelläni. Tiedä vaikka johtaisi sovintoseksiin!
Oon aloittanut uuden harrastuksen, nimittäin hommasin kaukoputken ja aloin katselemaan tähtiä! Tai oikeastaan tähteä, koska vastapäiseen taloon on muuttanut eräs naisnäyttelijä, joka välillä kekkuloi asunnossaan alasti. Yllättävän tyydyttävä harrastus.
Nyt täytyy kuitenkin rientää kuorotreeneihin taas kerran. ADIOS! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tenorin blogi | |
| |
|
| |
| Tenorin blogi | |
|