| Tenorin blogi | |
|
+10tuntematontommi eosb BUNADULKQ Kelemi D1ckhed Hämärä hommailija wincapitamies TAPPAJA-K Loeggg Ärjyvä Tenori 14 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Tenorin blogi La Tammi 29, 2011 12:05 am | |
| | |
|
| |
Ärjyvä Tenori Young Padawan
Kill Count : 146 Points : 162 Age : 57
| Aihe: Vs: Tenorin blogi La Tammi 29, 2011 12:09 am | |
| Kiitokset lökäbögä!
Lenkiltä tullessani törmäsin Joneen rapussa. Oli tulossa riiausreissulta viinakassin kanssa ja pyysi mut mukaan. Mehukattia lantringiksi ja Jonelle siis! Olishan se nyt ollut hullua olla selvinpäin viikonloppuna. | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Tenorin blogi La Tammi 29, 2011 5:52 am | |
| pitäähän sitä olla | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Tammi 30, 2011 8:28 am | |
| Diipit kelat jatkuu.
Oon miettinyt kaikenlaista viimeaikoina ja mieleen on pulpahdellut monia elämän käännekohtia. Kenties tärkeimpänä kuitenkin ripille pääsy. Jos miettii mun elämän tärkeimpiä asioita, niin panoluvan saaminen kuluu vahvasti niihin. Odotin sitä kulli tanassa ja papin aamen antoi alkusoiton meikäläisen panouralle.
Muistan sen päivän vielä kuin eilisen, vaikka siitä onkin jo pitkä aika. Kirkossa kaavut päällä muiden finninaamojen kanssa mielessä vain yksi asia. Pillu. On muuten todella ymmärrettävää miksi kaikilla on oltava kaavut toimituksessa, koska jos 15-kesäiset mirkut olis kesämekossaan, saattais monella pojalla olla kanki kovana ja lastit kalsareissa.
Äiti oli laittanut karjalanpiirakoita vieraille, mikä mun käsityksen mukaan kuvasti kaikkea sitä räpylää, jota pääsisin survomaan elämäni aikana. Ja niitä piirakoita oli paljon. Serkkutyttö laittoi paksun sivalluksen munavoita piirakalle ja mulla alkoi seisoa. Säästelin ammuksia kuitenkin iltaa varten ja jätin vessarunkkauksen sillä kertaa väliin.
Juhlien jälkeen otettiin poikien kanssa känni päälle ja lähdettiin vihdoin pillujahtiin. Päätettiin ottaa varman päälle ja mentiin heti maksullisiin. Tiedettiin että yhdessä Kallion baarissa päivystää parikin horatsua ja rippirahat taskussa pullottaen suunnistettiin sinne. Pullotti siellä housuissa toki muutakin.
Rippiristi heiluen lipsuttelin pari kertaa ees taas, jonka jälkeen tulin holtittomasti. Oli ehkä vähän kallis suoritus, mutta jostain se ura pitää aloittaa. Siinä paniikissa jäi myös kumi asentamatta, joten samalla kerralla kun sain ensimmäisen kerran pillua, sain myös ensimmäisen tautini. Siinä pääsi elvistelemään rinta rottingilla kun klamydia pärähti jo heti ekalla yrityksellä.
Vielä nykyäänkin runkkailen joskus ajattelen sitä kaunista kesäiltaa, kun sain pillua ja taudin. | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Tammi 30, 2011 12:16 pm | |
| [You must be registered and logged in to see this image.] Ripille pääsystä kyl saa mehevät palkkiot: naimaluvan sekä tuhdisti rahaa lahjaksi sukulaisilta. | |
|
| |
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Tammi 30, 2011 2:44 pm | |
| ei saatana mitähän mäkin oon tehnyt elämälläni tenori on mun idoli | |
|
| |
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Tammi 30, 2011 2:48 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Tammi 30, 2011 3:34 pm | |
| vääpeli, paitsi ettei kuitenkaan, kerkee sitä nussii eläkkelläkin | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Tammi 30, 2011 4:25 pm | |
| Niin sitte jo aikoja sitten rupsahtanutta puolisoaan. | |
|
| |
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Su Tammi 30, 2011 4:46 pm | |
| Pinppi se on rupsullakin | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Tammi 31, 2011 2:53 pm | |
| Kun tuossa wincapitamies otti asian puheeksi, voisin listata idoleitani.
- James Bond
007 on ehdottomasti yks kovimpia äijiä joita tiedän. Sillä on aina helvetisti naisia ja se vaa panee niitä eikä koskaan soita takasin. Miehellä on oma drinkki ja vitun hyvät tappelutaidot. Voi olla vaikea uskoa, että joku poliisi on mun idoli, mutta näin on. Miinusta sille ettei Bond oo koskaan ihan änkyräkännissä, mutta mun kanssa radalla seki varmasti onnistuis.
- Mies joka keksi runkkauksen
Kukaan ei varmaan tiedä, kuka keksi runkkauksen. (Ellei joku pro-luolamaalauslukija nyt oo sattunu tulkitsemaan jotain raapustusta ja selvittäny, mutta kuitenkin.) Kelatkaa kuinka kekseliäs kaveri se on ollut, ottaen huomioon kuinka helppoa siihen aikaan on ollut saada naista. -Kunhan valitsi vaan naisen joka on vähän itseä heikompi, jonka jälkeen nyrkillä naamaan ja hiuksista luolaan. Toisaalta on mahdollista, että tää runkkauksen keksijä oli niin heiveröinen nynny, että kaikki naiset hakkas sen. Siinäkin tapauksessa arvostan, koska tuskin se kuitenkaan luovutti ilman kovaa tappelua ja sekin voidaan jo useimmiten laskea saamiseksi.
Muita idoleita ovat tietenkin Matti Nykänen ja Jari Litmanen, sehän on selvä. Samoin monet rokkitähdet lasken idoleikseni, mutta olisi väärin valita joukosta vaan yks, koska kaikki on aika kovia höyläreitä. Paitsi Freddie Mercury ja pari muuta.
Naispuolisia idoleita on vähemmän, mutta esimerkiksi Kikkaa ja Kike Elomaata arvostan todella paljon.
Nyt kuitenkin paras suunnata Alkoon maanantaipullon hankintaan ja lopettaa nämä hintahtavat syvälliset kelailut ja pistää nollat tauluun niinku kuuluuki!
MORSO JA MOIDO! | |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
Kill Count : 2309 Points : 1002593 Home Planet : OULUBÅRG
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Tammi 31, 2011 4:09 pm | |
| kyllä se on niin, että tenori viettää aika hienoa ja tapahtumarikasta elämää. likö viinan ansiota? arvostan _b | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Tammi 31, 2011 4:23 pm | |
| - Ärjyvä Tenori kirjoitti:
- James Bond
Voi olla vaikea uskoa, että joku poliisi on mun idoli, mutta näin on. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Tammi 31, 2011 4:23 pm | |
| | |
|
| |
tuntematontommi Young Padawan
Kill Count : 50 Points : 51 Age : 47
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Tammi 31, 2011 4:28 pm | |
| | |
|
| |
Marjatta Jedi
Kill Count : 510 Points : 524 Age : 35
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ma Tammi 31, 2011 8:27 pm | |
| Tää blogi pelasti mun päivän kun oon flunssassa/kuumessa ja kaikki vituttaa. Oli ihan pakko rekkautua tänne et pääsin sanomaan tän. Jatka Tenori kirjoittelua :<3: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ti Helmi 01, 2011 4:11 pm | |
| Tässähän alkaa ottaa eteen ku blogilla on naislukijoitakin!
Tuli mieleen tänään, että jos hyvä haltija luet tätä blogia, niin kolmas toiveeni on näkymättömyys. Se tois mun harrastukseen ihan uusia ulottuvuuksia kun voisin päästä paljon lähemmäs bongauskohteita, eikä tarvis ikkunan takaa kurkkia. Talvisin tahtoo myös olla niin kylmä että kulli jäätyy. Lapaset kädessä ei myöskään saa yhtä henkilökohtaista tunnelmaa. Myös harrastusta haittaavat poliisivoimat olis täysin avuttomia mun uuden kyvyn kanssa, joten olisin täydellinen runkkari!
Nyt oon niin kiihottuneessa tilassa että pakko sutasta. Adios! | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ti Helmi 01, 2011 4:14 pm | |
| Jep, tota näkymättömyyttä olen itekin kelaillut välillä. Olis kyllä siistein juttu ikinä, mut harmi ettei mahdollista. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ti Helmi 01, 2011 4:46 pm | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ti Helmi 01, 2011 4:55 pm | |
| Monella asiakkaalla menis kahvit väärään kurkkuun, kun kuulisivat nimen alkuperän | |
|
| |
Matti Young Padawan
Kill Count : 78 Points : 86 Age : 53 Home Planet : Suomi Finland
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ti Helmi 01, 2011 10:29 pm | |
| TENORI, olet hieno mies! Työkaverit puhu tuossa ruokatunnil Ärjyvän Tenorin blogista ja päivittelivät tämän olevan 101prosenttisen ärjyävää viime iltasen pillun tuoksuista maskuliinisen hikistä tekstiä. Pitipä siinä heti mennä tutustumaan. Aikasemmin olen yrittänyt lukea pelkästään 100 naista vuodessa-blogia, mutta sehän oli täyttä fiktiota koko kirahvi. Tulipa vihdoinkin sitten löydettyä rehellisen aitoa tekstiä hieman samankaltaiselta mieheltä kuin minäkin olen.
Edittiä sano kerettiläinen, mikäköhän toi kirahvi tuolla tekstissä on? Apuva, jotain näitä nuorten hömpötyksiä? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ti Helmi 01, 2011 10:43 pm | |
| se on joku sensuuri-homma, kukaan ei tiedä varmaks | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ti Helmi 01, 2011 10:58 pm | |
| Muistan, että mvokkiinkin tuli joskus itestään viestien sensurointi. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ke Helmi 02, 2011 1:11 pm | |
| Hola, kaikki innokkaat lukijani!
Rippimuistojen innoittamana lähdin verestämään muistoja pitkin Kalliota. Jonen kanssa kierrettiin tuttuja paikkoja ja tietenkin oltiin aivan kuutamolla.
Tiesin jo illan alkaessa, että meno äityisi hurjaksi, joten rullasin varmuuden vuoksi pari kortsua vehkeen nokkaan jo alkuillasta. En halunnut kuitenkaan tällä reissulla tautia. Otettiin pari putelia koskenkorvaa vauhtijuomaksi ja syöksyttiin Helsingin yöhön. Salaisena haaveenani oli löytää ensivarvini ja päästä uudelleen tuon jumalaisen tamman selkään, mutta loppuviimeksi aika se ja sama, kunhan jotain koloa pääsisi nakuttelemaan.
Homma lähti kivasti liikkeelle ja oltiinkin hyvässä myötätuulessa baariin saapuessa. Jostain syystä luulin kaikkien paikalla olevan maksullisia seuralaisia, joten aloin valkkaamaan eniten miellyttävää pieneen rakkaustuokioon baarin vessassa. Itsevarmana heitin tarjouksen ilmoille eräälle varsin isokokoiselle matamille ja huonostihan siinä kävi. Muija kävi kurkkuun kiinni ja pisti seinää vasten. Tilanne oli uhkaava, mutta seisomaanhan siinä alkoi. Jonesta ei enää ollut siinä vaiheessa apua kun se oli iskemässä jotain pitkätukkasta miestä. Siinä ei karatetaidoista ollut huvia eikä hyötyä. Selvisin tilanteesta maksamalla, vaikken pilperoa saanutkaan. Toisaalta sain hyvin eroottisen kokemuksen lisättäväksi kokemuksieni listaan. Niitä ei koskaan ole liikaa. Jone sai tuttuun tyyliin taas turpaan. Perusmenoa siis.
Laulutuntien tarjoaminen on ollut viimeaikoina vähän jäissä ja oon ajatellut vähän virkistää menoa ja vienyt kauppojen ilmoitustauluille mainoksia, saas nähdä minkäläisiä äitejä sieltä tulee tuomaan lapsiaan oppiin. Kuoroonkin pitäis varmaan taas mennä, vaikka aika ärjynä oon vieläkin siitä kohtelusta. Toisaalta kuoro on hyvä tapa kohdata naaraita ja pieni laulu tekee aina terää.
Tänään ajattelin katsoa vähän elokuvia. Ainakin Top Gun ja Tyttö, sinä olet tähti. Elokuvajuomaksi ehkä pari pulloa viiniä. Varasin saunavuoron myös illaksi, joten ehkä saunakaljat on myös juotava. Tiedä vaikka törmäisin saunassa samassa rapussa asuvaan rouva Makkoseen, koska varasin hänen jälkeisen vuoron. Voi olla että vahingossa menen jopa vähän ennen omaa vuoroa haistelemaan tunnelmaa.
Nyt lenkittämään Herkkis! MODJÖÖ! | |
|
| |
Marjatta Jedi
Kill Count : 510 Points : 524 Age : 35
| Aihe: Vs: Tenorin blogi Ke Helmi 02, 2011 10:24 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tenorin blogi | |
| |