| Nauhoita toisen Keystyle-topic | |
|
+11Light Admin Käyttäjätunnus Callahan DabJahVonKemp Knalingrad loiri wincapitamies TEKNOMAAGI BUNADULKQ Miikka 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
BUNADULKQ KYNG OV DA HYLL
Kill Count : 2129 Points : 1002373 Age : 104 Home Planet : Vammala
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic La Joulu 26, 2009 1:27 pm | |
| joka päivä huslaan, joka päivä bustaan muut mct:t hedelmii, meikä mehustaa juot maitoo ku meitsi tenuttaa silti su vosult meitsi kehutsaa
oon puu, te ootte rehujaa oon vanhaa kouluu te leluujaa itsestänne pidätte paljo meluaa oon american muscle, te bemujaa
mee vittuu keittiöst josset lämpöö kestä tuun takaa, meetkö vittuu eestä oon se kala veessä, sul jalat veessä ja jo paleltaa, tervalla valellaa
höyhenet haetaa, taetaa jätkä ihan just ruveta poraamaan ku lautalla, sun nautas scorataan on se semmonen hora vaan
CHIA | |
|
| |
TEKNOMAAGI Young Padawan
Kill Count : 13 Points : 21 Age : 36 Home Planet : Vaasa
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Su Joulu 27, 2009 2:35 pm | |
| - BUNADULKQ kirjoitti:
- joka päivä huslaan, joka päivä bustaan
muut mct:t hedelmii, meikä mehustaa juot maitoo ku meitsi tenuttaa silti su vosult meitsi kehutsaa
oon puu, te ootte rehujaa oon vanhaa kouluu te leluujaa itsestänne pidätte paljo meluaa oon american muscle, te bemujaa
mee vittuu keittiöst josset lämpöö kestä tuun takaa, meetkö vittuu eestä oon se kala veessä, sul jalat veessä ja jo paleltaa, tervalla valellaa
höyhenet haetaa, taetaa jätkä ihan just ruveta poraamaan ku lautalla, sun nautas scorataan on se semmonen hora vaan
CHIA Ykkösellä purkki! alussa tunnelmafreestyle. Artururururu Chopped biitti. [You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
Miikka High Counselor
Kill Count : 120 Points : 2000148 Age : 38 Home Planet : lahi
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Su Joulu 27, 2009 2:39 pm | |
| levylautanen pyörii ja rommi maittaa mun räppi, se on jotain king kongimaista ku teidän taas punaperse-apinaa mun chrysler-building aiheuttaa naisissa vapinaa
mä saan niilt vaginaa, mun nahkatakin takia en todellaka tarvi poronsarviuutetta lapista tääl on koht kapina ja mä nousen muurille isot housut roikkuu ja *nimi* on suurin meist
mun wowihahmo huntteri ku se nigga tropic thunderis tai kuka näytteli niggaa, iha sama mutta kuitenki isoi roskasäkkei ja tääl on isoi kullei bitch peiton alta aamulla teltasta mä tuun esii
eiisssss sanot ku kuuntelet tätä mut eisss sanon minä ku hakkaan seinää sun päätä ja jäätä kylmempi on kohtalo jätkän mä oon hereil oleva räppäri ja sä silmäs mun rähmä | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Su Joulu 27, 2009 3:33 pm | |
| ^^ MIIKKABHUI BÄTLE RÄPS[You must be registered and logged in to see this link.]antin setit taas vitun kovat hajosin isosti | |
|
| |
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic La Tammi 02, 2010 3:38 am | |
| jou tää jannu antti-la on aito kuin se hunni attila 2000 luvun alus anttilas päässä neweran kattila niin aito jäbä et luulis sen tulevan orimattilast mut jos se leikkais fledan, niin se menis natsista ihan niinku moni meistä, ja niinku moni teistä sekin lukee keikalla riiminsä monisteista eroo ainoastaan ulkoisesti alkoholisteista toiveammattien lista pienen alko poliiseista niist yhteiskunnan tukipilareista joviaaleista nykyään luopunu haaveista unis näkee aaveita crystalii saaveissa ja naisia seethrough shaaleissa tää teknomaagi tietää kaiken tietokone-tieteistä ja se korjas aina perheen koneen prosessorin antti-lan riimei ei ymmärrä ees MATS JA PROFESSORI :D | |
|
| |
TEKNOMAAGI Young Padawan
Kill Count : 13 Points : 21 Age : 36 Home Planet : Vaasa
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Su Tammi 03, 2010 11:15 am | |
| hah :D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Tammi 04, 2010 10:36 am | |
| vittuako hirnut siinä, keke. |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Tammi 04, 2010 3:44 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Tammi 04, 2010 9:38 pm | |
| - Lainaus :
- Killa Knatti gotta try this english shit out too
the way I deliver, don't need no Microsoft Outlook I shout truth, whenever someone hands me the mic When it's time to fight, you fucked like Mr. Hands be at night
I'm dynamite, you bitches is like Mentos and Coke You sayin Knatti ain't dope? That's the end of the show 'cause if you got the balls to call me wack instead the next time you'll walk will be the night of the living dead
I'll mangle your legs, dismantle your head you can't fucking handle my set like your chest can't sess and I just can't stress my greatness enough I'm hot stuff like Donna Summer without the SUCK
revenge of the Sith, the force, I'm made of it I make emcees choke on stage like Vader did Wanna meet your maker, kid? Don't you look at me the wrong way C'mon, I've had a long day, why don't you go play.
[You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
Light Padawan
Kill Count : 331 Points : 1000387 Age : 34 Home Planet : Mikkeli
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Tammi 05, 2010 10:09 am | |
| | |
|
| |
Light Padawan
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Tammi 05, 2010 9:52 pm | |
| B-DLQ
Tää on, vittu virallinen Tuhnu-anthem Nostan tuhnua, jenkeis jengi nostaa kanteen Asiapostit koittaa tuhnun tilaa alentaa mutta näist läpist tuhnu vaan lisää ammentaa voimaa, ja kaikkee muuta jolla voidaan hoitaa yleistä keskustelua, tuhnun tilast ei muuta kun hehkuttelua sallittuna tähän topicciin ja jos luulet että tää juttu oli siin tuut huomaamaan et sun päälle suoraan kustiin
BUG:in kanssa ollaan tässä niin vittu messissä ettei edes fepsit pysy laskuis lesteissä voi kuntoaan koittaa, juoksuis et voi tuhnuu voittaa niin paljon kun romani voi ylipäätään Totos koittaa
Onneaan, tuhnupettureille käy kylmät niinku Bassomodet on vitun ylpeät et pysty tähän releittaa ellet oon
jatkuu | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic La Tammi 09, 2010 2:52 pm | |
| SIINÄ O [You must be registered and logged in to see this link.] - Lainaus :
- SE ON L.I.G.H.T, LAITTI, NIIN KOVA JÄTKÄ ET ÄMMÄT OTTAA CATFIGHTTII
OON HEITTÄNY NÄÄ LÄPÄT JO MONEEN KERTAAN MUT SE EI TARKOTA ET ITTEENI LOOPPIIN VERTAAN VAIKKA SAMAL TYYLIL HEITÄN KU HANKIN ELTTONIT EI MUN REPUS KOLISE MITKÄÄ BELTTONIT VAAN HYVÄLAATUSET MASTON FUN SPRAYT JA KAIKKI TÄL BOARDIL TIETÄÄ ET OON STREIGHT
LAITTII ET PYSTY FEIDAAMAA MUUTEN ET OO TRUE-GEIMAA...JA JA ISKEN MONTA LINJAA KU PAFFIN AUTOMAATEIS SAMAA AIKAA PYÖRIT HYRRÄS KU QUASIMODO TORIL TOMAATEIS KOVAA KEYSTYLEE ISKEE LÄPPÄRI-PÄÄTTEES ENS RÄP-SM-KISAT PIETÄÄ TÄN BASSOTOPIKIN ÄÄRES. SEAGAL OTTAA HAASTEET VASTAA TAI SUT KU SIPSI BBQ-DIPPII KASTAA, HAHAA
LIEKITÄN BOARDII KASTIKKEES KU OISIN MESTARIKOKKI MUN RINNALLA OOT VÄHINTÄÄ SUOMEN ISOIN FLOPPI TAI NAURULOKKI, NIINKU KUVAST NÄKYY EI OO MITÄÄ TÄKYY, NOISSA VIESTEISSÄ VIIMESISSÄ VIITTEISSÄ SPÄM-CENTRAL PERÄLÄ PISTÄÄ MATALAKS LÖYDÄT ITTES JÄÄHILEEST KU OISIT LOHI ELI LAX SE ON ITÄ-SUOMI, EI ETELÄ TÄÄL TYYLIT RASVASET JA SIEL LOSKAVETELÄ Aamulla heräsin kurkku paskana, mutta Codemaxin voimalla. | |
|
| |
Light Padawan
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic La Tammi 09, 2010 3:57 pm | |
| Lyrix alive F5 Toimii ja lopun sekotus kuuluu allekirjottaneen tyyliin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ke Tammi 13, 2010 6:30 pm | |
| vipin sekajuomaa hiljaisella bassorikkaalla lofiäänel [You must be registered and logged in to see this link.] - Knatti kirjoitti:
- AYO
Pakko tähän väliin arvostaa Vipin sekajuomaa viinirypäleit, kirsikoita, damn ne saa mut kuolaa voisin vaikka kuolla et pääsen kaataa sitä kurkkuun ilman sekajuomaa ei knatil nouse ees mulkku ja vaikka mä muutan Turkuun, en hylkää meitsin mehuu loppuun asti kehun ku olisin joku jehu virallisessa mehun kehumiskomiteassa pukumiesten seassa arvostamassa tätä paskaa viiskyt senttii purkki, hintalaatusuhde jumal jos ei jääkaappi oo täynnä nii oot vitun kujal vittu täs on vielä mustaviinimarjaaki luulin ekaks että mustikkaa, vittu mikä taavi vittu miten taaki, kaikkien juomien äiti jonka imetyksessä olis vitun hyvä viettää lapsuuden päivii mä kehotan mun äijii ostaa kaapit täyteen vippii, vittuun mehukatit tai joku jäätee sanon sen ääneen, meitsi pitkälle pääsee ku tölkin pohjalta puristan viimeset mehun jäänteet katkasen sun jänteet jos et arvosta vitun hintti nektaria suoraan taivaasta, makeeta ja pinkkii sakeeta ja sikkii, aseenani mikki ja separi klikki, kaikilla esari rikki lisää vippii, tätä taivaan isä litkii pitsipöytäliinalle mä kaadan tätä shittii friistailit jälleen | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Su Tammi 31, 2010 3:13 am | |
| - wincapitamies kirjoitti:
- vipin sekajuomaa hiljaisella bassorikkaalla lofiäänel
[You must be registered and logged in to see this link.]
- Knatti kirjoitti:
- AYO
Pakko tähän väliin arvostaa Vipin sekajuomaa viinirypäleit, kirsikoita, damn ne saa mut kuolaa voisin vaikka kuolla et pääsen kaataa sitä kurkkuun ilman sekajuomaa ei knatil nouse ees mulkku ja vaikka mä muutan Turkuun, en hylkää meitsin mehuu loppuun asti kehun ku olisin joku jehu virallisessa mehun kehumiskomiteassa pukumiesten seassa arvostamassa tätä paskaa viiskyt senttii purkki, hintalaatusuhde jumal jos ei jääkaappi oo täynnä nii oot vitun kujal vittu täs on vielä mustaviinimarjaaki luulin ekaks että mustikkaa, vittu mikä taavi vittu miten taaki, kaikkien juomien äiti jonka imetyksessä olis vitun hyvä viettää lapsuuden päivii mä kehotan mun äijii ostaa kaapit täyteen vippii, vittuun mehukatit tai joku jäätee sanon sen ääneen, meitsi pitkälle pääsee ku tölkin pohjalta puristan viimeset mehun jäänteet katkasen sun jänteet jos et arvosta vitun hintti nektaria suoraan taivaasta, makeeta ja pinkkii sakeeta ja sikkii, aseenani mikki ja separi klikki, kaikilla esari rikki lisää vippii, tätä taivaan isä litkii pitsipöytäliinalle mä kaadan tätä shittii friistailit jälleen Noh kaapihomot | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Su Tammi 31, 2010 3:24 am | |
| jäbän anaaliin banaanii vai oletko joku kaappihomo joka ei uskalla tuntea ku nsill reissulä | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Su Tammi 31, 2010 3:30 am | |
| Annali banaani kanaali ravaatti telkakari | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Su Tammi 31, 2010 2:42 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Su Syys 26, 2010 5:47 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Loka 19, 2010 8:24 pm | |
| laittaka jotain ni nauhottelen ku kerkeen en kyl ihan mitä vaan sano | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Loka 19, 2010 8:52 pm | |
| Nyt ei kyl kerkee, mut katotaan tos lähipäivinä [You must be registered and logged in to see this image.] Toki voi muutkin laittaa, tai sit riimei useilta tyypeiltä! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Loka 19, 2010 8:57 pm | |
| vääpeli ihanmiten vaan dickhedilt toivoson yhtä räppii | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ke Loka 20, 2010 10:22 am | |
| ok vääpeli ok vääpeli voisin jotain tässä lähipäivinä vääntää jotain viimeistään vkl tulee jotain
Viimeinen muokkaaja, D1ckhed pvm Ke Loka 20, 2010 11:30 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ke Loka 20, 2010 10:36 am | |
| No täs jotain alkuu:
suosiota tavoittelen ysäritarralenkkareis ihan vitun jepa, vaik paskasis verkkareis entinen gansta, nyt wannabe-lähiörotta liukkaat friistailit, aamul stagena potta opin kävelemää, se oli sitä ysärin alkuu sit kaatuessa aloin vaan ylväästi parkuu gearit nyt halvempii, ku hain kirpparist cowabunga paidas täl og-kilpparil | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ke Loka 20, 2010 2:41 pm | |
| jes jes lets roll it tiiä kyl nauhotukstis täl viikol ku mutsil lomaa mut kahtoo | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic | |
| |
|
| |
| Nauhoita toisen Keystyle-topic | |
|