| Nauhoita toisen Keystyle-topic | |
|
+11Light Admin Käyttäjätunnus Callahan DabJahVonKemp Knalingrad loiri wincapitamies TEKNOMAAGI BUNADULKQ Miikka 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Miikka High Counselor
Kill Count : 120 Points : 2000148 Age : 38 Home Planet : lahi
| Aihe: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 1:41 pm | |
| Idea on simppeli, nauhoita toisen käyttäjän tekemä super-keystyle ja kerää gangstapisteet kotiin hamppu-sanan käytöstä saa pisteitä. myöhemmällä voidaan myös pitää äänestyksiä siitä kenen keystylenauhoitus oli paras, mutta se kunhan kulttuuri kasvaa [You must be registered and logged in to see this image.]( keystylen googlettamalla tulee tämä kuva ) | |
|
| |
Miikka High Counselor
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 1:56 pm | |
| joku saa alottaa tällä, suosittelemme ela-flowta ja sakke-biittiä sanojen paikkansapitäväisyyden takia:
ayo se o (lisää nimesi) mc polttaa mikit tääl / mua kovempaa tullyä et oo nähny ikinä / tääl (lisää nimesi) hikipääs lopettaa vikinät / sama mitä sanot, tuloksena on sul tikit pääs /
ota ilkka tilkka viinaa, ni saat tikarista / ei pilkka haavaa tee, tää o nyt virallista / elektrosoundit punavuoresta zapan päässä, mätää / onks tää sit hyvää, mun aivot on taas jäässä mjätäh /
otettii riski, otettii pankista lainaa / ostettii äänikortti et knatin ja mut elastinen signaa / työkkäristä ja rautakaupast, rähinän lafkaa / muut ämseet on niille syötävää ku joulusafkat /
jos homma pysyis tarkkan ois aika skarppaa / sakke teki biitin ja keystylerinki pyörii alkaa / pistäkää blaadi pyörii myös samalla ohelle / jos tuutte basso-ug, jättäkää se ilkka-asenne ovelle /
PRTÄYY | |
|
| |
Miikka High Counselor
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 1:58 pm | |
| OLI VÄHÄN NOPEE MUT KYLLÄ OON SILTI AIKA YLPEE JA OLIN VÄHÄ KÄNNIS ET JOS SE EI OO HYVÄ TEIÄ MIELEST MÄ OPISTAN SEN | |
|
| |
BUNADULKQ KYNG OV DA HYLL
Kill Count : 2129 Points : 1002373 Age : 104 Home Planet : Vammala
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 2:24 pm | |
| mestarit lavalla, mestasin lavalla sil samal tavalla taas monta vitun vammasta ei kannata langeta ansaan tulla 'insert mcanmea' hastaan hasteeseenn vastaan, raastan sut ku oisit porkkana oot vinkku, taidetaan sut korkata imen susta hillot veke YO nyt riittää | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 3:19 pm | |
| Ensimmäisiä nauhotettuja settejä odotellessa. |
|
| |
TEKNOMAAGI Young Padawan
Kill Count : 13 Points : 21 Age : 36 Home Planet : Vaasa
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 3:20 pm | |
| - Miikka kirjoitti:
- joku saa alottaa tällä, suosittelemme ela-flowta ja sakke-biittiä sanojen paikkansapitäväisyyden takia:
ayo se o (lisää nimesi) mc polttaa mikit tääl / mua kovempaa tullyä et oo nähny ikinä / tääl (lisää nimesi) hikipääs lopettaa vikinät / sama mitä sanot, tuloksena on sul tikit pääs /
ota ilkka tilkka viinaa, ni saat tikarista / ei pilkka haavaa tee, tää o nyt virallista / elektrosoundit punavuoresta zapan päässä, mätää / onks tää sit hyvää, mun aivot on taas jäässä mjätäh /
otettii riski, otettii pankista lainaa / ostettii äänikortti et knatin ja mut elastinen signaa / työkkäristä ja rautakaupast, rähinän lafkaa / muut ämseet on niille syötävää ku joulusafkat /
jos homma pysyis tarkkan ois aika skarppaa / sakke teki biitin ja keystylerinki pyörii alkaa / pistäkää blaadi pyörii myös samalla ohelle / jos tuutte basso-ug, jättäkää se ilkka-asenne ovelle /
PRTÄYY Headset räpit ja näppäintyylit on talossa! [You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 4:34 pm | |
| tulen lisäämään tänne kapitalismi sanoituksia
aion myös palkata Kiteen parhaan räppärin nauhoittamaan kiistail träkkei
E. rima on kyl heti alkuun vedetty korkeelle, salut antti, vaikka meillä erimielisyyksiä onkin ollut niin haluan vain sanoa että ei hassumpi veto :D | |
|
| |
Miikka High Counselor
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 4:38 pm | |
| sanokaa riimejä niin minäkin haluan nauhoittaa | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 4:39 pm | |
| |
|
| |
TEKNOMAAGI Young Padawan
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 5:04 pm | |
| Basson keystyle-topic, se o HIPHOP-vallankumous/ räppiskenen esirukous, flowwaa nii ku vesiputous/ siin mis ennen oli, se riimi viini metafora/ nyt on doupimpaa ku kokaiinit vetäs nokaa/
peräs rokkaa - monta ns. isoo nimee/ täst keystylest (nimi) takoo isoo livee/ Maan-al ja syväl rullataa ku methro/ ollaan aito voittajii, niinku jethro/
mut hoidetaa myös diili niinku young säbänen/ jos fiilaat tätä menoo nakkaa ilmaa käpänen/ vedä läpäl ne vodkat ykkösellä inee/ ni pääset samaan mielentilaa shieeet
sit kerro sana kova, vaikka sentiljoonal/ saat tiskii luvut mitä mä penkist nostan/ ja monellako eurol mä kenkii ostan/ paska bondi, niinku pierce brosnan/
paskaa yo. | |
|
| |
Miikka High Counselor
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 5:42 pm | |
| NYT TULEE TULTA VITTU NY TUTLEE TULTA - antti-la kirjoitti:
- Basson keystyle-topic, se o HIPHOP-vallankumous/
räppiskenen esirukous, flowwaa nii ku vesiputous/ siin mis ennen oli, se riimi viini metafora/ nyt on doupimpaa ku kokaiinit vetäs nokaa/
peräs rokkaa - monta ns. isoo nimee/ täst keystylest (nimi) takoo isoo livee/ Maan-al ja syväl rullataa ku methro/ ollaan aito voittajii, niinku jethro/
mut hoidetaa myös diili niinku young säbänen/ jos fiilaat tätä menoo nakkaa ilmaa käpänen/ vedä läpäl ne vodkat ykkösellä inee/ ni pääset samaan mielentilaa shieeet
sit kerro sana kova, vaikka sentiljoonal/ saat tiskii luvut mitä mä penkist nostan/ ja monellako eurol mä kenkii ostan/ paska bondi, niinku pierce brosnan/
paskaa yo. [You must be registered and logged in to see this link.]
Viimeinen muokkaaja, Miikka pvm Ma Joulu 21, 2009 8:29 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 6:52 pm | |
| kapitalismi läpät myöhemmin prob... mut nyt tuli liekit noi aikasemmat löysää paskaa niinku laksatiivi läpät ghostwraittas joku vitun raksa tiimi jos haluut postaa nopempaa niin haxaa hiiri w.kemptonilla ei oo tarpeeks manaa healiin (wut?)
Basso on paskempi läppä kun se kiroileva siili mut Basso UG on taakimpii kun hanhe niili se basson Ilkka on saletisti tuomittu pedofiili ja Saniteetti on foliopää varhais-seniili
mitä nää aikuiset äijät oikein taas kelaa ei saa pildeen melaa, tyytyy Bassoo vaan selaa haloo haloo, hei onkse äiti jo kotona? No ei sentään, eli voin heittää riimii mojovaa nii et Seagalin famidikki alkaa pian sojottaa Knatti jättää räpin ja se alkaa diabolottaa voitte (nimi) Basso UG:n kuninkaaksi osoittaa sitä tatsii rosoista mitä et kuule klubi-homoilta
Basso täynnä nuubei, ne on tukottamas kaistaa Tää on Basso UG, Ei oo toista samanlaista
PRÄÄÄÄÄÄÄP!!!tää tulee räpätä + asenteel jos mahd. en kirjota missään baari muodois, se on varma | |
|
| |
loiri Young Padawan
Kill Count : 39 Points : 59
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ma Joulu 21, 2009 7:49 pm | |
| se on Basso UG, hypätään siis maailmaan uuteen. Pois Ilkan vallasta, pois siitä pahasta. Se on väärin ku ei spämmätä saa, eihän hiekkalaatikolla asiakeskustelua saa aikaan ainakaan nämä tyypit/ kuten lighti, miikka tai zapasnikki. Posse siirtyy tänne kauheeta ravii, onhan tää parempi ku Basson koodari. Sori, ei sais valittaa, Basso on hyvä, jos tykkää mainoksii fanittaa. Basso Ug on paras, ovela ku taskuvaras. Vituttaa ku Bassossa ei oo sitä "poista profiili" nappulaa. Foorumin taso, siitä vois mainita, paitsi et ei taida tulla liikaa haippia. Mut jos tykkää spämmistä tai ämmistä jotka diggaa tommi läntistä. Nii hiekkalaatikko on oikea paikka,tee kaksoisnick tai pari vaikka. Basso UG, kuuma ku ala-asteen maikka.
EKAT RIIMIT IKINÄ. Räpätkää ny joku | |
|
| |
Knalingrad Young Padawan
Kill Count : 5 Points : 10 Home Planet : Hyrylän ostoskeskus
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 10:04 am | |
| AYO CHECK IT
Livin la vida työkkäri, en juuri nauti työstäni myöhäskin mestoille tänä aamun hyökkäsin ja pistin gahawii puskee, väriltään ruskeet laiha kahvi kurpille auttaa vitutukseen työtodistukset, starttirahahakemukset leimaan musteen sijasta vittu päälle kusten nyt riitti tää paska, oon vittu finaalis päivärahat myöhäs, paskat eväät jääkaapis ja silmät vitun ristissä kävisin nististä epätoivo heijastuu täst vitun infotiskistä unta en saa enää, ku mietin ainoastaan et tätä paskaa pitäs viel pari viikkoo jaksaa siks vedän eeässää ku vittu pelaisin seeässää oon ku peepeeässä, joka repii perseestänsä loputtomasti itkuu, ettei tahdo töihin mennä mut sentään se saa palkaks muutaki ku kenkää ja menolipun turkuun, vitun mulkut haluisin elää vaan pandana niinku aturtur mutustaa bambuu, ja lähtee karkuu jos joku spede työtön haluu multa apuu nyt tekis mieli ampuu naamaan, herran haltuun fak juu, oon vityn kypsä tähän paskaan HUORA | |
|
| |
DabJahVonKemp Young Padawan
Kill Count : 40 Points : 1000055
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 10:50 am | |
| Jäbät namedroppaa enemmän ku The Game. Ei jatkoon homot | |
|
| |
Callahan Young Padawan
Kill Count : 11 Points : 12
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 12:29 pm | |
| - WKempton kirjoitti:
- Jäbät namedroppaa enemmän ku The Game. Ei jatkoon homot
Hiljaa äpärä, jätkäl ei riitä manat healii! Mahti topic, mut räpätkää älkääkä vaan kirjottako niitä lyriksejä | |
|
| |
Käyttäjätunnus Young Padawan
Kill Count : 59 Points : 67
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 12:31 pm | |
| Vittu lissää RÄPPIÄ! pitääkö ite kaivaa headsetit esii häHÄ?! | |
|
| |
Miikka High Counselor
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 1:03 pm | |
| ideahan on että ensin joku kirjoittaa RIIMIT ja sitten joku räppää ne toisen kirjoittamat RIIMIT
PAKKO NE IRIMIT KIRJOTTA ON | |
|
| |
Callahan Young Padawan
Kill Count : 11 Points : 12
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 1:05 pm | |
| - Miikka kirjoitti:
- ideahan on että ensin joku kirjoittaa RIIMIT
ja sitten joku räppää ne toisen kirjoittamat RIIMIT
PAKKO NE IRIMIT KIRJOTTA ON AJATTELIT SITTEN RÄPÄTÄ NUO KOLMET IRMIT TUOSTA NOIN VAAN Anna palaa frank! | |
|
| |
Käyttäjätunnus Young Padawan
Kill Count : 59 Points : 67
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 1:16 pm | |
| VITTU MEITSI KIRJOTTAA
"BASSOOUUGEE HUUDEIL SAAT HUULEES, ASIAKOMMENTTI KATOO SPÄMMII KU TUHKA TUULES, EI OO KAVERINA POLIISI, SKRIIVAA VITUN NOVIISI, HAMPPU HAMPPU HAMPPUU TYYLIPISTEET KOTII ROPISI, HYVÄÄ JOULUU PAKETOIN PAKETTII PELKKÄÄ PAHVII, VITTU FUCK THIS SHIT MEEN KEITTÄÄ LISÄÄ KAHVII" | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 1:57 pm | |
| [You must be registered and logged in to see this link.] Laitteistona toki: [You must be registered and logged in to see this image.]ja biitti liian koval = siis ujostelin hiljaa vissiin "matkustaa bambuun" | |
|
| |
TEKNOMAAGI Young Padawan
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 4:35 pm | |
| - Knalingrad kirjoitti:
- AYO CHECK IT
Livin la vida työkkäri, en juuri nauti työstäni myöhäskin mestoille tänä aamun hyökkäsin ja pistin gahawii puskee, väriltään ruskeet laiha kahvi kurpille auttaa vitutukseen työtodistukset, starttirahahakemukset leimaan musteen sijasta vittu päälle kusten nyt riitti tää paska, oon vittu finaalis päivärahat myöhäs, paskat eväät jääkaapis ja silmät vitun ristissä kävisin nististä epätoivo heijastuu täst vitun infotiskistä unta en saa enää, ku mietin ainoastaan et tätä paskaa pitäs viel pari viikkoo jaksaa siks vedän eeässää ku vittu pelaisin seeässää oon ku peepeeässä, joka repii perseestänsä loputtomasti itkuu, ettei tahdo töihin mennä mut sentään se saa palkaks muutaki ku kenkää ja menolipun turkuun, vitun mulkut haluisin elää vaan pandana niinku aturtur mutustaa bambuu, ja lähtee karkuu jos joku spede työtön haluu multa apuu nyt tekis mieli ampuu naamaan, herran haltuun fak juu, oon vityn kypsä tähän paskaan HUORA Ayo check it. Tunne korvaa puutteet sujuvasta flowsta! [You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 4:47 pm | |
| noni sehän oli polished up versio Knatti on kyllä kova sananiekka ehkä suomen parasta keystailia, niin pettynyttä lyriikkaa! Innolla jään oottamaan basson kiistail topicin helmien versiointeja | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 4:49 pm | |
| Kingiä settiä! Arvo stan keywraittareita, ja niitä jotka räppää keywraittereitte lyriikalliset helmet! |
|
| |
BUNADULKQ KYNG OV DA HYLL
Kill Count : 2129 Points : 1002373 Age : 104 Home Planet : Vammala
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic Ti Joulu 22, 2009 5:12 pm | |
| lokki toi sen kiistailin bassoon miikka hommaa edelleen jatkoo hittii tahkoo, ku o vaa pakkoo ei pygee lopettaa, ota mut todesta ei kantsi kokeilla nopeita refleksekjä leveleitä nextejä tekstejä miekkaa mahtavampia upottavii ku hanki ja kovia ku kanki ja niin edelleen, kato kenellee tuut spedeilee, nii se menee et repussa kannan aina kirvestä väkijoukollinen kauhistuneit ilmeitä alkaa viuhuu hillo roiskuu palottelen teiät ku vitun broiskut siel pala rintaa siel pala reittä käyttelen myös perhosveistä fileroin, imennoi aivot pillillä syön päiväs noin 5 ihmistä sitä riskiä et mulle sanot vastaan älä ota, en teostani vastaa viillän sut vatsan, oon pölyssä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nauhoita toisen Keystyle-topic | |
| |
|
| |
| Nauhoita toisen Keystyle-topic | |
|