THE BUGTRIX
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

THE BUGTRIX


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Viestejä Tuonpuoleisesta 2

Siirry alas 
+10
Dänkkiz
D1ckhed
Kelemi
Marjatta
wincapitamies
Loeggg
TAPPAJA-K
Hämärä hommailija
holtiton seurakuntanuori
VINOT MONOT
14 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 12:26 am

No en tänään jaksa enää tulla kun pitäis huomen herätä ennen puol kasia. Peukku Alas
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 12:33 am

Pitää herää ennen seittemää! cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
Kelemi
Council Member
Council Member
Kelemi


Kill Count : 2867
Points : 2975
Age : 32

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 12:34 am

ei piä herätä vasta ku perjantaina Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 12:48 am

Luulen että huomenna saa levätä Basson puolella. Sad
Tai en tiiä minkälainen natsilinja siellä nykyään on. Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Kelemi
Council Member
Council Member
Kelemi


Kill Count : 2867
Points : 2975
Age : 32

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 12:52 am

Hähää Pennanenki paikalla What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Kelemi
Council Member
Council Member
Kelemi


Kill Count : 2867
Points : 2975
Age : 32

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 1:12 am

Hirveesti huutonauruja tälle illalle What a Face

Viimeisimpänä Piispasen servailut Laughing Keskari
Takaisin alkuun Siirry alas
Kelemi
Council Member
Council Member
Kelemi


Kill Count : 2867
Points : 2975
Age : 32

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 2:20 pm

6 päivää bänniä paskabasoon Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
E.Laaksonen
Young Padawan
Young Padawan
E.Laaksonen


Kill Count : 70
Points : 73
Age : 27
Home Planet : ass pen

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 2:28 pm

Hyvää iltaa katsojat. Tässä puhuu Eeäl Aaksonen, vampyyritutkija. Vampyyrin elämä on mielenkiintoista. Ennen luultiin, että pohjois-Islannissa sijaitsee vampyyrien linna Transsilvania - mutta se onkin pohjois-Irlannissa! Vampyyrit ovat niin sanottuja ihmisten henkiä, jotka elävät verellä. Jopa myös eläinten verellä, mutta enimmäkseen ihmisen verellä. Ja mitähän muuta... No siinä sit periaatteessa on. Isäni oli aikoinaan vampyyrintutkija, mutta nykyään varmaan jotkut saattavat tuntea Van Helsingin vampyyrinmetsästäjän, jotka puuvaarnalla iskee vampyyrin sydämeen vasaralla ja puisen noin pitkän puisen vaarnan. Vampyyrit inhoavat valkosipulia ja auringonpaistetta. Tässä puhui Eeäl Aaksonen. Hyvää illanjatkoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 4:54 pm

no vääpeli lögä olihan se ihan hyvä laittaa kritiikkejä illu-jutuista monkey

mutten digannu noin muuten, esim siitä miten se käytti bileräppiä sanaa emes Laughing ei pysty digata cat
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 4:56 pm

musta ainakin illuminati juttuja vois heittää ihan vitsillä tai tarinankerrontana, toki suuri riski ettei ne toimi, mutta kyllä niillekin oma kohdekuntansa on, kuten joku yläasteella oleva tiedostava janari :DD se saa sitten selvitellä niitä juttuja kuhan on päässy yli tupacin kuoleman mysteereistä, 7 day theorysta ja muusta :_-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 5:57 pm

Kelemi kirjoitti:
6 päivää bänniä paskabasoon Laughing

Oli hyvä späm eilen. Cool
Roskaposteja, kuvaviestejä ja kakkosnikkejä ei koskaan ole liikaa. lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 6:03 pm

No toi Jedin paluu kyl varmaan tarkoitettu just 13-vuotiaille. Kyllähän se Paskasheriffin paluu oli viel sisällöllisesti hyvää, mut tää ei.

NRGM:n sama tyyppi, muuten arvostellut myös Paranoidin:
[You must be registered and logged in to see this link.]
"Paranoid on levynä raskas kuin nakkikioskin nurkalle puoli kolmelta suoritettu oksennus. Ehkä on silti hyvä, että se on olemassa. Mitäpä maailma olisi ilman taideteoksia, joiden tekemisen motiiveja on hankala käsittää. 60 pojoa."
Okei Laughing Keskari
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 7:32 pm

tossa itteä hämmensi toi oksennuksen raskaus, onkohan tää kaveri koskaan oksentanut umpijurrissa, sehän useimmiten keventää ja kaikinpuolin helpottaa oloa scratch

edit, jos siis on huono olo, niin kuin yleensä ennenkö oksennus lävähtää Smile


Viimeinen muokkaaja, wincapitamies pvm Ke Tammi 11, 2012 7:34 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 7:33 pm

vai onko se itse oksennus (neste ja muu sonta) raskasta? eihän se nyt kovin raskasta ole Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 7:34 pm

Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 7:42 pm

Nojoo, toi quotettu osio läpikotoisin paskaa Paranoidiin liitettynä. Ei mene yhtään yksiin levyn kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 8:03 pm

j00 siis eniten hämmensi tuo, ei tuossa paranoidissa juuri tajuamista ole, suht suoraviivainen levy? mitä nyt jotkin yksittäiset läpät jää ehkä tajuamatta.. mikä keltäkin
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 11, 2012 8:23 pm

No kai toi raskas on Mediumiin verrattuna. Mä sanoisin kyl ennemminkin Mediumista tuon "sen tekemisen motiiveja on hankala käsittää, miksi edes tehty":
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeTo Tammi 12, 2012 6:24 pm

Leli kirjoitti:
Sain vasta nyt tietää et frendi on kuollu marraskuussa. Miten se yhteydenpitokin menee niin vähiin ajan kuluessa? No
Surkuhupaisaa. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeTo Tammi 12, 2012 9:58 pm

JeesMein kirjoitti:
Tasan kerran olen kanssa virallisilla treffeillä käynyt. Oli vielä sokkotreffit yhteisen frendin kautta mutta ikinä ennen en ollut tavannu tai kuullu kyseisestä neidosta. No jännitti tietysti aivan kauhen paljon. Ei siinä, baarissa nähtiin iltapäivällä. Tyttö oli kaunis ja joi teetä. Minä join oluen. Muutama tunti juteltiin ja kivaa oli. Halattiin ja mentiin eri suuntiin. Kumpikaan ei ottanu toiseen yhteyttä. Kolme kuukautta myöhemmin random klubilla kyseinen mimmi tulee vastaan tukevassa humalassa. Näkee minut ja innostuu. Hymyilee ja halaa ja kuiskaa korvaan: Mennään meille naimaan. En lähteny vaikka sinkku olin. Tyttö hermostu ja flippaili, huusi ja kiroili. Jälkeenpäin oon miettiny et miksi helvetissä mä en menny sen mukaan?
Laughing Peukku Ylös
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeTo Tammi 12, 2012 10:14 pm

JeesMeinillä ihan kiitettävä postailutahti, alle 30h rekisteröitymisestä ja mitähän 130 viestiä kohta kirjoteltu. Peukku Ylös
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeLa Tammi 14, 2012 12:50 am

Talteen:

SLICKPUPPY kirjoitti:
Peikko kirjoitti:
SLICKPUPPY kirjoitti:
Oli kyl priceless, harmi et meni lukkoon MIKSI?

Sain sieltä jopa hienon wallpaperin.

Joku N00bi kirjoitti:
timpuri että oot tyhmä ihminen! Painotan TYHMÄ, VAJAAÄLYINEN! Ei saatana uskois minkä ikänen ukko ton nikin takana kirjottelee Mee vittuu potemaa sitä keski-iän kriisiä mun internetistä!
edit. kohta tulee varmaa monien odottama ilmotus: MINÄ SOITTA ALLULLE TEKE BIITTI JA MINÄ TEE DISSIBIISI

Noin lyhyen ajan sisään noin monta legendaarista vetoa, gotta love it!

SOITAN ALLULLE DISSIBIISI TULEE

Yhdyn täysin tohon quoteen. Vitun idiootti Smile keski-ikäisin pikkulapsi. QQ

Aha.

Jo vuonna 1996 seinässä luki iso teksti:

"FUCK THEM, IF THEY CANNOT TAKE A JOKE."

Haista timpuri. Sä sanot ton sun lauseen, niinkuin se olisi huono asia. Mä olen kuitenkin hengannut foorumilla pidempään, (FAM) kuin sinä ja tehnyt samoja vitun juttuja koko ajan. Mä oon duunannut blogeja siitä, kun kierrettiin suomea Henrin (ku se myi mulle aikoinaan keikkoja) ja Pyhimyksen kanssa... Jengi nauroi vitusti. Plus myriadi muuta turhaa skeidaa.

Rumba on lainannut julkaisuissaan mun läppiä, Julma-Henri & ystävät -show oli täällä kova juttu, viime vuonna skrivasin 10 osaa suomiräpin historiaa.

Missä kohtaa tuli se sekunti, milloin nimimerkki SLICKPUPPYn olisi pitää kasvaa ns. aikuiseksi? Kerro. Tai nythän se on myöhäistä, jonkunhan se olisi pitänyt kertoa jo aiemmin. timpuri se ei ole mun syy, jos tiedät ihmisen nimimerkin takaa. Mä en edes halua tuntea suurinta osaa ihmisistä täältä. Täällä on ollut ja on edelleen aivan hysteerisen kovia kirjoittajia, (Olenko word up) joiden juttuja olen seurannut pisimmillään jo kymmenen vitun vuotta. On yksinkertaisesti siistiä nähdä jotkut vain nimimerkkeinä. Se ei vie pois kirjoittajien legendaarisuutta. Samalla jotkut ovat seuranneet mun SPEDEILYÄ täällä. Luuletsä, että se on ollut joku vahinko? Mä teen vitusti paskaa, mutta harvat niistä syntyy vahingossa.

Ehkä mä olen keski-ikäisin vitun pikkulapsi, mut mä en ole vielä laittanut päälle slipoveria, enkä alkanut tilaamaan Tekniikan maailmaa. Näyttäis pahasti siltä, et sä olet sillä tiellä. Painaako lainat? Samalla kun sä vittuilet mulle mun iästä, sä teet sen aivan vitun monelle artistille samaan aikaan. Petos on mua vanhempi. Ja ties kuinka moni muu. Ai, niin. Nehän ei postaa Bassoon. Ne ovat mua fiksumpia.

Siihen on syynsä, miksi monet aiemmin tänne postanneet artistit eivät enää kirjoita tänne. Syy on just sun kaltaisissa runkkareissa, jotka huutelevat puskista paskaa ilman mitään vastuuta vastata sanoistaan. Sereä ei lasketa, me ollaan ihan cool.
Mä en pidä sitä ihan parhaana taktiikkana vittuilla oman kulttuurin tekijöille niin paljon, että ne hylkäävät foorumin. Onko se sitä aikuistumista?

No, nyt on sun vuoro. Ala luomaan sitä sisältöä, niin mä pääsen kakkosnikin turvin ampumaan sua alas, pelle. Tää teksti ei ole pelkästään sulle, vaan myös muille samalla tavalla ajatteleville. Mut kyl mä tajuan. Basso ja ihmiset muuttuvat. ehkä on parempi siirtyä muualle kirjoittamaan, tai pistää se kakkosnikki pydeen.




edit. No j00, nyt kun kokonaan luin, niin olihan tos loppupuolel ihan asiaa. Alkupuolel vähän ylidramatisointia.
Takaisin alkuun Siirry alas
streetwisefighter
Young Padawan
Young Padawan
streetwisefighter


Kill Count : 248
Points : 253
Age : 33
Home Planet : Kepler-10b

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeLa Tammi 14, 2012 12:59 am

Kuka tuo SLICKPUPPY muuten on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeLa Tammi 14, 2012 1:02 am

Stenkka
Takaisin alkuun Siirry alas
Hämärä hommailija
Council Member
Council Member
Hämärä hommailija


Kill Count : 4897
Points : 2005222
Age : 35
Home Planet : :suspect:

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitimeLa Tammi 14, 2012 10:02 am

Vaikka musiikki onkin paskaa, niin Stenkkuli :3 vahvistaa bassoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 14 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Viestejä Tuonpuoleisesta 2
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Viestejä Tuonpuoleisesta
» Viestejä Tuonpuoleisesta 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
THE BUGTRIX  :: Common Interface :: The Cantina Bar-
Siirry: