THE BUGTRIX
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

THE BUGTRIX


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Viestejä Tuonpuoleisesta 2

Siirry alas 
+10
Dänkkiz
D1ckhed
Kelemi
Marjatta
wincapitamies
Loeggg
TAPPAJA-K
Hämärä hommailija
holtiton seurakuntanuori
VINOT MONOT
14 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimePe Maalis 09, 2012 10:02 pm

Laiskuus iski R-kirjaimen kohalla, ja X:n alaosan lainasin röyhkeesti Kelemin kirjaimesta. Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 36130
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimePe Maalis 09, 2012 11:05 pm

Jaa että basso.fi OLI huono? Nyt ei meinaa enää kasva postcountti hiekkis-viesteistä. Keskari Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimePe Maalis 09, 2012 11:07 pm

Vaikee sanoo kumpi parempi. Oisko Kelemin himpun verran parempi scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
VINOT MONOT
ZEYS
ZEYS
VINOT MONOT


Kill Count : 9830
Points : 10158
Age : 100
Home Planet : SALAINEN

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimePe Maalis 09, 2012 11:35 pm

mäkin kelmille ajkn
Takaisin alkuun Siirry alas
http://WWW.SALAINENSIVUSTO.COM
VINOT MONOT
ZEYS
ZEYS
VINOT MONOT


Kill Count : 9830
Points : 10158
Age : 100
Home Planet : SALAINEN

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimePe Maalis 09, 2012 11:35 pm

nii ettö on parempi vähä Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
http://WWW.SALAINENSIVUSTO.COM
Kelemi
Council Member
Council Member
Kelemi


Kill Count : 2867
Points : 2975
Age : 32

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimePe Maalis 09, 2012 11:39 pm

Mad Keskari kirahvi baso nyt kyllä
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimePe Maalis 09, 2012 11:40 pm

Kelemillä kyllä parempi mutta tuosta R:stä en pidä lainkaan siitä anteeksi vain. Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeLa Maalis 10, 2012 12:26 am

Irkistä:
huvikseni päätin kokeilla kun näytti kivalta namiskalta
minä vahingossa koko postit, onko tämä paha
vois kai ton vääntää takas
Takaisin alkuun Siirry alas
Levykevandaali
Padawan
Padawan
Levykevandaali


Kill Count : 311
Points : 364
Age : 78
Home Planet : Spam Central, internet

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 7:32 am

Vois kaivaa esiin Don Bigileonen cd:n jonka poistin funkkarista pari vuotta sitte ja selaa sen triidin läpi Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 324995
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 9:20 am

Peukku Ylös
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 4:37 pm

Leli kirjoitti:

Ei timpuri. Sain osani julkisesti käydystä flaidiksesta facebookissa, ei näin No

Meen näkee frendiä, niil on jonku synttärit. Kaveri tarraa heti mun tisseihin kiinni, ku oon päässy ovesta sisään ja koittaa pussata. Työnnän sen veke ja sanon etten säädä varattujen ihmisten kans midii. Hän kailottaa kovaan ääneen olevansa tänä iltana sinkkumies, koska tyttöystävä ei vastaa puhelimeen. (Tyttis on poissa kaupungista.)
Frendi jatkaa pillun vonkaamista, meen olohuoneeseen sohvalle istumaan ja hän sitte istuu eteeni, koittaen samalla saada päätään mun jalkoväliin. "Tuut tänne, etkä edes suostu halaamaan mua!" jäbä sanoo. Suostun halaamaan, kun ei ole tullut nähtyä vähään aikaan.
Vähän ajan päästä hänen istuessaan mun vieressä sohvalla, hän repii mua hiuksista ja koittaa jälleen suudella. En suostu ja sanon hänen satuttavan mua ja käsken päästää hiuksista irti.

Myöhemmin ollaan karaokebaarissa, jossa hän jälleen koittaa päästä pussailemaan, kähmimään jne ja väistelen itteni pois tilanteesta hokemalla, ettei mun periaatteisiin kuulu varatut miehet ja että hänellä on tyttöystävä. Jäbä vetoaa sinkkuuteensa ja jossain vaiheessa jopa koittaa könytä mun päälle siinä baarin sohvalla.

Ilta alkaa päättyä siinä vaiheessa ku kyseinen jäbä vittuilee sekä pokelle että baarin omistajalle ja meiät heitetään ulos. Jäbä sammuu kämpille tullessa eteiseen.
Laitan sen luurista sen tyttöystävälle jurrissa viestiä, että en antanu sille pillua. (Ok, tää oli ehkä tyhmästi tehty, ku ei kumminkaa toisten parisuhteet mulle kuulu, mut itse haluaisin tietää jos mun äijä sekoilee mun ollessa poissa.)
Lähen himaan.

Nyt sit mä oon se sairas ämmä, stalkkeri, kusipää ja ku jäbä ei ite muista mitään, niin sit oon vaa keksiny koko jutun. Sit viel vittuillaan mulle julkisesti facebookissa asiasta. Ei timpuri todellakaa näin. No

huhhuh, ellei tää oo joku älytön keksitty judu niin damn että liikkuu väärän jengin kanssa Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 4:38 pm

"Ei timpuri" Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Hämärä hommailija
Council Member
Council Member
Hämärä hommailija


Kill Count : 4897
Points : 2005222
Age : 35
Home Planet : :suspect:

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 5:02 pm

kuulostaa vähän lelin värikynältä, kun kuitenkin jaksoi kyseistä häiskää saman kämpän eteiseen ja vissiin vielä kahdestaan. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 5:20 pm

No onhan se hyvä, ettei Leli anna ihan kaikille kavereilleen eli ei varatuille Laughing

Ja mitä ois tapahtunut, jos jätkä ei oiskaan sammunut?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hämärä hommailija
Council Member
Council Member
Hämärä hommailija


Kill Count : 4897
Points : 2005222
Age : 35
Home Planet : :suspect:

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 5:44 pm

j00, ja jos ois saanutkin sen jätkän jättämään tyttiksensä ja ottamaan Leltsun tilalle, niin kaikki ois parasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 5:57 pm

j00 kaikkiin kohtiin monkey
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 9:37 pm

Jostain Ylen kanavalta taisi tulla jotain Särre-homoilua, vois kattoo Areenasta, mut en tiiä mitä ettiä. Neutral
Eni helps pliis? Yes, no, maybe? bounce


No googelee heit aatoi. Embarassed Srämä_kari vaan kirjooti ja muuta. Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 549280
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeMa Maalis 12, 2012 10:38 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]

Siinäpä se.
Kattelin tuon eilen. Ihan semmosta keskitasoa. Lähinnä mietiskelin, et kuinka hyvin noi eri Basson osa-alueet Särre hoitaa.

Radio:
Ihan jepaa kait.
Lehti:
Eih. Valitettavasti sisältö on melkeinpä ilmaisjakelulehtien tasoa, mut hintaluokka pilvissä Laughing
Netti-tv:
Vähän parannusta ollut nyt, kun Ruudolfin ohjelmaakin tulossa.
Sivusto:
Takapakkia uudistuksen myötä. Vanha taika kadoksissa. Tosin Suomi kuvaa-homoilulle onneksi pistetty loppu Question
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeTi Maalis 13, 2012 7:43 am

gasellit topic

Mikow kirjoitti:

ontuvat räpit toimii :jepa: :jepa:

Suomiräppi 2012 ja ontuvat räpit toimii. This how we roll motherbitches!

:Tähän Ripan Sticky Fingaz GIF:

Olihan tässä jännän kuuloinen biitti ja videon lopus välähtävä VilleGallen luistintatska ja pedofiilihymy oli jees.

....

viestin ulkoasu suht kliini koska eka meinasi laitttaa paskabasoon, vaan vitut
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeTi Maalis 13, 2012 10:25 am

[quote author=Kuviin_Kadonnut link=topic=76191.msg1832764#msg1832764 date=1331625954]
[quote author=annauij link=topic=76191.msg1832581#msg1832581 date=1331579317]
[quote author=Kuviin_Kadonnut link=topic=76191.msg1832574#msg1832574 date=1331578784]
Tosiaankin palasin teidän _suureksi_ iloksi tänne basson sivuille, kun taas blogiltani ja koululta kerkesin Smile
[/quote]
Blogiin linkkiä ja hieno uutinen tämä Peukku Ylös :boss:
[/quote]

[You must be registered and logged in to see this link.] tuossahan se on Smile vielä aika pahasti kesken.
[/quote]

Lainaus :
Onks sul muuten millaset bokserit ja minkä väriset ne on?

- Intin pitkät kalsarit camoflauge swag! (every day im shufflin)! hahaha :D

Sanoihin Kadonneen blogi - mitä vittua hahaha :D
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeTi Maalis 13, 2012 10:26 am

[You must be registered and logged in to see this link.]

tossa olennainen, kun on paskaa toi lainauspaska basossa Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeTi Maalis 13, 2012 11:23 am

Huh, timpuri miten kirahvi toi kertsi uusimmas Gaselleis. Laughing
Idea ja varsinkin tausta vois toimiakin, mut homo vetää sen niin päin persettä kuin vain voi. Laughing

"huolettomat huonosti räpätyt lainit Peukku Ylös"
"Päkän ja Thuben verset kovimmat"
"Alan kyl dickaileen koko ajan enempi Thubesta, kaikessa flegmaattisuudessaan pirun rentoja laineja"
"Thube Hefnerillä vitun diippi flow"
kertsistä: "imo hyvi ajettu efektit sisää "lauluu" ja sopii helveti nasevasti."
"räpit ontuu mun mielest vähäse, mut diggasin kertsistä, thube sopii nasevasti"

Ei pysty käsittää noiden ontuvien räppien kuumuutta. Räppäävät kuin vammaiset ja jengi fiiliksis Question Resisposse sentään senkin tekee tyylillä.

Alkaa jo vähän ihmetyttää tää "uskottavan", mutta paskan suomiräbän skene:
SMC Hoodrats, Jare & VilleGalle, Teflon Brothers, Perhosveisti-Heikki ja Lika-Aki ja Gasellit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeTi Maalis 13, 2012 5:25 pm

wincapitamies kirjoitti:
[You must be registered and logged in to see this link.]

tossa olennainen, kun on paskaa toi lainauspaska basossa Neutral

Comeetta, Jyrise, Sustain. confused
Oonko mä tosiaan näin out of the suomiräpgame vai onko noi kaikki sivun räpääjät jotain ton kavereita vaan? Laughing



Suspect Keskari

Kaikkii hyviii :D ja ihanii :DD haastatteluja kaikilt ruskee_silmäsiltä söbistyksilt kyl tual. :<3:
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeTi Maalis 13, 2012 6:17 pm

Pahinta popräp-paskaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Dänkkiz
Jedi
Jedi
Dänkkiz


Kill Count : 1500
Points : 1552
Age : 39
Home Planet : Maapallo

Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitimeTi Maalis 13, 2012 11:36 pm

Lökäpöxxxyt kirjoitti:
Huh, timpuri miten kirahvi toi kertsi uusimmas Gaselleis. Laughing

Oli pakko käydä tsekkaa toi topikki, timpurin kirahvia kuvaa aika hyvin j00 menoa. Laughing
En oo oikeen koskaan tajunnu mikä tossa kiinnostaa ketään? confused
Viime (vai sitä edellisenä) kesänä soi jatkuvasti se toistaidoton kirahviralli radioistakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2   Viestejä Tuonpuoleisesta 2 - Sivu 27 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Viestejä Tuonpuoleisesta 2
Takaisin alkuun 
Sivu 27 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Viestejä Tuonpuoleisesta
» Viestejä Tuonpuoleisesta 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
THE BUGTRIX  :: Common Interface :: The Cantina Bar-
Siirry: