Aihe: Vs: Hyvii biisei Ma Maalis 28, 2011 11:50 am
jeab, thono ei kyl hirveesti iske meikälle, tässäkin ihan lussut läpät ja tuo ulosanti harvoin mulle toimii. muuten kyllä video ja biisi vitun hyviä
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
Aihe: Vs: Hyvii biisei Ma Maalis 28, 2011 5:33 pm
Kova biisi, video ehkä hieman tylsä. Muutenkin yllättävän vähän tota Ruudolfin viime levyä jaksoi kuunnella, ehkä sit kesämpänä sit taas.
Tono putoaa itelle kyl varsin hyvin, vaik ei se tossa biisissä parhaimmillaan ollut. Pihalla Taas-levyä en oo kuullut, mut kovia juttuja kyl löytyy niin ku Rivot Rakit, Vähäri-jutut, Vihreys ja soolojuttui. Vaikka onhan ton läpät aina vähän irtonaisia, ettei tarinankerrontaa muodostu:
jotkut uudemmat on uponnu paremmin, kuppikunnat ja aleksanterinkatu tai joku oli kai ihan ok
Marjatta Jedi
Kill Count : 510 Points : 524 Age : 35
Aihe: Vs: Hyvii biisei Su Huhti 03, 2011 11:06 pm
Fiilistelin vanhoja lemppareita <3 Myös apc:n versio Lennonin Imaginestä on ehkä kovin.
Eihän tää mikään megahyvä oo mut mikä nostalgiafiilis itelle tästä tulee niin se tekee tästä hyvän. Aika on kullannu näköjään hyvin muistot kun ajattelen kaihoisasti yläastetta.
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Hyvii biisei Su Huhti 03, 2011 11:46 pm
Tool (tai toi apc) ei oo koskaan kyl itelle oikeen auennut. Ehkä omaan makuun jotenkin vaisun kuuloinen laulaja tai jotain. Vois kyl joskus yrittää, noita kahta parhaina pidettyä levyä.
Eniten oon ite tota ekaa levyä Rotalta kuunnellut. Rotta, Perse ja Petoshan on ihan huippubiisi tolta kyllä.
Nostalgiana vois pistää tän:
En ole kyl tätä bändiä koskaan edes kuunnellut. Mut oliha toi biisi silloin kova ja ihan hyvä tuo koukku vieläkin on. En edes muistanut oikeen tätä biisiä, ennen kuin tänään tuli tarkistettua, et millanen tää es oli. Aika varmasti en ole edes kuullut tätä 2000-luvulla kertaakaan ennen tätä päivää. Ite taisin tuolloin olla ekalla luokalla. Mut oli kyl nääkin hämmentävän nuoria, nimittäin 16-vuotiaita.
Marjatta Jedi
Aihe: Vs: Hyvii biisei Ma Huhti 04, 2011 8:27 pm
Mä just tykkään apc:stä ja Toolista just Maynardin takia, se on niin herkkis <3
Vitsi olin joskus Jyrkissä kattomassa Rasmusta. Jyrki oli niin siisti ohjelma.
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Hyvii biisei Ma Huhti 04, 2011 8:48 pm
vääpeli, enpä oo kyl Toolin lyriikoihinkaan koskaan perehtyn (enkä muuta ku irtobiisejä bändiltä kuullut), jospa niiden avulla sit avautuis.
Tosta samasta biisistähän on youtubessa Jyrki-taltiontiki:
Jyrki oli kyl huippuohjelma, eikä mikään oo sitä jälkeenpäin korvannut alkuunkaan. Maailmakin tosin muuttunut, kun kaikki niin kaupallista nuorten valtamedias. Se oli siistiä, kun tonne pääs vieraaksi about kaikki suomalaiset artistit, ketkä vaan halus. Hienoa oli nähdä Jyrkis esim. Pöly sekä Ceebrolistics livenä. Sit kans Fintelligens ihan alkuaikoina 2000 alus, yleisöä ei ollut pahemmin, mut ainakin Kapasiteettiyksikön jäsenet ja varmaan loputkin 7 veljeksestä bousas täysillä siel penkillä melkein tahattoman koomisesti. Avain veti kerran livenä Roihuvuoren ja Ysist Viiteen. Mun isä näki ton jälkimmäisen ja alko sanoman takia heti vihaa Avainta. [You must be registered and logged in to see this image.]
muistasin nähneeni tota avainin vetoa, vasta vuosia myöhemmin ostin levyn.
Marjatta Jedi
Aihe: Vs: Hyvii biisei Ti Huhti 05, 2011 3:03 pm
Tool on mun mielestä parhaimillaan kun kuuntelee levyn kokonaan, yksittäisiä biisejä en siltä jaksa kuunnella.
Se oli niin siistii kun voittamaton tuli, niin se soi melkein koko ajan mtv:llä, mä tykkäsin siit niin paljon
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Hyvii biisei Ti Huhti 05, 2011 3:43 pm
Voittamaton oli kyl kova juttu, vaik ei MTV itellä näkyn, mut Mafiasta kuuli ja Jyrkistä näki. Bomfunkkia kuuntelivat jo kaikki, niin Fintsut oli kyl jonkin aikaa sellanen "oma juttu". Renesanssin aikaan ei enää niin kovaa iskenyt, kun pari sen levyn biiseistä oli vähän heikompia. Tosin ei suomiräpis varmaa koskaan mikään tuu olee hienompaa kuin 7 veljestä osa 1. Kylhän kolmee ekaa fintsujen levyä sen omansa aikansa kuunteli. Kapasiteettiyksikön Päivästtoiseen kuitenkin parempi kuin mikään fintsujen levy. Eivät kyllä Jyrkissä tuota livenä esittäneet vaan tais tulla Kellareiden Kasvatit ja Maanalainen armeija.
hehe, jotenkin muistelis et sere ois tähän jo heittäny? mut hyvähän tää
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Hyvii biisei Pe Huhti 08, 2011 6:10 pm
No riippuu, et oliks tää ekalla Edustaa, edustaal. Ihan jees, mut paljon parempi se eka näyte oli.
Marjatta Jedi
Aihe: Vs: Hyvii biisei Pe Huhti 08, 2011 11:58 pm
Oon fiilistelly tätä biisiä nyt pari viikkoa ja oon myöskin tosi ihastunut tohon viimeiseksi räppäävään jäbään Dopey Rotteniin. Oon ihan varma että meen hänen kanssa naimisiin ja voin kertoo miks! Näin tässä yksi yö seksiunta hänestä ja seuraavana päivänä mulle tuli kaveripyyntö fb:ssa häneltä(kohtalo!!). Mä en ollu kehdannu laittaa, nyt mun pitäisi varmaankin tunnustaa tää rakkaus... Ainii, oon menossa ens viikolla Hollantiin(kohtalo!!)
haha mad, ihan siisti osa tos videos, imo kuitenkin tylsin ja ehkäpä heikoin osuus lyyrisesti. mut vääpeli onnea sulle
itsekin joku pari viikkoa sitten tuota katselin useaan otteeseen. musta ekan (musta:n) tyypin flow ja osuus oli kuitenkin mieluisin ja siinä oli videon siistein kohta siinä missä jengi lentää kumoon.mllhlb
Marjatta Jedi
Aihe: Vs: Hyvii biisei La Huhti 09, 2011 12:22 am
Niin ehkä lyyrisesti on tylsä, mut mä jostain syystä käyn kuumana siihen tollaset hitusen narkkarin näköset jäbät on alkanu himottaa...
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Hyvii biisei La Huhti 09, 2011 12:32 am
Enpä ollu kyl törmännykkään tohon ennen, näköjää Rauttis fanitti Bassossa tota. Ei kyl ton biisin saundi oikeen iskenyt, mut voihan noil olla parempiaki.
[You must be registered and logged in to see this link.] Rekami - Nollabudjetti
Jees, uus levy vaikuttaa lupaavalta
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Hyvii biisei Ke Huhti 27, 2011 5:28 pm
Jees. Onneks oli jällee LX-Beatsin biitti. Tuli heti se oikee Reka-fiilis. Topikin perusteellahan taas olis kyllä useita tuottajia, mutta toivottavasti tulis edellistä laadukkaampi levy. Jotenkin jäi vähä mitäänsanomaton jälkimaku siitä edellislevystä, mut nää lupaa kyl hyvää. Kunhan ei vaan tulis liikaa näytebiisejä tai sit pitää jättää ne vaan kuuntelematta, kun viimeks tuntu et puolet biiseistä oli jo valmiiks kuullut.