THE BUGTRIX
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

THE BUGTRIX


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hyvii biisei

Siirry alas 
+5
D1ckhed
BUNADULKQ
Hämärä hommailija
wincapitamies
Loeggg
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kelemi
Council Member
Council Member
Kelemi


Kill Count : 2867
Points : 2975
Age : 32

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 28, 2011 11:09 am




vitun rentoo kyl Joint
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 28, 2011 11:50 am

jeab, thono ei kyl hirveesti iske meikälle, tässäkin ihan lussut läpät ja tuo ulosanti harvoin mulle toimii. muuten kyllä video ja biisi vitun hyviä Viulu
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 28, 2011 5:33 pm

Kova biisi, video ehkä hieman tylsä. Muutenkin yllättävän vähän tota Ruudolfin viime levyä jaksoi kuunnella, ehkä sit kesämpänä sit taas.

Tono putoaa itelle kyl varsin hyvin, vaik ei se tossa biisissä parhaimmillaan ollut. Pihalla Taas-levyä en oo kuullut, mut kovia juttuja kyl löytyy niin ku Rivot Rakit, Vähäri-jutut, Vihreys ja soolojuttui. Vaikka onhan ton läpät aina vähän irtonaisia, ettei tarinankerrontaa muodostu:
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 28, 2011 5:42 pm

ei uppoo toikaan cat

2:20: "tää jamppa on opettanu kemiaa mulle jotai vuosia sitte" Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 28, 2011 5:43 pm

jotkut uudemmat on uponnu paremmin, kuppikunnat ja aleksanterinkatu tai joku oli kai ihan ok pig
Takaisin alkuun Siirry alas
Marjatta
Jedi
Jedi
Marjatta


Kill Count : 510
Points : 524
Age : 35

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 11:06 pm


Fiilistelin vanhoja lemppareita <3 Myös apc:n versio Lennonin Imaginestä on ehkä kovin.


Eihän tää mikään megahyvä oo mut mikä nostalgiafiilis itelle tästä tulee niin se tekee tästä hyvän. Aika on kullannu näköjään hyvin muistot kun ajattelen kaihoisasti yläastetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 11:46 pm

Tool (tai toi apc) ei oo koskaan kyl itelle oikeen auennut. Ehkä omaan makuun jotenkin vaisun kuuloinen laulaja tai jotain. Vois kyl joskus yrittää, noita kahta parhaina pidettyä levyä.

Eniten oon ite tota ekaa levyä Rotalta kuunnellut. Rotta, Perse ja Petoshan on ihan huippubiisi tolta kyllä.

Nostalgiana vois pistää tän:


En ole kyl tätä bändiä koskaan edes kuunnellut. Mut oliha toi biisi silloin kova ja ihan hyvä tuo koukku vieläkin on. En edes muistanut oikeen tätä biisiä, ennen kuin tänään tuli tarkistettua, et millanen tää es oli. Aika varmasti en ole edes kuullut tätä 2000-luvulla kertaakaan ennen tätä päivää. Ite taisin tuolloin olla ekalla luokalla. Mut oli kyl nääkin hämmentävän nuoria, nimittäin 16-vuotiaita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marjatta
Jedi
Jedi
Marjatta


Kill Count : 510
Points : 524
Age : 35

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 8:27 pm

Mä just tykkään apc:stä ja Toolista just Maynardin takia, se on niin herkkis <3

Vitsi olin joskus Jyrkissä kattomassa Rasmusta. Jyrki oli niin siisti ohjelma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 8:48 pm

vääpeli, enpä oo kyl Toolin lyriikoihinkaan koskaan perehtyn (enkä muuta ku irtobiisejä bändiltä kuullut), jospa niiden avulla sit avautuis.

Tosta samasta biisistähän on youtubessa Jyrki-taltiontiki:


Jyrki oli kyl huippuohjelma, eikä mikään oo sitä jälkeenpäin korvannut alkuunkaan. Maailmakin tosin muuttunut, kun kaikki niin kaupallista nuorten valtamedias.
Se oli siistiä, kun tonne pääs vieraaksi about kaikki suomalaiset artistit, ketkä vaan halus. Hienoa oli nähdä Jyrkis esim. Pöly sekä Ceebrolistics livenä. Sit kans Fintelligens ihan alkuaikoina 2000 alus, yleisöä ei ollut pahemmin, mut ainakin Kapasiteettiyksikön jäsenet ja varmaan loputkin 7 veljeksestä bousas täysillä siel penkillä melkein tahattoman koomisesti. Smile Avain veti kerran livenä Roihuvuoren ja Ysist Viiteen. Mun isä näki ton jälkimmäisen ja alko sanoman takia heti vihaa Avainta. [You must be registered and logged in to see this image.]
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 11:47 pm

muistasin nähneeni tota avainin vetoa, vasta vuosia myöhemmin ostin levyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marjatta
Jedi
Jedi
Marjatta


Kill Count : 510
Points : 524
Age : 35

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeTi Huhti 05, 2011 3:03 pm

Tool on mun mielestä parhaimillaan kun kuuntelee levyn kokonaan, yksittäisiä biisejä en siltä jaksa kuunnella.

Se oli niin siistii kun voittamaton tuli, niin se soi melkein koko ajan mtv:llä, mä tykkäsin siit niin paljon Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeTi Huhti 05, 2011 3:43 pm

Voittamaton oli kyl kova juttu, vaik ei MTV itellä näkyn, mut Mafiasta kuuli ja Jyrkistä näki. Bomfunkkia kuuntelivat jo kaikki, niin Fintsut oli kyl jonkin aikaa sellanen "oma juttu". Renesanssin aikaan ei enää niin kovaa iskenyt, kun pari sen levyn biiseistä oli vähän heikompia. Tosin ei suomiräpis varmaa koskaan mikään tuu olee hienompaa kuin 7 veljestä osa 1. Kylhän kolmee ekaa fintsujen levyä sen omansa aikansa kuunteli. Kapasiteettiyksikön Päivästtoiseen kuitenkin parempi kuin mikään fintsujen levy.
Eivät kyllä Jyrkissä tuota livenä esittäneet vaan tais tulla Kellareiden Kasvatit ja Maanalainen armeija.
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimePe Huhti 08, 2011 5:57 pm


Oon fiilistelly tätä biisiä nyt pari viikkoa ja oon myöskin tosi ihastunut tohon viimeiseksi räppäävään jäbään Dopey Rotteniin. Oon ihan varma että meen hänen kanssa naimisiin ja voin kertoo miks! Näin tässä yksi yö seksiunta hänestä ja seuraavana päivänä mulle tuli kaveripyyntö fb:ssa häneltä(kohtalo!!). Mä en ollu kehdannu laittaa, nyt mun pitäisi varmaankin tunnustaa tää rakkaus... Ainii, oon menossa ens viikolla Hollantiin(kohtalo!!)

[You must be registered and logged in to see this image.]
*pusnus*
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeLa Huhti 09, 2011 12:18 am

haha mad, ihan siisti osa tos videos, imo kuitenkin tylsin ja ehkäpä heikoin osuus lyyrisesti. Smile mut vääpeli onnea sulle

itsekin joku pari viikkoa sitten tuota katselin useaan otteeseen. musta ekan (musta:n) tyypin flow ja osuus oli kuitenkin mieluisin ja siinä oli videon siistein kohta siinä missä jengi lentää kumoon.mllhlb
Takaisin alkuun Siirry alas
Marjatta
Jedi
Jedi
Marjatta


Kill Count : 510
Points : 524
Age : 35

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeLa Huhti 09, 2011 12:22 am

Niin ehkä lyyrisesti on tylsä, mut mä jostain syystä käyn kuumana siihen Embarassed tollaset hitusen narkkarin näköset jäbät on alkanu himottaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Loeggg
SITH LORD
SITH LORD
Loeggg


Kill Count : 7178
Points : 7601
Age : 35
Home Planet : Kashyyyk

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeLa Huhti 09, 2011 12:32 am

Enpä ollu kyl törmännykkään tohon ennen, näköjää Rauttis fanitti Bassossa tota. Ei kyl ton biisin saundi oikeen iskenyt, mut voihan noil olla parempiaki.
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeLa Huhti 09, 2011 1:02 am



Tää on hyvä biisi Peukku Ylös Kymmenessä vuodessa ei oo vanhentun yhtään.
Harmi, että SP:stä tuli se tirtsuräppäri, jota ei jaksan kuunnella.
Takaisin alkuun Siirry alas
wincapitamies
High Counselor
High Counselor
wincapitamies


Kill Count : 12841
Points : 1013477
Home Planet : Haruun Kal

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeKe Kesä 22, 2011 1:52 pm

kuuntelen kohta Hyvii biisei - Sivu 4 324995
Takaisin alkuun Siirry alas
D1ckhed
SITH LORD
SITH LORD
D1ckhed


Kill Count : 7246
Points : 1007586
Age : 24
Home Planet : Vulgaria

Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitimeSu Syys 11, 2011 12:42 pm

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.efukt.com
Sponsored content





Hyvii biisei - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvii biisei   Hyvii biisei - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hyvii biisei
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Paskoi biisei

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
THE BUGTRIX  :: Common Interface :: Arts & Entertainment-
Siirry: