|
| Google translate | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
| Aihe: Vs: Google translate To Syys 23, 2010 8:42 pm | |
| Kuuntelen palefacee spotifystä ni en voi kuunnella tota no homo | |
| | | wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Google translate To Syys 23, 2010 9:25 pm | |
| paleface | |
| | | VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Google translate Pe Syys 24, 2010 8:47 am | |
| | |
| | | Hämärä hommailija Council Member
Kill Count : 4897 Points : 2005222 Age : 35 Home Planet : :suspect:
| Aihe: Vs: Google translate Pe Syys 24, 2010 9:02 am | |
| | |
| | | VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Google translate Su Syys 26, 2010 8:21 pm | |
| | |
| | | D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Google translate Ma Loka 18, 2010 7:11 pm | |
| | |
| | | VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Google translate Pe Loka 22, 2010 1:56 pm | |
| | |
| Aihe: Vs: Google translate Pe Loka 22, 2010 2:29 pm | |
| railaiek | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Google translate Pe Loka 22, 2010 2:44 pm | |
| | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Google translate Pe Marras 05, 2010 2:52 pm | |
| Yo, roll dro ja kipinä, joukko eläimiä kuten Nooan arkki Räppäri niin sairas, minun virtaus vain oli Jehovan sydämen Oma nyrkki "ll tauon vitun siirtolohkare puoleen Kun olin nuori, olin maiskuttaa keppiä pois olkapäältä ja nauraa Olen valinnut tien, puhui minun tunne ohi Puhui kaikesta sodasta miten meri on suuri Oma virtaus on liian nopea, et voi väittää minua siellä Tai se tulee olemaan verilöyly, Taivaallisen rauhan aukiolla Oma kynä on valmis, ja niin aseet ja miekat Ja kuolema ainoa mitä saa, vitun kanssa lordit Jäänyt joissakin sodissa, mutta Vinnie taisteli tiensä ulos Kaksinkertainen tökätä, oikeus rajat mitä ne kiinni ne suuhun Olen Kutsuitko 'em out, joku timpuri wit my fam " Ajattelen, että he pääsivät karkuun ja ne oli onnekas, niin Blam Buck 'em ja häipyä, älä käytä shotty enää He eivät usko, että Vinnie P catchin ruumiit enää | |
| Aihe: Vs: Google translate Pe Marras 05, 2010 3:57 pm | |
| Buck 'em ja häipyä, älä käytä shotty enää Ja kuolema ainoa mitä saa, vitun kanssa lordit Olen Kutsuitko 'em out, joku timpuri wit my fam " | |
| | | VINOT MONOT ZEYS
| | | | wincapitamies High Counselor
| Aihe: Vs: Google translate Pe Marras 05, 2010 4:12 pm | |
| kreixi lyyricks | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Google translate Pe Marras 05, 2010 10:25 pm | |
| | |
| Aihe: Vs: Google translate Pe Marras 05, 2010 10:34 pm | |
| Buck 'em ja häipyä, älä käytä shotty enää | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| | | | wincapitamies High Counselor
| Aihe: Vs: Google translate Su Marras 07, 2010 4:17 pm | |
| [You must be registered and logged in to see this image.] - D1ckhed kirjoitti:
- The last 99 hours of logged-in users: ambulate, roaring Tenor, BUNADULKQ, D1ckhed, hiphap, ATTENTION HENRI, Celebrations underwear, Lökäpöxxxyt, fucking gay, wincapitamies
| |
| Aihe: Vs: Google translate Su Marras 07, 2010 4:19 pm | |
| Genabis Tämä on Genabis, Muista tämä [Canibus] Alussa huomasin sanaleikkejä Olen kokeillut joitakin tavuja ensimmäisestä kolmantena päivänä Neljäntenä etsin sanoja Kuinka pakata monimutkaisia sanahelinää ja vähiten tilaa Olin täydellinen sitä ja masteroitu taktiikka Viidentenä päivänä Päätin yhdistää se matematiikkaKuudentena päivänä minusta tuli fanaattinen ja couldnt eroon Haluan vain katsoa peiliin ja käytäntö Seitsemäntenä aikana, jouduin ottamaan vapaapäivänOlin loppuun Arvasin työni ei koskaan maksaa pois Mutta jos se tapahtui hänelle, se voisi tapahtua minulle Ja jos se tapahtui minulle, se oli tarkoitus olla [Chorus: toista 2X] Yo, Genabis, Exobus, Levitibus Ei ole mikki tällä planeetalla olen vain koskettaa Purin kosmoksen, mitä Jumala kirjoitti ennustaa paljon Asukkaiden on vaikea uskoa, mutta vastus on kova[Canibus] He lipsua takaisin kirkkoon ja soittaa ministerin bluffi Ne ovat pikemminkin edelleen valaistumattomiin kuin kuunnella Bus Mokasin sotkea, vaikka se oli lyhyt ja äkillinen Olin ensimmäinen räppäri koskaan sulkea aurinkoa kiertävien Yksi pieni askel ihmiselle, suuri askel ihmiskunnalle ... Olen punainen jättiläinen rimmaa Solar Ilmanohjain, polta sinua koko toisessa Flow on testaamatta, jotka olen uhannut kertaa paineita At 120 Beta syklit, korkea volttia sytyttää Silmän Kunnes näet tulen edessä Optiikka kartio tangot, sulaa yksi kerrallaan kunnes huomaat helvetissä Rip Jacker ei tehnyt sinulle Olen terrorisoida rap yhteisö rankaisematta Blow sinun palasiksi ja siirtää elusively kautta roskat Mitä minun vihollisia haluavat tehdä minulle on vanha uutinen minulle Ne pyrittäessä minua koskaan pääse läpi minulle [Chorus] [Canibus] Ensimmäinen räppäri puhua yli lyöntiä dogmaattisesti Sekoittaa Elisabeth I: draama ja tragedia Mottoni on pukeutua rennosti ja elää tuhlaillen Katsokaa Victorian kuvakudos takana minua Ilmoitus postitse renessanssi kuvia Piirsin Käsi hahmotteli piirustukset autiomaissa Nazca PeruFollowable ääni etenee mahdollisimman totuuden Todisteeksi Olen illest joten valinta ei ole teille Katso standardi ideologinen määritelmä rap malli Itis Canibus tieteellisissä aikakauslehdissäArtikkeli on olennaisesti vaikuttava, yli viesti Työ opinnäytetyön useista eri näkökulmista Rosettan kivi lauseiden Rap musiikin alustava Ohjasivat oppisopimuskoulutuksessa Tämä on Genabis Rosettan kivi lauseiden Rap musiikin alustava Ohjasivat oppisopimuskoulutuksessa Tämä on Genabis | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Google translate Ma Marras 08, 2010 1:13 pm | |
| Todisteeksi Olen illest joten valinta ei ole teille Katso standardi ideologinen määritelmä rap malli | |
| Aihe: Vs: Google translate Ma Marras 08, 2010 3:57 pm | |
| | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Google translate Su Marras 14, 2010 9:02 pm | |
| Freestyler Rock mikrofoni Suoraan alkuun minun kupoli
Freestyler Rock mikrofoni Jatka Freestyler
Sain heittää ja mennä Tiedät sain virtauksen Valitsimet on ya, kuunnelma meille "Cos olemme ystävällisiä otsonin Mutta ei siinä kaikki niin pidä tiukasti kiinni Kuten olen rock mic oikeus Anteeksi, anteeksi Kuten olen synkronoida analysoitiin Upcomin "viboja, istunto Olkoon opetus, kysymys Voit tehdä suoja Tai sinun sydämesi mennä Kuten Celine Dion - Karma Chameleon
vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni (Scratch - jos lyöt minua)
Tyylit, steelos - Tuomme monta kiloa Joten voi valita omasi - Eri Kunnianhimoinen, nutrious, herkullinen, harhainen tai häijy Kerro meille - me toteutamme mitään From acappellas ja bestsellereitä Luuserit kadehtisi mutta niiden pehmeä kuin vaahtokarkkeja Tiedätte ne eivät hallitse meitä, kuten Debbie Does Dallas vääpeli, me tulemme skandaali niin kuka timpuri on Alice Onko siitä Buckingham Palace
vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni
Freestyler ... Rock mikrofoni ... Suoraan alkuun minun kupoli
Freestyler ... Rock mikrofoni ... Jatka Freestyler
vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock micropho | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Google translate Su Marras 14, 2010 9:03 pm | |
| vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni vääpeli - suoraan ylhäältä minun kupoli Kuten olen rock, rock, rock, rock, rock mikrofoni (Scratch - jos lyöt minua) | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Google translate Su Marras 14, 2010 9:04 pm | |
| | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Google translate Su Marras 14, 2010 9:06 pm | |
| vääpeli, me tulemme skandaali niin kuka timpuri on Alice Onko siitä Buckingham Palace | |
| | | D1ckhed SITH LORD
| Aihe: Vs: Google translate Su Marras 14, 2010 9:07 pm | |
| Yo kuunnella täällä on tarina Noin pikku kaveri, joka elää sinisessä maailmassa Ja koko päivän ja koko yön ja kaikki, mitä hän näkee On vain sininen Kuten hänet ja sen ulkopuolella Blue hänen talo on sininen pieni ikkuna Ja sininen Corvette Ja kaikki on sinistä hänelle Ja itse ja kaikki ympärillä Koska hän ei ole saanut kukaan kuunnella
Olen Blue da ba dee da ba daa Olen Blue da ba dee da ba daa
Olen sininen talo, jossa on sininen ikkuna Sininen on väri, että saan käyttää Sininen on kaduilla ja kaikki puut ovat liian Minulla on tyttöystävä ja hän on niin sininen Blue on täällä, että kävelemään Sininen kuin minun Corvette, se ja sen ulkopuolella Sininen on sanat sanon ja mitä ajattelen Sininen on tunteita, jotka elävät sisääni
Olen sininen talo, jossa on sininen ikkuna Sininen on väri, että saan käyttää Sininen on kaduilla ja kaikki puut ovat liian Minulla on tyttöystävä ja hän on niin sininen Blue on täällä, että kävelemään Sininen kuin minun Corvette, se ja sen ulkopuolella Sininen on sanat sanon ja mitä ajattelen Sininen on tunteita, jotka elävät sisääni
Sisällä ja ulkona Blue hänen talo on sininen pieni ikkuna Ja sininen Corvette Ja kaikki on sinistä hänelle ja itselleen Ja kaikki ympärillä Koska hän ei ole saanut kukaan kuunnella
Olen Blue da ba dee da ba daa Olen Blue da ba dee da ba daa .. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Google translate | |
| |
| | | | Google translate | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |