| Viestejä Tuonpuoleisesta | |
|
+11Levykevandaali holtiton seurakuntanuori mc88ongelmaa Kelemi nugis TAPPAJA-K Hämärä hommailija Loeggg VINOT MONOT D1ckhed wincapitamies 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta To Huhti 21, 2011 1:55 pm | |
| | |
|
| |
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta To Huhti 21, 2011 2:21 pm | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta To Huhti 21, 2011 4:01 pm | |
| Kuulosti kyl tosi kämäseltä show:lta ton kuvauksen perusteel, mut voin toki olla väärässäkin. | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta La Huhti 23, 2011 9:48 pm | |
| SMC-topikista: - Napalm kirjoitti:
- SLICKPUPPY kirjoitti:
- Topikin nimeksi voisi laittaa "Täällä kitisemme ilmaisesta paskasta."
Boardin historian paras kommentti.
Muistakaahan sit, pojat ja tytöt, että ilmasesta ei saa valittaa. Paras oli j00 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Huhti 25, 2011 2:46 pm | |
| superlatiivi viestitsee usein ironiaa. ja stenkkaahan se tossa disautti vaikka senpä nyt varmaan äkkäsit | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Huhti 25, 2011 4:45 pm | |
| Jep, kyl mä ton ihan tajusin. Vähän vaan tuntu ylireagoinnilta ja ponnettomalta toi Napalmin sivallus. Ja näin, et ehkä joku pieni pointtiki tol Stenkal oli, ku jotkut kunnolla ja pitkästi tuol vuodattaneet ton paskuudesta (kun kyseessä vaan yks video). No kaipa se sit on perusteltua, jos niil valittajil nyt niin kovat odotukset oli videon suhteen. Onhan toi SMC kuitenkin melko megahype-bändi. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Huhti 25, 2011 5:30 pm | |
| odottelen paranoidia ja tommin levyä kuunneltavaksi..
einon uus on varmaan ihan jees.. mutta en maistiasten jälkeen odota suuria. kohan nyt suunnilleen innadiböölen tasolle yltäisi. | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Huhti 25, 2011 6:10 pm | |
| Jepa. Jospa tulis Paranoidi ees tän vuoden puolel. Toivottavasti Teflon ei julkaisis levyä tänä vuonna ollenkaan. Ruger Hauerin jälkeen vähän odotukset Pyhii kohtaan laimentunut, varmaa kun bygii soolot niin pahasti. No Medium ei täysil innosta ja Paranoidia ei oo yhtään kuullu. Milloinkohan ja minkä nimisenä tulee se 111111-levy?
Onkos tietoa milloin Tommin levy tulis ja kuka julkaisee?
Kylhän tota Einoakin odottelee. Harmi, et Einon levyt usein ollut vähän epätasaisia. Kovin kokonaisuus itestä Armeija vei miehen elämän. Kuolemanbustaajal oli ihan hyväs vedos, mut jotenkin ne jotkut biitit ei kaikki ihan toimin muistaakseni. Killabustaajaa vanhempia en oo ainakaan kokonaisuuksissaan kuullutkaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Huhti 25, 2011 6:25 pm | |
| 1111111111 levy varmaan oikeesti 2222222222222 tommista ei tietoa, eikös ne vielä aio puskea ruger hauer videonkin ulos | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Huhti 25, 2011 6:36 pm | |
| Heh nyt voi katua kun ei kehdan silloon reilu viikko takaperin kysyä (jos se nyt se oli) Melkein vois veikata, et Monsp julkaisis ens vuonna. Tai jospa Skillstreet ennen toimintansa lopettamista. Toi 222222 ei muute oikeen toimi, kun kuukausia vuodes vaan 12. Itse asias koko homma menee mönkään, jos levy ei tule ensi vuonna. Et pidäppä paskahomo kiirettä! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Huhti 25, 2011 6:58 pm | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Huhti 25, 2011 7:33 pm | |
| Jep vähä aattelinkin, tuli samal vaa mieleen toi et ens vuosi on vika mahis. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Huhti 26, 2011 12:50 am | |
| Rautakolmonen ja vitsejä tuonpuoleisesta: - Rautakolmonen kirjoitti:
- ^ Mua naurattaa just tää juttu. Jokaiseen asiaan löytyy aina täysin absoluuttinen totuus jonka turvin voidaan tyrmätä kaikki muu. Jes hei. Ei mitenkään suppee putki kattella tätä maailmaa?
Johan sen nyt järkikin sanoo että Japanin ydinonnettomuus on ihan vitun kusinen juttu verrattuna vaikka venäjän tilanteeseen parikyt vuotta sitten. Joku 4-5 reaktoria ainakin pamahtanut. Plutoniumia ja muuta kiellettyä paskaa olleet täynnä.
Kaikki on ihan hyvin? vääpeli. Jenkit mittailee niilläpäin kipeitä lukemia, EU nostaa niiden ruuan säteilytasoa. timpuri hipheihurraa ja kippis
Ah mikä ihana maailma ja tää jannu on 89 venäjän tilanne = tshernobyl mitäv rauttis, olet ihan diu dau | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Huhti 26, 2011 9:59 am | |
| Taattua Rautis-tasoa [You must be registered and logged in to see this image.] Lähtee puolustelee jotain Miikkakkaa ja samal selvittää viestis, miks sille putoaa kaikki mahollinen huuhaa, mitä netistä löytyy. Stoner Rock-topicista: - Wednesday kirjoitti:
- Täällä nämä.
[You must be registered and logged in to see this image.]
'Nuff said. Aika käsittämätön viesti taas Keskiviikolta. sthefty vastas tuohon aika hyvin. Asy oli paljon asiallisempi tyyppi. | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta To Huhti 28, 2011 11:56 am | |
| Eka kaikki vuorollaan haukkuneet Kid1:n Juomarilaulua, niin sit tulee artisti ite topikkiin: - Holivuudi kirjoitti:
- Tukekaa artistia ja ladatkaa biisi:
MTV3 Store: [You must be registered and logged in to see this link.]
iTunes: [You must be registered and logged in to see this link.]
DigiAnttila: [You must be registered and logged in to see this link.]
NRJ Kauppa: [You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Pe Huhti 29, 2011 4:54 pm | |
| DAS kerrankin asialinjalla. Tylytti rookie:ta hienosti. Toi rookien asenne itelläkin ottaa silloin tällöin aivoon: - DAS kirjoitti:
- rookie kirjoitti:
- DAS kirjoitti:
- Hienoo ku aina näytät miten nostat tänki foorumin tason(mainittu) homman yläpuolelle.
Kasva aikuseks ja hommaa nainen. 1)Mä en koe, että mulla on velvollisuus (varsinkaan enää) nostaa boardin tasoa mihinkään suuntaan. Mulla on ihan sama oikeus avautua täällä kuin esim. sulla ja tugilla. On munkin mielestä teidän läpät useimmiten paskaa, mutta mä yleensä ignooraan ne enkä ota niistä henkistä kaktusta persereikääni. Mä veikkaan das kultaseni, että mä olen tässä se, jolla ei ole naisongelmia.
Löysää vannetta tai sulje internettisi. Ja tugi, en mäkään enää odota sulta ainuttakaan ihmisarvoa tms. ylistävää postia vaan mulle on itsestään selvää sun ranteiden raapimis-asenne, joten lopeta säkin haaveilu, en mä tule koskaan tämän auringon alla sietämään rasistisia tissiposkia.
Ei sulla kai sitten olekkaan, modeaikoinas vaan olit kovin innokas vaatimaan tasoa kaikilta muilta. Jos tykkäät avautua ni tekisit sen edes tyylillä, ku sulla siihen kummiski sanallista lahjakkuutta/älyä riittää. Threadiin 2 postausta perä jälkeen tota vammasta tissiposki läppää on aika väsynyttä. Usein tuntuu vaan et oot samanalainen ku ne hommafoorumin kiukkuset peräkammarin pojat, sun aatteet vaan on toisenlaiset. Ei tartte olla koko ajan provoilemassa joka suuntaan. Koita skarppaa, oot ihan ok jäbä sillon ku sul ei oo noi kestomenkat päällä. | |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
Kill Count : 2309 Points : 1002593 Home Planet : OULUBÅRG
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Pe Toukokuu 06, 2011 7:03 am | |
| | |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Pe Toukokuu 06, 2011 7:03 am | |
| | |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Pe Toukokuu 06, 2011 7:04 am | |
| | |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
| | |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
| - TAPPAJA-K kirjoitti:
- TAPPAJA-K kirjoitti:
- [You must be registered and logged in to see this image.]
| |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Pe Toukokuu 06, 2011 7:05 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Pe Toukokuu 06, 2011 10:21 pm | |
| tähän topikkiin täydellinen: - antti-kliimaksi kirjoitti:
- Idea tahan topicciin lahti mun herkistyttya melkeen kyynelten partaalle RAIMO topicissa, ja vaikka taa menis periaatteessa postauksena nostalgia topicciin tai bllogimerkinnaksi, niin ajattellin etta muillakin vois olla hyvia muistoja niista ajoista kun musiikki kolahti jotenki niin etta siita tuli pakosti osa elamaa. Eli kaytannossa toi stenkan blogisarja, mutta sinun silmiesi kautta.
Elettiin ysarin loppua, joku oli kirjoittanut spray maalilla "vatos locos forever" kellokosken ruukin kouun seinaan, lahin levykauppa oli jarvenpaassa, eika kellaan ollut mitaan tekemista. Olin siihen asti kuunnellut pelkastaan mun isan levyja ja vaikka pelle miljoona ja pink floyd kuuluvat mun lempibandeihin vielakin ei ne ollut mitaan mika ois ollu pelkastaan mun omaa.
Sen aikanen paras ystavani toi koulun jalkeen meille isoveljensa slt levyja ja yhtakkia ei enaa laulettukkaan rakkaudesta tai muistakaan oudoista kasitteista joiden tiesi olevan olemassa, mutta jotka ei vaan jaksanut kiinnostaa. Ne jatkat rappas just niista aiheista jotka niilla sattu olemaan mielessa ja mitka sattuivat huvittamaan. Niihin aikoihin ei pahemmin siela saanu levyja kasiin eika kirjaston koneilla pystyny kuuntelemaan mikseria niin saatoin kayda suomilyriikkaatuotannon nettisivuilla kattomassa niiden muutamien biisien sanoja jotka niilla oli siella ja olla ihan vaan siitakin hyvin rappipaissani.
Seuraavaks joidenkin vuosien paasta meille tuli netti himaan ja saatoin kuunnella biiseja netissa ja esim Infernaalinen lyriikka saatio piti nettisivuillaan ihmeen paljon biiseja ja vietinkin sillon netissa niin paljon aikaa etta mun vanhemmat oli varmoja mun palvovan saatanaa tms. mista runsas netinkaytto selvasti kielii. Eksyin silloin myos googlen kautta suomihiphop.comiin ja sen kautta tietenkin aloin irccaamaan ja jaksoin kuunnella audiosi osastolta tai mikserista ihan mita vaan paskaa koska silloin talloin vastaan tuli pyhimyksen mee varovasti tasoista kultaa.
Rahaa noihin aikoihin tuli kaks kertaa vuodessa syntymapaivina ja jouluna ja kaytin omani poikkeuksetta rappilevyihin, mutta esim petosta ei pahemmin tullut kuuneltua muiden ollessa kotona ja siksi vietin useita paivia kotona istuen keittion lattialla esim. rappiotaiteen kanssa ja sama oli sauruksen shelley duvallin silmat, joka tullessaan oli monenakin paivana hyva syy olla menematta kouluun.
Ripille paasyn jalkeen sain rahaa ostaa minidisc soittimen ja kaytin sen jalkeen usein n. 5-8 tuntia paivassa kavelyyn ympari hyrylaa, jonne asti oltiin siis kellokoskelta paasty, laihtuen yli 50 kiloa alle puolessa vuodessa( painoin 14 vuotiaana melkeen 120 kiloa ja seuraavana kevaana olin jossain vaiheessa reilu 60 kiloinen). Taakiborstan ja kaucaksen vinyylit oli muiden levyjen ohella ainoat esineet joista valitin. Sen jalkeen mulla ei ole parista vuodesta kovinkaan paljon muistikuvia, johtuen ehka osittain siita etta noin nopea laihtuminen ei tehnyt kauhean hyvaa mun paalle ja paniikkihairiot muuttu musiikkidiggailua isommaksi osaksi elamaa.
Eli siis tarkoitus on kirjoittaa jonkinlaista elamankertaa omasta musadiggailustasi. Ei tarvi olla mitaan pidempaa kaikenkattavaa avautumista, vaan yhteen viestiin voi laittaa vaikka vain yhden merkittavan hetken omassa musiikinkulutushistoriassasi tai vaikka vain jotain biiseja joita jaksoi tehokuunnella paivia. Palaan toivottavasti myohemmin lisailemaan asioita, jotka jaivat pois tassa aamukaljoittelun ja herkistelyn lomassa (Kanadassa juodaan tahan aikaan vasta aamukaljoja)
[You must be registered and logged in to see this link.] WHAT | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Pe Toukokuu 06, 2011 10:29 pm | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Pe Toukokuu 06, 2011 11:29 pm | |
| Saa nähdä, ehkä jotain itekin tohon suomiräptutustumis-topikkiin vois skrivata. Riippuu saako nyt tuulta alleen tuo topic. Jotain aika erikoisia juttuja tos oli, kuten toi laihtumis ja sekoamisjuttu. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta | |
| |
|
| |
| Viestejä Tuonpuoleisesta | |
|