| Viestejä Tuonpuoleisesta | |
|
+11Levykevandaali holtiton seurakuntanuori mc88ongelmaa Kelemi nugis TAPPAJA-K Hämärä hommailija Loeggg VINOT MONOT D1ckhed wincapitamies 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Syys 14, 2010 10:09 am | |
| | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Syys 14, 2010 10:33 am | |
| [code]ama-cms kirjotteli: Voi kuinka sit oli siistii ja ymmärrän et mut silti et kerroppa ja muistan kyllä hyvin | |
|
| |
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Syys 14, 2010 11:02 am | |
| - HUOMIO HENRI kirjoitti:
- [code]ama-cms kirjotteli:
Voi kuinka sit oli siistii ja ymmärrän et mut silti et kerroppa ja muistan kyllä hyvin | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Syys 14, 2010 11:07 am | |
| - Lainaus :
- oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD
| |
|
| |
Hämärä hommailija Council Member
Kill Count : 4897 Points : 2005222 Age : 35 Home Planet : :suspect:
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Syys 14, 2010 6:54 pm | |
| oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Syys 21, 2010 8:37 pm | |
| - Hämärä hommailija kirjoitti:
- oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD
oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD oon iha hullu ja kuuntelen siistii musaa ja yksi kerta kävelin takaperin XDXDDXDXD
| |
|
| |
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Syys 21, 2010 8:46 pm | |
| totta | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Syys 21, 2010 8:48 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Syys 21, 2010 9:03 pm | |
| | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ke Syys 22, 2010 2:31 pm | |
| - Lainaus :
- hei huh :jepa:
Näin tänää siilin - Lainaus :
- joo ei jepa :jepa:
Siilit on kyl siistei. Remling punavuoren tikkukasa? :jepa: :yes: - Lainaus :
- Joo siilit ja basso nää on kyl molemmat :jepa:
:yes: - Lainaus :
- Ulkona mene paljo ampulansseja :jepa:
| |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
Kill Count : 2309 Points : 1002593 Home Planet : OULUBÅRG
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ke Syys 22, 2010 2:41 pm | |
| | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ke Syys 22, 2010 2:43 pm | |
| - Lainaus :
- Käyn katsastamassa auton ja oon iah jänniksis
- Lainaus :
- hyvin se menee luota itseesi :jeps: :yes:
- Lainaus :
- no ei varmaa mee! :jepa:
Siinä käy varmaa jotai hupsua ja sit ootte kaikki iha et lol ja kaikkee :jepa: - Lainaus :
- Minulla oli kerran kans auto
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ke Syys 22, 2010 3:44 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 12:07 am | |
| | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:26 am | |
| - Lainaus :
- Kohta töihin noh onneks on suklaata ja pillu terve
- Lainaus :
- Joo mulki on pillu mut suklaata ei oo. Vois käydä hakee ufo karkkei siwasta mutku ei jaksais ku siel on kylmä ja matkaa yli200m :jepa: :yes:
- Lainaus :
- Greynanatomia on aika kliffa
| |
|
| |
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:40 am | |
| Ei pahalla, mut ei naiset kyl naiskauneudesta useinkaan paljon tajua. [You must be registered and logged in to see this image.]
Viimeinen muokkaaja, Lökäpöxxxyt pvm Su Syys 26, 2010 10:47 am, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:42 am | |
| WORD | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:42 am | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:47 am | |
| Ja sama pätee Ennolen postaukseen. Noi muijat niin pahoja idareita, et et liikaa sulattamista, et vois pahemmin diggaa. Sinänsä saatto perjantaina kävellä Anne-Mari Berg vastaan tai sit oli joku sen näkönen. Ihan hyvältä näytti, et jos ei ollut se, niin sitä paremman näkönen varmaan. | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:50 am | |
| Hyvä olis paneskella menee | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:52 am | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:52 am | |
| Joo, onhan toi nyt ihan totta kaipa noista kaikista Ennolen postaamista neljästä. Mut en nyt kauneudesta lähtis puhuu. | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:57 am | |
| Kenestä neljästä? enpä taida tietää mistä puhutaan | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Syys 26, 2010 10:59 am | |
| Bassoon Ennole postas Anne-Mari Bergin, Fingerroosin, Aitolehden sekä viime vuoden BB-Iidan eli tämän: [You must be registered and logged in to see this image.] | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta | |
| |
|
| |
| Viestejä Tuonpuoleisesta | |