Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ke Helmi 02, 2011 3:04 pm
Uusi päivä, uusi biisi Ekstaasilta, ou nou! [You must be registered and logged in to see this link.]
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Pe Helmi 04, 2011 5:58 pm
Tuuvei, homona "läpäl"
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta La Helmi 05, 2011 12:23 pm
soul03 kirjoitti:
Nii Gmail on siis hyvä jos haluut et FBI, CIA ja NSA voi lukee sun sähköposteja. Mut aika moni tuntuu haluavan, ja ei kai siinä sit mitään jos haluavat.
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Helmi 06, 2011 1:23 pm
maussa kirjoitti:
Esimerkiksi ihmiset jotka eivät hahmota musiikkia aivoissaan tulkitsee beethovenin symfoniatkin katuporaa muistuttavaksi meluksi... Ja sit on nää jotka kuuntelee dubsteppii eikä tajuu et se kuulostaa ihan katuporalta [You must be registered and logged in to see this image.]
Heh, tää oli hyvä viesti [You must be registered and logged in to see this image.] Iso osa tosta dubstepistä kyl aika paskaa ja jotenkin ärsyttävä muoti-ilmiö.
iguf kirjoitti:
hyvä topikki höystättynä yön aikana turhan utopistisella paskalla. missä vitun pilvilinnoissa te elätte vai onko ne essot oikeasti jo niin halpoja että niitä vetää hiphopparitkin..
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Helmi 06, 2011 7:23 pm
soul03 kirjoitti:
Samaa biomassaa me ollaan kaikki, näkövinkkelistä kiinni onko se biomassa arvotonta vai arvokasta. Itse tosin näen sen niin että koska minkään arvottoman mukana raahaaminen olis vaan tyhmää, oon päättäny arvostaa lähestulkoon kaikkea ja kaikkia.
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Helmi 06, 2011 8:21 pm
haha kaks tolvanaa löys toisensa
hengaaufojenkans kirjoitti:
Ooppera tää on timpuri niin loistava homma. täysin samoilla linjoilla. TEITÄ ON SITTENKIN OLEMASSA? joka päivä lähestulkoon on samanlaisia fiiliksiä. :jepa: loistava topic
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Helmi 06, 2011 8:23 pm
knatin viesti oli kyllä viihdyttävä tos topsus johon ratatatlta ko se oli? ihan hyvä huomio myös..
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Helmi 06, 2011 8:42 pm
Jep, kyl soulilla välillä on asiaa, mut sit kans naurettavaa paskaa ja pätemistä. Ei kukaan voi arvostaa kaikkia ihmisiä. Ja mitä toi biomassan mukana raahaminenkin tarkoitti?
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Helmi 06, 2011 11:32 pm
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Helmi 07, 2011 12:13 am
joku kaveri joskus kehu tota dvd:tä onko mistään kotosin? silleen läpäl?
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Helmi 07, 2011 12:27 am
No en oo nähnyt. Joskus vuos sit tuli viimeks aika vahva fiilis, et tekis mieli nähdä. Lähinnä kiinnostais sikailu ja bändärimeininki, mut muistaakseni tota jälkimmäistä ei ainakaan kovin paljon olis mut.
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Helmi 07, 2011 9:15 pm
soul03 kirjoitti:
Muutama uudehko asiakirjottaja saa propseja, mc69 ja Rautakolmonen [You must be registered and logged in to see this image.] teitä on täällä liian vähän.
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Helmi 07, 2011 9:18 pm
vääpeli, pelkkää idiotismia, itse ymmärrän basson aivan eri tavalla kun kaikki nuo kolme, mutta eniten hajottava toki on rautakanki minua ei harmittaisi juuri nyt jos hän kuolisi, jumala minua rankaiskoon tällaisesta ajattelusta
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Helmi 07, 2011 9:24 pm
No nyt mä ymmärrän soul03:takin hieman paremmin, kun sai lukea miehen mieltymyksistä.
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ma Helmi 07, 2011 11:53 pm
Tunne nähtävästi molemminpuolinen:
Rautakolmonen kirjoitti:
Soul03:lle ruusu täältä, diggaillut jutuista [You must be registered and logged in to see this image.] Ja kiitoksia, et jos jotain on saanut mun näpyttelyistä.
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Helmi 08, 2011 11:14 am
Zapasnik kirjoitti:
Mä oon perinteisen työnraatamisen ohella ollut tosi jumissa mun sisäisen maailman energioiden kanssa. Linkki universaaliseen valoon on ollut vähän epävireessä, koska mun ego on ryhtynyt valtataisteluun uudesti syntyvää sielua vastaan. Kuulostaa toki ihan käkikukkuulta, mutta tällä on paljon merkitystä kaiken suhteen.