| Viestejä Tuonpuoleisesta | |
|
+11Levykevandaali holtiton seurakuntanuori mc88ongelmaa Kelemi nugis TAPPAJA-K Hämärä hommailija Loeggg VINOT MONOT D1ckhed wincapitamies 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 5:55 pm | |
| kato ympärilles | |
|
| |
Hämärä hommailija Council Member
Kill Count : 4897 Points : 2005222 Age : 35 Home Planet : :suspect:
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 5:58 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 5:59 pm | |
| - azg kirjoitti:
- Varis kirjoitti:
- JOULUSPÄM
HO HO HO HO HÄPPY RISMÄSI. Taitaa jonkun vintillä olla matot vähän vinossa... toi oli joulutopsus, jumal klassikko | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 6:00 pm | |
| tämösistä ei taida kelmi mitään tajutakaan | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 6:02 pm | |
| El Clásico! vamos! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 6:05 pm | |
| vamo | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 6:08 pm | |
| no niinhän mä just sanoin | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 6:35 pm | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 6:37 pm | |
| Hyvä, että selvisi vihdoinkin tämän alkuperä | |
|
| |
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
| |
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ti Joulu 21, 2010 7:20 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ke Joulu 22, 2010 8:03 am | |
| | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ke Joulu 22, 2010 11:26 am | |
| | |
|
| |
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Ke Joulu 22, 2010 7:51 pm | |
| | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta La Joulu 25, 2010 10:32 am | |
| - Leli kirjoitti:
- Lupasin tulla tänne itkemään ku kaikki menee vituiks.
Pomolla on nainen, jonka kanssa se asuu. Jotenkin vielä elättelee toiveita, että se ois kamala tiukkapipo ja niillä ois ero tulossa.
Saan vaan siitä ihmisestä kummallisia viboja, mut ehkä mun mielikuvitus on vaa terässä: - ainakin aikasemmin se ei välttämättä jaksanu aina vastata työntekijöilleen, mut mulle aina vastas, kuhan soitin omasta luurista. - oon saanu siitä enemmän tietoa, ku lafkan vanhemmat työntekijät ikinä irti. (Hän on kovin etäinen.) - Se jännittää mun seuraa. Pikkujouluja varten piti käydä tukussa, kummallista kun pomo kysyy puhelimessa, et millon mulle sopii mennä, et hänelle on ihan sama ja ihan miten mä vaan haluan. Sama toistui tukussa: ota ihan vaan mitä sä haluut, ei tarvii yhtää ujostella.. Kun oltiin kahestaan autossa, hänen piti joka kerta selvitellä kurkkuaan, kun kysyi multa jotain. - Heitti mut autolla himaan. - Ei valitettavasti osallistunut firman pikkujouluihin, mutta oli samaan aikaan ite baarissa ja kun soitin kysyäkseni, et onko se liikkumassa keskustaan, vastasi puhelimeen ylitsevuotavan iloisesti. "Ai, Moooiii!" - Jos se on toimistolla, mulla on hassu tarve saada nähä se, ku tuun töihin. Tuntuu, että hänellä ois samoin. Jos ei mulla satu olemaan hänelle asiaa, eikä hänellä mulle, hän tulee ympärille pyörimään ja on tekevinään jotain. Sekin riittää, että tulee yläkerran portaikosta puoleen väliin ja kun mut on nähty, niin voikin palata takaisin koneen ääreen. Esim. viimeks mulla oli vaan nopee kyssäri, johon se vaan vastas muutamalla sanalla ja sit ku olin jo portaissa lähössä veke: "Oliks sulla tota jotain muutaki asiaa?" - Ei mul ollu mitää.. "Ai, okei."
Huoh, ja heti ku se on ollu vittupää töissä ja oon kelannu unohtaa koko mököttäjän, niin sit se tulee päällään college-housut, makeet kengät ja pehmonen takki paikalle ja mä saan taas viettää fantasian täyteisiä öitä ypönä omassa sängyssä. Sil on vaan niin uskomaton takamus ja se on just sopivan pitunen mulle, et yltäis hyvin halimaan ja pussailemaan.
Elämä on julmaa. [You must be registered and logged in to see this image.] | |
|
| |
TAPPAJA-K Council Member
Kill Count : 2309 Points : 1002593 Home Planet : OULUBÅRG
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta La Joulu 25, 2010 2:30 pm | |
| - Lökäpöxxxyt kirjoitti:
- Leli kirjoitti:
- Lupasin tulla tänne itkemään ku kaikki menee vituiks.
Pomolla on nainen, jonka kanssa se asuu. Jotenkin vielä elättelee toiveita, että se ois kamala tiukkapipo ja niillä ois ero tulossa.
Saan vaan siitä ihmisestä kummallisia viboja, mut ehkä mun mielikuvitus on vaa terässä: - ainakin aikasemmin se ei välttämättä jaksanu aina vastata työntekijöilleen, mut mulle aina vastas, kuhan soitin omasta luurista. - oon saanu siitä enemmän tietoa, ku lafkan vanhemmat työntekijät ikinä irti. (Hän on kovin etäinen.) - Se jännittää mun seuraa. Pikkujouluja varten piti käydä tukussa, kummallista kun pomo kysyy puhelimessa, et millon mulle sopii mennä, et hänelle on ihan sama ja ihan miten mä vaan haluan. Sama toistui tukussa: ota ihan vaan mitä sä haluut, ei tarvii yhtää ujostella.. Kun oltiin kahestaan autossa, hänen piti joka kerta selvitellä kurkkuaan, kun kysyi multa jotain. - Heitti mut autolla himaan. - Ei valitettavasti osallistunut firman pikkujouluihin, mutta oli samaan aikaan ite baarissa ja kun soitin kysyäkseni, et onko se liikkumassa keskustaan, vastasi puhelimeen ylitsevuotavan iloisesti. "Ai, Moooiii!" - Jos se on toimistolla, mulla on hassu tarve saada nähä se, ku tuun töihin. Tuntuu, että hänellä ois samoin. Jos ei mulla satu olemaan hänelle asiaa, eikä hänellä mulle, hän tulee ympärille pyörimään ja on tekevinään jotain. Sekin riittää, että tulee yläkerran portaikosta puoleen väliin ja kun mut on nähty, niin voikin palata takaisin koneen ääreen. Esim. viimeks mulla oli vaan nopee kyssäri, johon se vaan vastas muutamalla sanalla ja sit ku olin jo portaissa lähössä veke: "Oliks sulla tota jotain muutaki asiaa?" - Ei mul ollu mitää.. "Ai, okei."
Huoh, ja heti ku se on ollu vittupää töissä ja oon kelannu unohtaa koko mököttäjän, niin sit se tulee päällään college-housut, makeet kengät ja pehmonen takki paikalle ja mä saan taas viettää fantasian täyteisiä öitä ypönä omassa sängyssä. Sil on vaan niin uskomaton takamus ja se on just sopivan pitunen mulle, et yltäis hyvin halimaan ja pussailemaan.
Elämä on julmaa. [You must be registered and logged in to see this image.] Paxu typerä lutka | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta La Joulu 25, 2010 2:33 pm | |
| - yawn kirjoitti:
- Tommottis kirjoitti:
...Toki varteenottava vaihtoehto vitutukseni syyksi on myös se, että Punaisen tiilen ilmestyessä olin 9, Salaliittoteorian aikaan 6... punanen tiili tuli ennen salaliittoteoriaa... Tommottis myös. nero joukossamme | |
|
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta La Joulu 25, 2010 4:36 pm | |
| Toi Tommottis kyl varmaan joku trolli tai muuten vaan perseilee. Joskus varmaan vuos sit jo törmäsin, kun toi jossain topicissa väitteli. Tai jos ei ole trolli, niin ihmetyttää mitä vittua se edes tekee bassossa väittelemässä. Siitä täytyy kyl arvostaa, et sai jengin Stenkka ja soul03 Pale-topicissa hätäilemään. [You must be registered and logged in to see this image.] | |
|
| |
| |
| |
Loeggg SITH LORD
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Joulu 26, 2010 4:22 pm | |
| Vituttaa toi Robinhuudi/Kiltamestar1/Bonekobrothers. [You must be registered and logged in to see this image.] | |
|
| |
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Joulu 26, 2010 5:21 pm | |
| haha meikää ei just kovis | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
| Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta Su Joulu 26, 2010 9:11 pm | |
| vääpeli ei mitää ärsyntymmistä Kuhan ei eläimiä rupee rääkkää | |