Aihe: Vs: Teflon Brothers La Loka 29, 2011 2:37 pm
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
Aihe: Vs: Teflon Brothers La Loka 29, 2011 3:30 pm
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
Aihe: Vs: Teflon Brothers La Loka 29, 2011 4:19 pm
pakko oli tilata satan
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
Aihe: Vs: Teflon Brothers Ti Marras 01, 2011 12:03 pm
Jaahas, lähti ekaa kertaa nyt kokonaisuudessa soimaan. Pistetää samal kommentsii.
Näköjää toi Armon kertsi oli siis Ari Koivus-imitaatio, kylhän se siltä vähä kuulostaa. Helposti vuoden kovin kotimainen räppilevy (tähän mennes). Melkein semmosta, mitä osasin odottaa Tapaus-trilogian jälkeen, mut Salainen Maailma ei ollutkaan tämmöstä. Mut vaikka palattu vähä vanhaan, niin silti kehitytty valovuosia. Sen vuoksi tää levy mulle melkein Pyhiä omimmillaan. Siisti terapialevy(?). Paras Pyhimyksen levy mulle. Paskimmat varmaan Medium ja kaksi ekaa Tapaus-levyy.
Ja ilahduttavan innovatiivista musan sekä sanoitusten osalta. Ei melkeen ees arvais, et sama tyyppi sanoittan tän levyn sekä Mediumin. kenkan haukut vähä outoja, eikö joku Retale ja Bulle jne. oo keskenkasvuisempaa kuin tämä? Nykyää enää hyvin harva suomiräppäri vaikuttaa nerolta, mut Pyhi kyl täl levyllä
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Teflon Brothers Ke Marras 02, 2011 9:37 pm
Mua hämmentää, kun jotkut ei paskabassossa tunnu tajuavan Paranoidia:
Boomshaka kirjoitti:
Oonko mä ainoa, jota jää kaivertamaan että pyhimyksen viimeinen soolo-albumi on ns. vitsi tai ainakin kieliposkessa väännetty? Itselleni levy tuo mieleen Liekehtivänsikiön, mikä ei kauheesti allekirjoittaneelle pudonnut. Mun mielestä Pyhimyksellä ois ollut rahkeet viedä itseään enemmän Juicen suuntaan ja tulla yhdeksi kovimmista lyyrikoista suomessa. Toki Pyhimys pystyy maalailemaan biiseillään mielikuvia, mutta jotenkin jää sellainen olo ettei Pyhimyksen täyttä potentiaalia ole vielä nähty. Ruger Hauerit ja Tb:t on ihan kivoja julkaisuja, mutta en pysty näkemään että yhden verseen aikana mies pystyy tekemään ihmeitä, Pyhimyshän on kuitenkin tunnettu kokonaisuuksista.
Bolaz kirjoitti:
. Näitä paria levyä (Salaista Maailmaa ja Tulvaa toim. huom.) tuli pyöritettyä ihan vitusti pari kolme vuotta ja ei todellakaan odottanut, että Medium vois sen suuremmin mitään tarjota. Sitten kun sen kuuli, niin oli ihan ihmeissään, että voiko tää jätkä tehdä vieläkin paremman levyn. Toisaalta se ei jäänyt niin vahvasti soimaan, johtuen ehkä enemmänkin siitä, että suomiräpillä oli sillä hetkellä tarjota muitakin juttuja. Levy silti on jotenkin niin ehjä ja valmis, että ei siitä voi kovin paljon suomiräppi kehittyä. Tai no, tää tullaan kuitenkin kumoamaan, ainahan sitä parempaa tulee tulevaisuudessa. (Pentium 75 vaikutti aikanaan kaikkein kovimmalta koneelta, jota parempaa ei vaan voi tulla.)
Tää Paranoid ei kahdella ekalla pyörityksellä antanut mitään tunteita, enemmikseen vaan ivallista naurua. "Ei tää tuu mulle uppoamaan kuitenkaan-" Kolmas ja neljäs oli jo enemmän herättäviä, ja alkoi huomata aivan jäätäviä biittejä joissain träkeissä ja vitosbiisin teknisyyden. Kuitenkin se mikä ei missään vaiheessa iskenyt oli se vaikutteiden, jotka artisti jo ennakkoon mainitsi, läpinäkyvyys. Julma-Henkka ja Eminem paistoi läpi ja "timpuri mä hakkaan sut KIM"/"Mun isä kuoli mitävittua sitten" soi jatkuvasti takaraivossa kun koitti näistä läpistä ottaa selkoa. Ja kuitenkin jäi semmonen olo, että ei jumalauta Pyhimys et sä vaan oo niin vakuuttava kuin nämä jäbät. Miten sä voit luulla vakuuttavas sekä akateemiset-baskeri-vinossa-jampat, että maailma-potkii-päähän-vedän-piriä-jampat. Ei norsua tapeta samalla tavalla, kuin etanaa.
Oudointa tässä on se, että tää on nyt vika Pyhimys-levy. Ei tää mätsää siihen jatkumoon. Tää on vaan kirahvi yritys tehdä uus AQF. Ja tää on kaks kertaa paskempi kuin se. Ymmärtäisin ihan hyvin, jos herra Mikko tekisi pari kolme tän tyylilajin levyä. Tää ois ihan hyvä startti uudelle artistinimelle.
Ai oli Medium joku täydellisyyden kulminaatiopiste vai? Ei räppi kehity lopulliseen muotoonsa, et hankitaan joku popjazz-bändi taustalle. Kuunteles Nasin ja Wu-Tangin debyytit ja mieti miksi niitä pidetään kaikkein parhaimpina räp-levyinä. Enkä toivois kenestäkään uutta Juice Leskistä kun se tuntuis, et se artisti sit jämähtäis täysin paikalleen. Tosin ehkä Asa sit on uus Juice, kun ei oo oikein kehittynyt enää. Ja mun mielestä Paranoid on täydellinen Pyhimyksen lopetuslevy kunnon räppimeiningillä. Jos Mediumiin ois lopetettu ois jäänny vähän kirahvi maku itelle suuhun.
Aihe: Vs: Teflon Brothers La Tammi 28, 2012 4:34 pm
Katuvisioita:
ARA kirjoitti:
Sattu tuleen jo eilen varastoon, kyllähän tää on nyt reilu kymmenisen kertaa tullu pyöräytettyä ja tiukkaa hommaa on. Ehkä aakkoset on isoin suosikki (myös hienon videonsa ansiosta) mutta ei levyllä mummielestä oo mitää heikkoja esityksiä. Hyvin tuotettua ja Heikki (sekä Pyhimys) tarjoo hyvää lyriikkaa.
joko aran maku eroo omastani tai tää on kuraa
Hämärä hommailija Council Member
Kill Count : 4897 Points : 2005222 Age : 35 Home Planet : :suspect:
Aihe: Vs: Teflon Brothers La Tammi 28, 2012 4:45 pm
paskaa varmaan
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Teflon Brothers La Tammi 28, 2012 5:22 pm
Muistelisin, ettei Aralla mikään hyvä maku ole (IMO).
Katuvisioita kyl levy, jota en sokkona lähtis ostamaan.
Aihe: Vs: Teflon Brothers La Tammi 28, 2012 8:17 pm
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
Aihe: Vs: Teflon Brothers Ma Huhti 30, 2012 9:56 am
Ei kyl iske kovin. Vähän tämmösen teen ja ceen välimaastoon sijoittuva tyyliltään kai
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Teflon Brothers Ma Huhti 30, 2012 10:37 am
Kuraa
Mainostettiinkohan tässä vain tota yossa.fi-sivustoa vai onko levykin tulossa. Universal Music ainakin tän videon julkaissut. Monspin sivuil ei näy mitään tietoa levystä. Mut jos Teflon tätä linjaa jatkaa, niin
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
Aihe: Vs: Teflon Brothers Ma Huhti 30, 2012 10:39 am
Eikös Teflonit lähteny Monspilta tai jotain Yellowmicille kai tai sit lopettivat kokonaan, mutta koska video tuli, niin tuskis
Marjatta Jedi
Kill Count : 510 Points : 524 Age : 35
Aihe: Vs: Teflon Brothers Ma Huhti 30, 2012 11:43 am
En tykkää tosta biisistä yhtään, kaikki siinä on ihan paskaa.