Aihe: Vs: Biisejä Tubesta Topic Su Maalis 28, 2010 6:41 pm
sieltä infon alta koipoit embed koodin, voi valita myös värin
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
Aihe: Vs: Biisejä Tubesta Topic Su Maalis 28, 2010 10:40 pm
Loistava biisi, hienoo kuvailuu. RK ollu aina yks kovimpia juttuja mulle suomiräp-jutuista. Tulipa tilattua se RK mixtape ja Stenkan Paskasheriffi, kerrankin tuli pitkästä aikaa ostettua soomiräbää. RK albumi kovas venaukses, kuten Kemmuru ja monet muut.
Aihe: Vs: Biisejä Tubesta Topic Ke Maalis 31, 2010 8:04 pm
Joo pitää kyl tsekkailla RK:ta kun mennyt aikasen ohi.
Nyt sitten tämmöstä englanninkielistä kakkaa. Remix on ehkä miellyttävämpi kuin alkuperäinen. Oon tänään fiilistellyt paljon Boots Riley:a eli The Coupin räppäriä.
= Boots Riley hymiö.
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Biisejä Tubesta Topic Ke Maalis 31, 2010 8:36 pm
The Coupilta löytyy hyllyst Steal This Album, iha jees, tosin ne bänditaustat ei ny täysin omaan makuu oo.
Iän puolesta RK-setit natsas hyvin, sillä olin 12 ja hoppibuumi kuumimmillaan ja Radiomafiaskin soitettiin sillon tällön bändiä. Paljon tulikin ammennettua näiltä hieman iäkkäämmiltä räppäreiltä ajatuksia, kun omat ajatukset oli aika kehittymättömiä. RK:honhan verrattuna Punainen Tiili oli aika lapsellinenkin. Parasta näiltä taitaa olla Ceedeeeepee, Sanat Tavaraa Vastaan ja Lempijoen Rakkauden vuoksi. Toki kaikki ihan kuulemisen arvosia, uus mixtape ilmaisjaossa. Se oli ihan hyvää, ei tosin kovin pommii, Lempijoen setit kuitenkin parhaimmistoo shiinä.
Ei varsinaisesti biisi, mut tullu nyt kuunneltua. Jos M&M sylkee tällä tasolla Relapse kakkosella niin todellakin odotan. Luultavasti tohtori kuitenkin taikoo melkosta biittiä.
Loeggg SITH LORD