| ghetto-utopia rekors | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: ghetto-utopia rekors Ma Tammi 04, 2010 3:41 am | |
| tähän topicciin tulee kaikenlaista shittiä [You must be registered and logged in to see this link.]kehno flow, oma biitti luupil, non-hifi, lillabit storytellin'
Viimeinen muokkaaja, wincapitamies pvm Pe Tammi 08, 2010 4:06 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ma Tammi 04, 2010 3:43 pm | |
| joo se salla asuu tos naapuris | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ma Tammi 04, 2010 11:12 pm | |
| | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ma Tammi 04, 2010 11:22 pm | |
| Hienoa! |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 05, 2010 7:09 pm | |
| [You must be registered and logged in to see this link.]SONTAA, BIITISTÄ PUUTTUU BASSO JA LÄPÄT IS OFFBIITZ | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Pe Tammi 08, 2010 4:32 pm | |
| alasimella ei kyl taota mut.. [You must be registered and logged in to see this link.]kunnianhimoinen yritys johti biitin raiskaukseen | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Pe Tammi 08, 2010 4:33 pm | |
| taas uus vuos, jengil muka uudet kujeet eihän mulla oo edes päällä uudet kuteet oon uugee tästä biitistä sen kuulet niinku laviksella mullakin on uudet tuulet ja väärin luulet, ei mul oo nuuskaa huules tänä vuon toivon vaan etten tuskaan kuole kun jotkut luulee että mä hustlaan huolel vaik oikeesti vaan krapis puskaa nuolen elämä on usein nuorella aremmal suolest mut en uzeil taistele paremman puolest vaan vast kuolinvuoteel, loppupuolel mietin et mihin oikeen mä hukkasin nää vuodet en elä täs päiväs, jos vaik sit huomenna tää on se biisi jossa mä imen paskaa ja flippaan ku kreivi soittaessa kool skin vastaajaan se biisi mis oon champion sarjan raskaan hippejä vastaan eli pääs ei rastat kasvakkaan mut pajarin päähän latasin ja kaikkii halasin sanat kipinöi niinku se miekka mahtavin silloin kun sitä takoi vajassa sepän alasin jos nyt matkustat ajassa takasin näät kuinka äidin mahassa alasti kohdussa makasin ja ennen syntymääni jo nokkelasti sanailin jokainen baari ilmentää mun vitutusta mut vitut musta nyt puhun hyvää susta eiku hetkinen, no en vitussa koska sun tyylis ei oo käänteentekevä sä oot vaan turha spede käteenvetävä tyydyt kattoo tyttöjä siis ainoastaan etäältä niinku mutsillas kun hankki botoxii otsaan sua ottaa otsaan kun et saa pilluu koskaan sä oot ku ankeuttaja mut mä oon azkabanist karannu en välitä kuka sä oot tai ollaanko ees tavattu mun aseet on ladattu sulle hautajaiset varattu perheet yhteen liitetty ja toisia halattu halu satuttaa toisia niiltä toisilta salattu ei ilon vaan surun takia on korkit avattu koska jurrissa luulet olevas kaikkien kaveri mutta selvinpäin jopa sä tiedät paremmin vieraiden keskellä vaan niin paljon arempi ei sul oo taitoo sul on talentti karenssi en tiedä miksi ees sanoisin sen yhtään paremmin koska nykyään ihmiset kuuntelee yhä harvemmin siksi kävelen selloon, pois päältä varmistin kylmänrauhallisesti etin mun main targetit kylmäveriset murhat valvontakamera tallensi samal sä pakastealtaan takan laskit allesi jou mä spittaan tässä vaan todistaakseni, ja antaakseni täyden takuun et oisin sun lempiräppäris lempiräppäri, jos sillä ois yhtään makuu silloin kun mä satun siihen savuun kännissä kajoon silmät muuttuu punaisiksi kuin jarruvalot mul on koht enemmän tyhmii fanei ku halla ahol mut mä en tyydy vähään vaan kaiken vallan tahon asun kartanos, jätän sulle halvat talot ja ladot multei tai ei, ne kuumimmat riimit aina sanon yritit räppää mun lyriikoita ja sun kieles palo oon se heti luuli kumihuuli huutaja suomen räpissä mä oon ruokasooda jatkeena sun kräkissä oon valmistusvika sun laittomassa gätissä oon sun tyttöystäväs lätinäs ja mun biisit soi sen mäkissä oon kuukautisveri sen kuukautisrätissä oon ku kivi ja kova paikka sä oot siin välissä hädissäs, mä oon se mitä sä oot sun unis märissä otan kiinni luodin ja pistän sen läpi pääs niin et sen luodin kärki hippokampukses lävistää sanoin hakevani hip-hop kampukseen, mut sä et pysty käsittää miten saat enemmän nautintoo mun läpistä kun runkkaamal nysämunaas rupisilla käsilläs yo sä taidat muistaa säännöt tähän peliin hatarasti saatan oottaa pienenkin dissin perin vakavasti samaan tyyliin kun itämafia perii hasamassit oon suvaitsevainen mut mikis elintapanatsi tää on eka biisi johon oon räkiny tuplat ja joka laini poksahtaa ku saippuakupla tässä on sitä aitoo kaunista riimin juhlaa oon se suomen uutterin, hc riimijuhta nolla prossaa wäkkii, sata prossaa luksusta kun lisään sut maispeissis, sä kiität kutsusta jos mun uran tuleva haippi oliskin suksee niin mä saattaisin hakee sinne hallitukseen aattelin jos hampun sais sallituks EN muut tekis kun räppäis välil pajautuksen vaik et ees polta sä ymmärrät ajatuksen (eyo) sä et haluu batlaa mua vastatusten koska voitan ihan kenet vaan juosten kusten jättäen sulle anusten-imijä-statuksen mun keikalla vaan juoppoi, jengi kattoo tuppi suun miten esiintyjä räppäs vaikka kuukuppi tukki suun mun keikat on kuin huvitutti tai taikuri lutti- nen ryöstämäs kylää kanssa attilan hunnien ja jatkot menee pitkäks Mc Pyrexin tuntien darrapäivää vietetään luolissa, seurassa munkkien ai haastat mut, automaattisesti häviö oot liekehtivä sikiö, mä oon liekehtivä kätilö, ai luulet olevas iso? mä paskon isompia kikkareita nää partiopojat kantaa messis sveitsinlinkkareita huudeil roikkuu puhelinlangoist addun lenkkareita posse liikekannal ja kännissä ku penkkareissa mukiloidaan sut niin ettei tunnista ees henkkareista oot pehmee jäbä kiihotut omist pakaroistas kesäisin sä meet lintsille syömään hattaroita mä meen linnaan hakkaa raamatulla pakanoita mä meen lastentarhaan hakkaa niitä kakaroita torves varastetul mikillä kurmotan raappanoita mun sanoitukset uhkaa semantiikan lakeja ja mun keho, se uhkaa painovoiman lakeja pusken punchlainii punchlainin perään ne hakkaa sun korvakäytävii ja pakottaa sut herää mua vastassa ämseet kaatuu aina ekaan erään ja ämseiden ruumiit kuin pokaalit hyllyyni kerään enkä anna kenenkään paskaa puhuu musta enää koska olen hyvä ja pyhä yhä sain yli 100 baarii kyhättyä pystyyn biisin pykättyä, niin kuin temppelin mun sanat kuin taulu, näkisitpä pensselin mä oon se henkevin mä katkon siivet enkelilt värjään ne vihreeks ja teen niist sit henkselit mun entinen riimivihko käy helvetis vekselist | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors La Tammi 09, 2010 9:12 pm | |
| [You must be registered and logged in to see this link.]näitähä riittää "konnekti hyrlemis jota mä itekkin pelkään kuopio lukossa, ja spuget pitää selkää" | |
|
| |
| |
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 1:51 am | |
| | |
|
| |
Hämärä hommailija Council Member
Kill Count : 4897 Points : 2005222 Age : 35 Home Planet : :suspect:
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 2:43 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 2:43 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 2:54 am | |
| sillä reissulla tai solla just | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 2:55 am | |
| niin tais, muttei puhuta siitä ku | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 2:56 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 2:57 am | |
| no eihän se mulle kuulu mitä joku teki viime elämässä onko aina oltu | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 3:18 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 3:18 am | |
| " " | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Tammi 19, 2010 3:20 am | |
| " " | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Helmi 02, 2010 9:57 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Helmi 02, 2010 10:15 am | |
| | |
|
| |
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Helmi 02, 2010 10:21 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Ti Helmi 02, 2010 1:07 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Su Loka 31, 2010 1:33 am | |
| haha täs topikis kunnon ug-settiä | |
|
| |
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors Su Loka 31, 2010 1:40 am | |
| [You must be registered and logged in to see this link.] 100 barz - wincapitamies kirjoitti:
- taas uus vuos, jengil muka uudet kujeet
eihän mulla oo edes päällä uudet kuteet oon uugee tästä biitistä sen kuulet niinku laviksella mullakin on uudet tuulet ja väärin luulet, ei mul oo nuuskaa huules tänä vuon toivon vaan etten tuskaan kuole kun jotkut luulee että mä hustlaan huolel vaik oikeesti vaan krapis puskaa nuolen elämä on usein nuorella aremmal suolest mut en uzeil taistele paremman puolest vaan vast kuolinvuoteel, loppupuolel mietin et mihin oikeen mä hukkasin nää vuodet en elä täs päiväs, jos vaik sit huomenna tää on se biisi jossa mä imen paskaa ja flippaan ku kreivi soittaessa kool skin vastaajaan se biisi mis oon champion sarjan raskaan hippejä vastaan eli pääs ei rastat kasvakkaan mut pajarin päähän latasin ja kaikkii halasin sanat kipinöi niinku se miekka mahtavin silloin kun sitä takoi vajassa sepän alasin jos nyt matkustat ajassa takasin näät kuinka äidin mahassa alasti kohdussa makasin ja ennen syntymääni jo nokkelasti sanailin jokainen baari ilmentää mun vitutusta mut vitut musta nyt puhun hyvää susta eiku hetkinen, no en vitussa koska sun tyylis ei oo käänteentekevä sä oot vaan turha spede käteenvetävä tyydyt kattoo tyttöjä siis ainoastaan etäältä niinku mutsillas kun hankki botoxii otsaan sua ottaa otsaan kun et saa pilluu koskaan sä oot ku ankeuttaja mut mä oon azkabanist karannu en välitä kuka sä oot tai ollaanko ees tavattu mun aseet on ladattu sulle hautajaiset varattu perheet yhteen liitetty ja toisia halattu halu satuttaa toisia niiltä toisilta salattu ei ilon vaan surun takia on korkit avattu koska jurrissa luulet olevas kaikkien kaveri mutta selvinpäin jopa sä tiedät paremmin vieraiden keskellä vaan niin paljon arempi ei sul oo taitoo sul on talentti karenssi en tiedä miksi ees sanoisin sen yhtään paremmin koska nykyään ihmiset kuuntelee yhä harvemmin siksi kävelen selloon, pois päältä varmistin kylmänrauhallisesti etin mun main targetit kylmäveriset murhat valvontakamera tallensi samal sä pakastealtaan takan laskit allesi jou mä spittaan tässä vaan todistaakseni, ja antaakseni täyden takuun et oisin sun lempiräppäris lempiräppäri, jos sillä ois yhtään makuu silloin kun mä satun siihen savuun kännissä kajoon silmät muuttuu punaisiksi kuin jarruvalot mul on koht enemmän tyhmii fanei ku halla ahol mut mä en tyydy vähään vaan kaiken vallan tahon asun kartanos, jätän sulle halvat talot ja ladot multei tai ei, ne kuumimmat riimit aina sanon yritit räppää mun lyriikoita ja sun kieles palo oon se heti luuli kumihuuli huutaja suomen räpissä mä oon ruokasooda jatkeena sun kräkissä oon valmistusvika sun laittomassa gätissä oon sun tyttöystäväs lätinäs ja mun biisit soi sen mäkissä oon kuukautisveri sen kuukautisrätissä oon ku kivi ja kova paikka sä oot siin välissä hädissäs, mä oon se mitä sä oot sun unis märissä otan kiinni luodin ja pistän sen läpi pääs niin et sen luodin kärki hippokampukses lävistää sanoin hakevani hip-hop kampukseen, mut sä et pysty käsittää miten saat enemmän nautintoo mun läpistä kun runkkaamal nysämunaas rupisilla käsilläs yo sä taidat muistaa säännöt tähän peliin hatarasti saatan oottaa pienenkin dissin perin vakavasti samaan tyyliin kun itämafia perii hasamassit oon suvaitsevainen mut mikis elintapanatsi tää on eka biisi johon oon räkiny tuplat ja joka laini poksahtaa ku saippuakupla tässä on sitä aitoo kaunista riimin juhlaa oon se suomen uutterin, hc riimijuhta nolla prossaa wäkkii, sata prossaa luksusta kun lisään sut maispeissis, sä kiität kutsusta jos mun uran tuleva haippi oliskin suksee niin mä saattaisin hakee sinne hallitukseen aattelin jos hampun sais sallituks EN muut tekis kun räppäis välil pajautuksen vaik et ees polta sä ymmärrät ajatuksen (eyo) sä et haluu batlaa mua vastatusten koska voitan ihan kenet vaan juosten kusten jättäen sulle anusten-imijä-statuksen mun keikalla vaan juoppoi, jengi kattoo tuppi suun miten esiintyjä räppäs vaikka kuukuppi tukki suun mun keikat on kuin huvitutti tai taikuri lutti- nen ryöstämäs kylää kanssa attilan hunnien ja jatkot menee pitkäks Mc Pyrexin tuntien darrapäivää vietetään luolissa, seurassa munkkien ai haastat mut, automaattisesti häviö oot liekehtivä sikiö, mä oon liekehtivä kätilö, ai luulet olevas iso? mä paskon isompia kikkareita nää partiopojat kantaa messis sveitsinlinkkareita huudeil roikkuu puhelinlangoist addun lenkkareita posse liikekannal ja kännissä ku penkkareissa mukiloidaan sut niin ettei tunnista ees henkkareista oot pehmee jäbä kiihotut omist pakaroistas kesäisin sä meet lintsille syömään hattaroita mä meen linnaan hakkaa raamatulla pakanoita mä meen lastentarhaan hakkaa niitä kakaroita torves varastetul mikillä kurmotan raappanoita mun sanoitukset uhkaa semantiikan lakeja ja mun keho, se uhkaa painovoiman lakeja pusken punchlainii punchlainin perään ne hakkaa sun korvakäytävii ja pakottaa sut herää mua vastassa ämseet kaatuu aina ekaan erään ja ämseiden ruumiit kuin pokaalit hyllyyni kerään enkä anna kenenkään paskaa puhuu musta enää koska olen hyvä ja pyhä yhä sain yli 100 baarii kyhättyä pystyyn biisin pykättyä, niin kuin temppelin mun sanat kuin taulu, näkisitpä pensselin mä oon se henkevin mä katkon siivet enkelilt värjään ne vihreeks ja teen niist sit henkselit mun entinen riimivihko käy helvetis vekselist | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: ghetto-utopia rekors | |
| |
|
| |
| ghetto-utopia rekors | |
|