timpuri, myöhässä. Jotkut ohjelmakartat tuolla nii onkohan nyt pariton vai parillinen viikko? [You must be registered and logged in to see this image.]
Aihe: Vs: SAY FM LÄHETYSTÄ NYT PITALTA Ma Maalis 19, 2012 11:16 pm
itellä ei oikeen riitä kiinnostus suomiräppi-ohjelman tekemiseen, vaikka sitä hyvää räppiä suomessa suht paljon toki on väsättykin. jotenkin vaan turhan kapea se artistivalikoima, jota pyöris mulla soitossa.
That said, jonkun suomispesiaalin kyllä vois tehä joskus, mihin keräis mieluisan playlistin kovaa kampetta, j00
Dänkkiz Jedi
Kill Count : 1500 Points : 1552 Age : 40 Home Planet : Maapallo
Aihe: Vs: SAY FM LÄHETYSTÄ NYT PITALTA Ma Maalis 19, 2012 11:45 pm
[You must be registered and logged in to see this image.] Ennakkoilmotukset sitte hyvissä ajoin
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
Aihe: Vs: SAY FM LÄHETYSTÄ NYT PITALTA Ti Maalis 20, 2012 12:11 am
J00, aika vaikeeta olis tehdä suomiräp-ohjelmaa. Ehkä kaks ohjelmaa vuodes saisin kasattua.
Meikälläkin kyl jotain kiinnostusta ollut viime keväästä saakka ns. radio-ohjelmaa tai tulis vaan MP3:na, lähinnä kyl vaan biisien soittamista. Mut tosiaan katotaan tuleeko koskaan. Tästähän sais sit vaik BUG FM:n, jos bLaka tekis suomiräp-spesiaalin tai jopa ihan ohjelmaa
Aihe: Vs: SAY FM LÄHETYSTÄ NYT PITALTA Ti Maalis 20, 2012 12:18 am
no ehkä semiturha tollasta bugjuttuu vääntää? kyl tohon say fm:ään pääsee varmaan messiin jos haluu vaan tehä ja suht säännöllisesti pystyy tekee. amatöörejä ollaan kaikki. mun ohjelmaa kuunteli kai parhaillaan 12 tyyppiä, joista ite yks ja yks keso. eli kymmenen tyyppii näiden kahden varman lisäks, ehkä siel kävi hetken kuuntelee jotku muutkin mut siit en tiedä
Dänkkiz Jedi
Aihe: Vs: SAY FM LÄHETYSTÄ NYT PITALTA Ti Maalis 20, 2012 12:19 am
Mä kyl yks ilta kaljahuuruissani funtsin et vois parituntisen "radio-ohjelman" nauhottaa ja laittaa tänne jakoon. BUG FM Voisin harkita.
Viimeinen muokkaaja, bLaka pvm Ti Maalis 20, 2012 12:23 am, muokattu 1 kertaa
Dänkkiz Jedi
Aihe: Vs: SAY FM LÄHETYSTÄ NYT PITALTA Ti Maalis 20, 2012 12:21 am
Ähh, viesti väliin. No j00, vaikka Say FM:lle pääsiski tosta vaan tekee, ni mun pitäs lähteä aina evakkoon täältä et pääsis höpöttelemään rauhassa. Toki jos joku tila jostain löytyis ja noin päin kaikki puitteet olis kunnossa, niin vois kiinnostellakin.