Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Su Loka 02, 2011 10:51 pm
sellasat
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Ma Loka 03, 2011 12:32 pm
Suomi Raffii Flättii valkoisen vinyylin myyntitopicista:
Orpheus kirjoitti:
Ei irtoa vielä tällä. Venaillaan vielä ja jos mua ei hinta miellytä niin laitan levyn takaisin kaapin perukoille odottamaan ajan kypsymistä. Hiljaa hauduttaen pääsee parhaaseen lopputulokseen. :jepa:
Ei riittäis 35 euroa, vaik se jo olis ylihintaa tuosta paskasta levystä.
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Pe Loka 07, 2011 2:24 pm
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Ma Loka 10, 2011 6:14 pm
Pimeessäkulkija kirjoitti:
Antakaa lisää sitä karkkia joka saa olon loistavaksi kuin aurinko, Täällä on tukahduttavan kuuma, sammuttakaa mun sisäinen aurinko
meinasin tuolla tylyttää muttei jaksanu keksiä mitään ovelaa, mut kahtokaa ny totakin
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Ma Loka 10, 2011 6:22 pm
mun riimit paremmat
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Ma Loka 10, 2011 6:25 pm
vääpeli ei helvetti
Tai sit tää HELVETIN Hopsin [You must be registered and logged in to see this image.]
Ei ihme, et uudes Hopsin topicis Mege ja Pimeessäkulkija innoissaan. Ärsyttävin homoräppäri sitten Ja Rulen. Tai pelleintä sittein Insane Clown Possen.
[You must be registered and logged in to see this link.] Vitun typerä tää Tyler the Creatorin matkmiskohtakin.
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Ti Loka 11, 2011 12:27 am
j00, ei kai se tyler oikeesti syöny ees sitä torakkaa, ainakin muistaakseni videol näytti vaan et ohi suun. ei sinällään väliä mulle, yonkers on ihan jees ja ekal kerlla varsinkin iski, mut earlin video oli siistimpi ja se on vähän parempi räppää, ohi aiheen jou zau
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Ti Loka 11, 2011 12:42 am
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 To Loka 13, 2011 7:12 pm
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Pe Loka 14, 2011 11:21 pm
Lahionmies kirjoitti:
Leijona 20e + itella
Älä hyvä mies osta sysispaskaa levyä kahdellakympillä
+ Siitä uudesta Drive-leffasta.
JoeSukka kirjoitti:
Ja vielä viimeinen huomio. Oletteko koskaan nähnyt näin tosikkomaista elokuvaa. Taisi yksi ainoa vitsi tulla koko leffan aikana. Liekkö johtuen tästä, niin elokuvateatterissa ihmisiä alkoi naurattamaan väkivaltakohtaukset... niin tosikkomaista meininkiä, että alkaa vaan huvittamaan.
Mä oon kyl nähnyt aika monta leffaa, jotka ei oo naurattan kertaakaan.
+ Eevil Stöön uuden levyn topsusta:
abel kirjoitti:
Toivottavasti tosiaan paitoja tulee mahdollisimman nopeasti. Mielestäni levyn kanssa ei tarvitse kiirehtiä, kuhan paidat saadaan ajallaan ulos! Paitojen materiaali myös kiinnostaa ja kuinka pahasti kutistuvat pesussa, niin voin tässä jo valmiiksi mittailla itselleni sopivaa...
Mitä vittua?!?!?
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 La Loka 15, 2011 9:37 am
aabelille
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 La Loka 15, 2011 11:36 am
Jotenki ei yhtään jaksais kattoa Särren räppilapsuutta Kaikki muut kyllä on tullu katottuu, mut nyt ei kinosta
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 La Loka 15, 2011 12:22 pm
Mä kyllä tykkäsin eli oli parempi kuin odotin. Itellä vain Cracias ja Rauhatäti viel kattomatta.
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Su Loka 16, 2011 11:42 pm
Kerrankin ei iskenyt tämän tyylisestä kappaleesta kauheeta vitutusta vaan oikeestan jäi ihan hyvä maku suuhun. Propsit tälle videolle ja kappaleelle!
Hyväntuulinen biisi kyl. Ihan samaa mieltä ylemmän kanssa.
Kaks vajakkia
Toi Nino nyt ihan hirvee, hämäräst muistan kun vielä postaili paskabassoon. Videon ohjannut ja musan tehnyt Yonas kyl ihan taitava tyyppi, mut aika kurainen veto silti. Onko yhtään hyvää trance-räppi-biisiä tehty?
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Ma Loka 17, 2011 12:26 am
Lainaus :
hyvä maku
mun piti lainata toi kohta, ja sanoo et ei.. sulla on huono maku tjtn. sit mege tuli viel peesiin ja olin
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Ma Loka 17, 2011 3:05 pm
Mitä vittua-topikista:
Mege kirjoitti:
19.v aikuinen mies käyttää vauvaa hyväksi, kuvaa ja videoi sitä samalla.
Ehdollista ja sakkoja.
22-vuotias mies on otettu juhliin katsomaan ettei siskon juhlat lähde käsistä, paikalle tulee porukkaa joka alkaa rähisemään, siskon ja miehen mukaan kävivät päälle, potkivat ja löivät, paniikissa poika ottaa veitsen sen takia että se pelkää että se hakataan tajuttomaksi ja puukottaa 2 kertaa toista nuorta miestä. Sekaisena katuu tätä välittömästä. Poika kuolee.
9 vuotta linnaa.
Mulle ei timpuri aukea. "häneen ole tässä yhteydessä näytetty kohdistetun sellaista aloitettua tai välittömästi uhkaavaa oikeudetonta hyökkäystä, jonka torjumiseksi tarpeellinen puolustusteko olisi hätävarjeluna sallittu."
Luulen että kuka tahansa meistä tuollaisessa tilanteessa, peloissaan on valmis tekemään paniikissa mitä tahansa varmaan sitä sen suuremmin ajattelematta. timpuri tässä kusee nyt joku ja pahasti.
Voitaisiin ottaa lisäesimerkkejä jostain pedareista jotka on käyttänyt kymmeniä lapsia vuosien ajan hyväksi ja ne saa ehkä muutaman vuoden ja sekin alennetaan.