Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Pe Maalis 30, 2012 5:15 pm
Leli kirjoitti:
Olin tänään tstoradios. Nyt oon odotellu et puhelin alkais soimaan ja tarjottais omaa tosi-tv-ohjelmaa, tän kaiken kuuluisuuden myötä. Matkailu tai ruokailu on luultavimmin aiheena. Tai sisustus. Mut kello on jo paljon eikä oo soitellu ku juoppo kaverini. Missä mun vippikutsut, ilmaset viinat ja haastattelupyynnöt?? Urani nousukiito antaa odotuttaa itseään.. Mjötäh??
nice, tstoradio vissiin bason toimistoradio, mut tolleen vaikeemmin ilmaistuna, ettei vaikuttas niin humohuoralta
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Pe Maalis 30, 2012 7:27 pm
lehen taso ylös
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Pe Maalis 30, 2012 7:45 pm
Lehti jää silti ostamatta
Dänkkiz Jedi
Kill Count : 1500 Points : 1552 Age : 40 Home Planet : Maapallo
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Pe Maalis 30, 2012 7:48 pm
Taso ylös ja:
Lainaus :
onko foorumilla muuten kirjoittajia, jotka haluaisivat osallistua Basso-lehden tekemiseen? Let's hear it.
Naureskelin pari päivää sitten että pitäiskö ilmaista kiinnostus varsinki ku mitää nkirjottaa en osaa, tai jos osaisinki ni paskaa se olis niinku lehtikin.
Dänkkiz Jedi
Kill Count : 1500 Points : 1552 Age : 40 Home Planet : Maapallo
Aihe: Vs: Viestejä Tuonpuoleisesta 2 Pe Maalis 30, 2012 7:49 pm
Basoon pitkiä anal_yysejä asioista ilman kappalejakoja, yhdyssana virheillä ja kaikki välimerkit veks vaan kun eipä niitä kukaan lue muutenkaan.
DAS ja pari muuta duggaili tästä kovasti. Itse en ihan tajunnut, tosin mielestäni family guy on paskaa (en oo kyllä yhtään jaksoo kahtonu et siinä menee se)
No kyllä tuo aika paskalta vaikutti. Ihan typerä idea leffalla. Toi oraaliseksi vitsi varsinkin, jossa muija yhtäkkiä järkyttyi nallen eleille Family Guy ollut täyttä kuraa jostain 2007 lähtien, joten eipä ole tarvinnut sitä enempää kattoa. Jotkut viis ekaa kautta ihan ok:ta ja erinomaistakin. American Dadissa olen nyt kolmannen kauden loppupuolella. Sarja alkoi vähän heikosti, mut taso noussut ihan laadukkaaksi.
Uus American Pie kyl ihan kiinnostaa nähdä. Siinä ekassa osassa varsinkin se webcam-kohtaus oli aikanaan huippu.
Project X:stä en ollut kuullutkaan, mut kyl ton nyt varmaan kattois trailerin perusteel...
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
5/5, vuoden paras nyt näin alkuun ainakin. Kunnon hyväntuulen elokuva. Leffa on suuri keskisormi kaikelle turhalle paskalle ja meidän läntisen maailman mielettömälle turhuudelle.
Nauroin. Aina juuri silloin kun vierustoverin mielestä ilmeisesti ei olisi pitänyt.
No arvostelun perusteel vaikuttais kyl aika turhalta paskalta. Ja vielä kun muistissa, et keski-ikäinen päähenkilömies vaikutti trailerissa täys kyrvältä ja pikkulikka sietämättömän ärsyttävältä...