Kill Count : 311 Points : 364 Age : 78 Home Planet : Spam Central, internet
Aihe: LEVYKEVANDAALIN SPAM KETJU To Syys 22, 2011 9:18 am
jätän vaa paskaa tähän talteen
Lainaus :
Persekärpänen (Eppu Normaali, Baarikärpänen)
Mua puri persekärpänen mut miksi suremaan? Jo kauan sitten lääkkeen löysin siihen puremaan Kera Sommersby-pullojen ja messuporttojen, oon rahoittaja ollut, mä PR-lorttojen
Jos koskaan saa en pillua, niin missä vika on? No järviaivohan on ollut aivan vastuuton, kas Mötkö kaatuu ensin hiuksiin, sieltä aivoihin, ja sieltä vaikuttaa, kaverikorttivaivoihin.
Kerto: Siis simuumaan, simuumaan, perintömassei tuhlaamaan, ja kun päivä on ohi, niin kännis kaahataan. Tahdon voittaa kartingissa aina sekä maanantaina, tiistaina keskiviikkona ja torstaina!
ES-joonsin tiedetään mua mätkineen se oottaa mua pihalla persekärpäslätkineen Voi jospa voisin jäädä ysikymppiin nukkumaan, kun ajokortti multa on näemmä päässyt hukkumaan
Kerto: Siis simuumaan, simuumaan, perintömassei tuhlaamaan, ja kun päivä on ohi, niin kännis kaahataan. Tahdon voittaa kartingissa aina sekä maanantaina, tiistaina keskiviikkona ja torstaina!
Mä jossain pohdin nytkin Mötkö-pullon ostoa ja Parvis jossain skutsiböndel' janoaa kostoa Vaan eipä taida kannattaa mulle hyppiä On multa liian helppoa näet hiukset nyppiä,
Tästä taustalle:
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN
Aihe: Vs: LEVYKEVANDAALIN SPAM KETJU To Syys 22, 2011 9:38 am
saako tänne muut postailla
Marjatta Jedi
Kill Count : 510 Points : 524 Age : 35
Aihe: Vs: LEVYKEVANDAALIN SPAM KETJU To Syys 22, 2011 11:33 am
saako?
aika vähän on spämmiä...
VINOT MONOT ZEYS
Kill Count : 9830 Points : 10158 Age : 100 Home Planet : SALAINEN