wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Repe Vortex - Synnytyskipuja Su Helmi 06, 2011 7:27 pm | |
| Ei tule mixtapelle... [You must be registered and logged in to see this link.]Sanat boxiz: - Juonipaljastus:
ku et osaa vetää niitä oikeita vipuja se on synnytyskipuja ku et saa mitään aikaan mut hetket lipuvat se on synnytyskipuja ku et pysty nauhottaa vaik riimei tulee sivu sivulta se on synnytyskipuja ku oot raskaana ja vaginas meinaa repee se vasta onkin, synnytyskipuja
tölkki bissee ja hasista, rommikolaa lasissa kulmikas flow mut biitti rullaa niinku lamina hc-räp asiaa, ei mitään viherhippi kapinaa mä en baittaa tasista, eikä levyt myy platinaa sama ilmaseks jakaa, jos ei haluu kuulla narinaa maksavilt asiakkailt (hah), jotain 12 apinaa mut oikeesti, mikä on kun ei tosissaa kykene edes lapsivesiään liruttaa verbaalinen ujopissa, tekis mieli peruuttaa levy ihan piruuttaan, ja kysyy et vituttaaks meinaan piinaa tää loputon halu luoda uut ja vaa netis humalassa aina soittaa suut vähän niinku djpate kaks neljä kuus sega, keso, buska, knade, 24 cool mut keharit kuten elanyt ja boogis BUU! vortexei monii mut repe paras, unohda muut faneille exclusiivi-shittii, sitä hittii jost pitää se klikki joka hehkuviinii litkii tekis mieli jo skenen päälle paskantaa koska tää vitun ummetus alkaa haiskahtaa no timpuri jee repe biitit raiskaa taas niin munatont räppii ettei sil oo varmaa slaikkaakaa itsensä dissaus, se ei oo hankalaa välillä itseviha on jo niin ankaraa et mieluummin oisin varmaan vaan tajukankaalla mut fuck it, mun on pakko yrittää skarpata ku skene muistuttaa ällävikasten almadaa ja mixtapen piti tulla jo viime syksynä mut nyt se tulee oikeesti, mä droppaan hylsyjä 2011 vien tän homman paheisiin heitterit paineis siis, no timpuri preciis kill em' with ease, koska biisit pelkkää heattii enkä puhu ledgerist, enkä pistä lekkeriks syön raitoi ja kutsun sitä eväsretkeksi älä fronttaa jos haluut vielä elää hetkenkin ei pelkoo, sanon paprulle et syö ite sen sellerin koska jo mun ekal teipil skene oli dominoitu mut tän jälkeen jokainen spede on ionisoitu mua on dumattu, kannustettu, glorifioitu haukuttu, pelätty, ja jopa ikonisoitu tääl mis keskiverto ämseet mikis sikailee kuunneltuna pikasee, ei yhtään kivaa ees ihan niinku huumeet jotka ei hihaan mee tai lihava tyyppi tungokses joka ei tilaa tee mä ämseist pilaa teen ja niin pelastan tilanteen nostan skenen tason taivaisiin nopeemmin ku sä siwaan meet pöllityt biitit, mun ainoo trademarkki ainiin ja läpät jotka aiheuttaa aivoinfarktin sulle ja suvulles, tuun runkkaa mikrokuvulles repe on lutunen, mut samal pahansisunen mun ämsee-nimeni on synonyymi kivulle ja mun muna on kiinan muurin pitunen fo sho jengi kysyy et: miten sä kehtaat, eikö ujostuta miks sä pidät sisälläs kaikkee paskaa, eikö ulostuta muil ämseil on kusi sukas mä viiletän tuuli tukas munalukol lukos muna kiinni pikajunas kutsuin sut ottaa kuvan, mut sanoit että sul on nuha vitun feidaaja, saat mut himoitsemaan huumeita vaan eli mitä herskaan tulee, rännitän ku kirahvi keilaaja en alottanu räppää et täl musal heilan sais vaan alottaakseni liikkeen jos idarit teilattais moni luuli jo et meikän ura oli ohi, vaan ei oon kovempi, enkä oo unohtanu punchlainei lue mun lyriikat ääneen ja suus menee mutkalle koska oon niin tekninen et oon näkymätön tutkalle stealth bomberi, pommitan ja sulat ku sorbetti niin se vaa on, yhä ne pommit tippuu vaik avain nykysin mun eteisen naulakos riippuu
ku meet bassoon ja oot saanu vitusti risuja se on synnytyskipuja ku et osaa räppää saati muijien pöksyi tiputtaa se on synnytyskipuja ku et saa mixtapee ulos saati kultalevyys ripustaa se on synnytyskipuja ku pellet saa tunnustust ja sä vaa katot sivusta se on synnytyskipuja
Jos kuuntelet, voisit kommentoida itse läppien lisäksi ainakin miltä kuulostaa noin soundiltaan, koska omilla kajareilla on ainakin aika tunkkanen, kuulokkeilla ehkä vähän skarpimpi. Ja pitäskö esim. lisätä volaa räpeissä tai muuta miksaukseen liittyvää? | |
|
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Repe Vortex - Synnytyskipuja Su Helmi 06, 2011 8:04 pm | |
| Jeps, paljon kovia läppiä ja tykitytystä [You must be registered and logged in to see this image.] vääpeli, kajareil vois olla saundi ehkä vähän parempi. En sit tiedä toimisko, jos ois lisää volaa. Enpä tossa miksaamisessa osaa juuri neuvoa. Kuulokkeil taas toimi varsin hyvin ja sai kaikista läpistä selvää. Mikä muuten toi paprun selleri-läppä oli? | |
|
wincapitamies High Counselor
Kill Count : 12841 Points : 1013477 Home Planet : Haruun Kal
| Aihe: Vs: Repe Vortex - Synnytyskipuja Su Helmi 06, 2011 8:08 pm | |
| haha ihan satunnainen läppä, papru sanoo riippusilta biisissä et:" sä voit haukata mun sellerii" ja tos sanon, "ei pelkoo" = en pelkää sanoo mitä huvittaa ja ikäänkuin keskustellen heitän et papru vois syödä sen "sellerinsä" itse, mitä ikinä sillä sitten tarkoittaakaan Editz. kieltäydyn dickraidaamasta tjtn.. | |
|
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
| Aihe: Vs: Repe Vortex - Synnytyskipuja Su Helmi 06, 2011 8:20 pm | |
| Aa vääpeli, en kyl muistan tuota selleri-juttua. Kyl mä muuten ton läpän ymmärsin, mut ihmettelin mistä toi selleri on peräisin. | |
|
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
| Aihe: Vs: Repe Vortex - Synnytyskipuja Ke Helmi 09, 2011 3:25 pm | |
| | |
|
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Repe Vortex - Synnytyskipuja | |
| |