Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Pe Joulu 03, 2010 9:01 pm
en oo saanu ees ekaa versee viel nauhalle tyydyttävästi, mutta kyllä tää varmaan valmistuu ennen 24 pitää viel myöhemmin kattoo miten tää paketti kootaan, vois tehä ID-TAGIt myös sit finaaleihin versioihin kohan träklisting on selvä ja pitäs viel kattoo et biisien äänenvoimakkuus on suht sama
Kelemi Council Member
Kill Count : 2867 Points : 2975 Age : 32
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Pe Joulu 03, 2010 9:15 pm
Eli osaako joku hoitaa masteroinnin?
Loeggg SITH LORD
Kill Count : 7178 Points : 7601 Age : 36 Home Planet : Kashyyyk
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Pe Joulu 03, 2010 9:21 pm
Kyl toi kansi kelpaa, ellei joku tee tai halua tehä parempaa. Ite en ainakaan ole tekemäs.
Ok. Wincapita voi hoitaa sit nuo ID-tagit ja kattoo ton äänenvoimakkuus jutun kuntoon. Lähetän vaik sit rarin kappaleista sit kun kaikki kasas.
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys La Joulu 04, 2010 12:12 am
vääpeli, kuunnelkaa kesoo, sil on pitkä kokemus näist jutuist
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys La Joulu 04, 2010 12:43 am
Lightille: toi mun träcklistehdotus nyt ei perustunu lopullisiin biisiin nimiin, joten muutokset on viel mahdollisia. Toi ehdotus nyt lähinnä pieru avaruuteen, en mää timpuri jaksan tarkistaa mistään mitä alkuperäiset nimet o-o-on. Toimii kyl styge! Propsit Avainin Punaisin Tillin vinyyliversion omistamisesta, mä en vois edes unelmoida semmoisen omistamisesta.¨
Kelemi: Voin kyl tulla fiittaamaan, jos esität eka biisin idean tai träkin nimen. Sit ehkä isnpa syttyy niinku kokko.
edit. Sydämmeni pohjasta toivotukukset sydämmellisen joulun toteutumisesta: toivottavasti basso matafakin runkkarit snaijaa tän ep:n kovuuden. Tosin sama se miten weifaarreir joulun viettäköön...
editedit. Jotain paskaa otettu pois viestistä....
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 5:07 pm
laitoin nögälle privaa
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 5:32 pm
Jos nögä ettis jonku kivan joulubiitin nii sit voisin suunnittella jotain. Ite en jaksa
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 6:02 pm
Tos tämmönen:
Ihan jees.
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 6:03 pm
Kuulostaa ihan hyvältä. Ootko laskenu monta versee?
e: aika lyhyt biisi, nii ei kai montaa. No kirjottelen ainaki yhen verseen aiheesta porsaita äidin oomme kaikki
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 6:13 pm
vääpeli, voit vetää vaik ehkä soolona, kun aika lyhyt.
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 6:14 pm
No miten sinä haluat?
Jos jotain keksit nii heitä vaikka 8 lainia
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 7:07 pm
Yritän osallistua muuta vitu ku on aina jotain säätöö lupaan yrittää parhaani
D1ckhed SITH LORD
Kill Count : 7246 Points : 1007586 Age : 24 Home Planet : Vulgaria
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 7:08 pm
tekstejä on vitusti muttaku sais ton vitu mikin käteen vielä
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 7:54 pm
Ok sovitaan 8 lainia. Niin sit tulee pelkkää helemiä ja loput biisisä toki Kelemiä.
Edit. Postaa toki eka omat riimit tänne, niin tiedän millaista settii heitetään kehiin.
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 8:39 pm
Tämänhetkiset sanotukset:
Lainaus :
Kelemi on sika, sillon vikaa päässä/ Jokainen aivosoluki on syvästi jäässä/ Mut talvi on kylmä, ei voi minua syyttää/ Mihinkään ei vaikuta se että joka päivä ryyppään/ Uunissa paistumassa jouluTukiainen/ Rasvainen kinkku sekä todella karvainen/ Kyllä kuola valuu sitä odotellessa/ Aika kuluu hitaasti ku alkossa jonotellessa/ Vielä pieni hetki nii sen hampaisiin saan/ Tänä jouluna taas olan takaa sikaillaan/ En oo ollu kiltti nii ei lahjoist tietoo/ Paitsi tää levy, joka on jotain hienoo/ Joten jännään ja odotan joulupukkia/ jotta pääsis kuuntelemaan jouluBUGgia Sen jälkeen glögit, ja alkon kautta baariin/ joulutunnelma katossa, sammun pisuaariin/
Porsaita äidin on meistä jokainen/ "Sikoja kaikki" sanoo joka vitun nainen/ Porsaita äidin oomme kaikki/ Porsaita äidin, pätee meihin kaikkiin
Mietin tässä että tää biisi saattais sopia levyn introksi jotenki. On lyhyt ja biittiki tämmönen
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 9:46 pm
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 10:10 pm
vääpeli, pistetään introksi. Aihe ja biisin nimi varsin jees [You must be registered and logged in to see this image.] Pitää huomenna kehitellä.
Mun mielestä toi Keson träkki sopis toka vikaksi (tai ainakin jälkipuoliskolle) ku enempi semmonen fiilistely kuin bängeri?!?! Parhaat loppupäähän jne.
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 10:19 pm
Kelpaa kyllä mulle
Pitäs vaan tuohon posseträkkiin tuota porukkaa saaha. Onkos nögä saanu omaa verseään työstettyä?
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 10:24 pm
Tämä sama vanhahan se:
täti sai slaagin, runkatessa käytin lahjasukkaa siemenet sinne tai tänne, mut ny jouluriimii pukkaan joulumieli kinoksii korkeemmal, ei joulu sukaa kilttii esittämäl lahjoi iso pino, joulu hubaa ja lahjasäkithän vitun läskit, niinku budisäkki taas nussin lucia-neitoo, ku muut hutii mätkii niiden tuhkamunal joku tusina slutti sätkii lapsille lögän deby lahjaks, aim hustlin räppii joulutähti voit olla vosu mun pokepätkässä sun joululahjana voisin olla suhun lätkässä äläkä jeesustele, sillä saat tarpeeks huomioo jouluhengen takia ei kriittisempää tuomioo ripiitil whamin last christmas, eikä muuta musaa voin kyl taipuu, jos lupaat enempi imee munaa tää on herran linna, ei päde neidin valinnat rinnat paljaana voisit tosin lisätä hallintaa
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 10:31 pm
Mut millon ois tarkotus pistää purkkiin? Mahd. nopeasti kummiski että kaikki ehtii. Ellei joku muu oo nopeampi
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 11:01 pm
No, veikkaan että keskiviikkona tai torstaina. Toki joku muu voi tehä ennen mua jos ehtii.
Voisin muuten tehä varmaan 16 lainia tohon porsaat-stygeen.
Kelemi Council Member
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 11:02 pm
No hyvä. Ite en oliskaan keksiny mitään enää
Loeggg SITH LORD
Aihe: Vs: Bugin Joulutervehdys Su Joulu 05, 2010 11:38 pm
tyttöjen mielest lögäs on vaan yks vika/ oon muka sika, jol on sorkissa likaa/ aterian jälkeen röyhtäilen ja pieren/ muutenkin karskit ehdotukset mieles/ en ehkä kultapossuksi tyttö sulle kelpaa/ <- Mikko Alatalo- ota silti sovinistisiaksi, sen oot velkaa/ <- laina luuletko, etten kaipaa vastarakkautta/ mut tätä porsasta et voi harhauttaa/ oon alfauros, en mee kinkkuna uuniin/ räppi ja naiset, siinä mun kaks duunii/ mulleja navetallinen, ku timpuri palella/ ei tän possun tarvi pakkasil palella/ se on röh-röh, jos sun räpit liian töx-töx/ sit jouluna jauhetaan teidät verimössöks/ oon hedonisti, sitä en ala häpeilee/ ja pikkunasut, saavat ihan kohta näpeilleen/